voormalig mihami
Banned user
- 3 dec 2004
- 20.929
- 30
kijk hoe jack z,n linker schouder helemaal naar voren steekt.Die waren toen nog niet uitgevonden hoor.
vervlogen tijdperk. blij dat ik het heb mogen meemaken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
kijk hoe jack z,n linker schouder helemaal naar voren steekt.Die waren toen nog niet uitgevonden hoor.
Hier de Van Veen Wankel 1000 OCR GTX met race ventielen en uitgeboord achterlichtje.
(Afbeelding)
Foutje, maar dit is het plaatje:[imgat
Volgens mij een driepitter BSA USA model, alle drie de uitlaten aan de rechterkant, prachtig gezicht. Niet veel gezien hier in NLFoutje, maar dit is het plaatje:
(Afbeelding)
Wat is dit in vredesnaam voor een model
BTW: is '178' de officiële modelnaam?? Valt helemaal buiten het normale Yamaha-systeem.
Foutje, maar dit is het plaatje:
(Afbeelding)
Wat is dit in vredesnaam voor een model
BTW: is '178' de officiële modelnaam?? Valt helemaal buiten het normale Yamaha-systeem.
Yes en zo is het. Prachtig gezicht die drie pijpen, net als die 3 pijpen van Mike Hailwoord (alleen zaten er drie aan elke kant. ) Niks Yamaha 178, gewoon een Triumph X75.de gewone BSA en Triumph triple was in de us of a niet te slijten.
toen heeft Graig Vetter een restyling gedaan.
daarmee lukte het wel.
dat is een BSA m20(500) of m21(600, langere slag)
Beetje laat maar...........ja ik ben de broer van Jeroen. En volgens Knol woonde wij in blok K van de Frisolaan.ben jij niet de broer van Jeroen??
10 maanden te laatBeetje laat maar...........ja
Mooi.
Echt een mooi plaatje, ik ben gek op die oude engelse motoren. kenteken:Foto van Shirley van vroeggâh
(Afbeelding)
FF de foto bewerktEcht een mooi plaatje, ik ben gek op die oude engelse motoren. kenteken:
H, HZ, HX : Zuid-Holland. echt oud.