Hét 40 PLUS topic: Foto van Vroegâh

Hoe is't, geen activiteiten meer hier?

Waar zijn de 40+ers gebleven? :?

Hoe is't, geen activiteiten meer hier?

Waar zijn de 40+ers gebleven? :?

yaya.gif
..... :W

Om met de grootgrutters bedrijfsleider na de hamsteractie te spreken:

"Wow...."

:] :] :]

Die Yamaha, is dat een TX750? Zie ik dat goed? Dat waren toch ook van die olieboten? In ieder geval iets met olieproblemen als ik het me nog goed herinner..Maarrre..mooie fietsen toch.. Ach, de jaren verzachten het leed van toen. Ik heb trouwens ook van die mooie knotsen van verstralers op m'n GT750 gehad, had moeite om 'm overeind te houden met dat gewicht :+
Als m'n scanner het weer doet zal ik eens kijken voor wat plaatjes.
Mooie foto's iig!

Ja, leuk he. Helaas heb ik van de meeste motoren die ik in die periode heb gehad geen foto's. Leve de digicam! De Yamaha was mijn tweede motor, gekocht nadat de eerste motor onder me afbrandde in hartje Leiden in 1977. Het was een XS500, de eerste productie 8-klepper twin. Ik kocht hem van een student met wat schade eraan. Uiteindelijk een hele fijne fiets gebleken, waar ik jaren mee gestuurd heb. De CB175 op een van de foto's was mijn pekelfiets. De rode XS500 was van mijn vader. De rode GS1000 (gekocht in 1980) werd in de loop van drie jaar getransformeerd in de zwart/gouden (JPS) getuned beest. Verder op de foto een motor waarvan ik tot de dag van vandaag spijt heb dat ik deze heb weggedaan : een echte EGLI Honda, die ooit door Jack Middelburg was bereden tijdens de 24 uursrace van Oss (ik meen in 1974). Zat een 836 cc kit op en lopen en sturen dat dat ding deed! De blauwe Camaro op een van de foto's was toen ook van mij (1982). Mooie tijden waren dat...

Een figuur uit de oudedoos kom ik regelmatig Boet van Dulmen tegen.
Hij rijdt tegewoordig op een grote tuut tuut. En vervoert fruit en groenten.
Vandaag ff een plaatje gemaakt.
0

(Wie is die vent die naast Stoffel staat?)
Plaatje werkt niet. ;(

Laatst bewerkt:
full

(Wie is die vent die naast Stoffel staat?)
;)

Ben de vrachtwagen ook tegen gekomen een poosje geleden. :Y
Ik had geen idee dat Den Boet daar zelf inzat?
8-)

Terug
Bovenaan Onderaan