Hét 40 PLUS topic: Foto van Vroegâh

full

hij is niet erg blij met die fiets..... hij kijkt zo zuur.
net of ie liever een Rus had gehad... :]

Bedankt voor je aanbod. Ik heb alleen het instructieboekje nog (en de motor zelf natuurlijk :) ).

Mijn motor heeft niet op marktplaats gestaan, want is niet te koop (hoewel ...).

Staat wel bij de owners foto's op www.z-klasmo.de , waar je nagenoeg alle onderdelen nog kunt kopen voor elke kawasaki Z series.

Heb ik me vergist, herinnerde me een 750 in een plaatsnaam met "zeven", vandaar. Leuke site, van Klasmo.

Ik heb er altijd zelf aan gesleuteld en hij is een keer volledig gereviseerd door een Kawa-dealer, dus als je om ervaringen verlegen zit dan kun je altijd mailen.

Ik had hem omgebouwd tot een soort caféracer, met een Engels laag stuur en Norton vervangingsuitlaten (BSM had op speciale bestelling bochten voor me gebogen, gaaf!) en de trommelrem uit de Suzuki GT 750 in het voorwiel.

Verder een echt leren zadel en een self made custom paint job, zwart met heel kleine subtiele rainbouw flakes (glittertjes) met natuurlijk de helm meegespoten.

Moet nou toch eens wat verzinnen om wat foto's hierbij te krijgen :(

Trouwens we gaan eg wel erg off-topic. :Y
FF de mo van mijn buurman dan. :+ (Loop eg voor geen meter). :N wel mooi toch. :Y

full

Laatst bewerkt:
De nattedroom van ons broer Japio anno 1961. De Jawa 350cc. Elke dag 1 Km duwen en dan:
Ring de de dingding ding. :+

full

Ben zelf niet 40+ ofzo, maar dat mag de pret niet drukken lijkt me ;)

(Afbeelding)

Heb het zelf mogen leren op een Yamaha RD50 van me broerke, zoals op die bovenstaande foto ;)

Alleen was de RD50 toen zwart met goud/rood kleurig, en geen onderspoiler of stuurkuipje ;)

Een vriend van me heeft ook zo een yamaha in t zwart met goud en rood! zeer fijne brommers! hij heeft wel een onderkuip. vooral die achtervering mag je blij mee zijn :}

leuk topic! ik ben alleen half 40, maar ik heb wel van die leuke fotokes van me vader. zal ze eens opzoeken

Terug
Bovenaan Onderaan