Hèt MF Motorweekend 2009 - deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kunt ook de gpx downloaden, veel minder tussenpunten. Ik weet niet met welk programma jullie dit maken, maar een .gdb heeft altijd veel te veel tussenpunten. Waarom doet dit programma dat eigenlijk? Mijn GPS wordt er maar traag van met zoveel punten.

Volgens mij heeft het weinig zin als punt A en punt B op dezelfde weg liggen, om er dan nog 5 tussen te plaatsen.

(Overigens heeft de gpx aan het einde een paar foutjes volgens mij, in de volgorde van de punten)

Bij het maken van de route is het soms handig om wat meer tussenpunten aan te geven omdat je dan zeker weet dat de route na herberekenen nog steeds goed is. In dit geval wilden we op ervaring van Scammie door dit gebied en kwamen zo op vele stukken weg waar we echt overheen moeten.
Wat ik zelf meestal doe als de route echt klaar is, dat is alle tussen punten eruit halen. Dan heb je ook niet steeds van die meldingen dat je een tussenpunt bereikt hebt. Dan moet je wél herberekenen uit zetten anders ben je compleet van de route de eerste keer dat je je vergist op een kruising.

ps: de routes zijn op dit moment nog in ontwikkeling. Ná het voorrij weekend zal ik alles opschonen en fatsoenlijke gps bestanden ter download plaatsen.

ps2: opschonen en nog veel meer kan met het ultrahandige tooltje WinGDB: http://www.sackman.info/ nog graties ook.

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Ted in ""Hèt MF motorweekend 2009" - pre-meet "r..."

De route voor de PreMeet "Rondje Zwolle 2009" op zaterdag 16 Mei is nu definitief klaar *O*

rondjezwolle2009.jpg

Leuk ritje, ga je hem nog voorrijden?
nog een keer ? heb het al 2 x gedaan :/

moet mijn motor-uren beetje voorzichtig verdelen, heb soort van RSI klachten ofzo :$
(daarom dit weekend ook niet op motor weg, ondag vrije dagen :/ )

Laatst bewerkt:
@TED misschien dat ik hem nog even ga testen dan :) Ben nu m'n gps aan het updaten naar de 2010 kaarten... (ja blijkbaar kan dat)

Morgen nog een ritje doen, zondag megameeting en daarna een ritje doen.. wie weet ;)

Laatst bewerkt:
Damn...ff tijdje niet gekeken en er is van alles gebeurd :X !!!

@ alle jarigen (of net geweest of bijna); gefeliciteerd *O* !

@ alle mensen die nieuwe motor gekocht hebben; gefeliciteerd *O* en veel mooie en veilige :] -km's toegewenst!

@ alle mensen die onderuit zijn gegaan; &^%^$%$*I^T& man..... -O- -O- -O- ....succes met de afwikkeling, zowel lichamelijk, mentaal als financieel....

Zo nu weer alles gehad, dacht ik zo ;)

Oh ja, @ alle voorrijders; heel veel plezier en maak er een mooi weekend van *O* :] *O* :] *O* !

ff Lekker off topic: @Jessie: *O* Wij feliciteren ons met onze verjaardagen!! *O*

Dank je wel Eelke, Bas, Jessy, Martijn

Ben gister onhandig geweest in de tuin. :$ Stukje van vinger afgeknipt. :$ Gelukkig alleen vel, maar bloeden als een rund!! :(

Ging toch nog irriteren dus alsnog laat naar de EHBO. Om middernacht in de behandelkamer, gaat de telefoon van de dokter én mijn mobiel meldt een SMS. Ze liet haar telefoon maar gaan, maar dat ik tegelijk ook een SMS kreeg was gek. De reden van de SMS wist ik wel: De felicitaties van Dorothy. *O* *O* Blijkt de dokter ook op 30-04 jarig te zijn *O*
Beetje laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd! *O*

@King: wil jij mij aub van de lijst van 4-dagen-rijders afhalen? Ik heb de eerste dag een cursus die ik al heel lang wil (en eh... carrièretechnisch gezien móet) volgen (ik moet me toch een beetje voorbereiden als ik mogelijk bij 1 van de 700 man ben die er bij Getronics uitgeflikkerd worden... :N ). Er kwam een plaatsje vrij dus de eerste dag valt af helaas. De contributie van die dag moeten jullie maar opzuipen in de bar. Eerste rondje is dus voor mijn rekening ;)
Het voorrijden kan ik gelukkig wel helemaal meemaken, al waren de vrije dagen voor do. en vrij. tot gisteren toe onzeker.

mwbt het voorrijden, hoe spreken we af donderdag 7 mei? Mijn voorstel:

tussen 7 en 7:15 verzamelen bij Mac Rosmalen (aan de A2): Fred, Bk, Ted en ik
Timple sluit om 7:45 uur bij 't Haasje aan (1e tankstation aan de A2 NA Eindhoven)
9 uur verzamelen Woopiesnacks, uiterlijk half tien rijden.

Voorstel is prima! :Y

Laatst bewerkt:
@King: wil jij mij aub van de lijst van 4-dagen-rijders afhalen? Ik heb de eerste dag een cursus die ik al heel lang wil (en eh... carrièretechnisch gezien móet) volgen (ik moet me toch een beetje voorbereiden als ik mogelijk bij 1 van de 700 man ben die er bij Getronics uitgeflikkerd worden... :N ). Er kwam een plaatsje vrij dus de eerste dag valt af helaas. De contributie van die dag moeten jullie maar opzuipen in de bar. Eerste rondje is dus voor mijn rekening ;)
Het voorrijden kan ik gelukkig wel helemaal meemaken, al waren de vrije dagen voor do. en vrij. tot gisteren toe onzeker.Voorstel is prima! :Y

Jammer BK maar in deze barre tijden gaat carriere (behoud) voor. We zullen een liedje voor je zingen donderdagavond :)

ik heb jullie vast gezien in veenendaal of amersfoort, maar omdat ik jullie niet ken......... maar dat gaan we op de pre wel rechttrekken.

ik heb jullie vast gezien in veenendaal of amersfoort, maar omdat ik jullie niet ken......... maar dat gaan we op de pre wel rechttrekken.

Ik zag een Voyager langs rijden maar later kon ik hem niet meer vinden '(

Laatst bewerkt:
Even denken hoor, V Fred S (zonder motor :( ), Hansss en Stefan-- gespot en nog een paar die niet met het Weekend mee gaan :)
:W

Even denken hoor, V Fred S (zonder motor :( ), Hansss en Stefan-- gespot en nog een paar die niet met het Weekend mee gaan :)

Een paar die niet met het weekend meegaan, dat zijn er een heleboel _O-

Elke MF'er die niet op de deelnamelijst staat :+

Goedenavond hier! :W

Lang niks van mijn eigen laten horen, maar wordt wel is even tijd dat ik mezelf even netjes afmeld voor het weekend. :$
Buzzin had me er nog over bericht op motorstek, maar ik ben het helemaal vergeten. Shame on me.

Momenteel ook alweer 2 maandjes motorloos en vriendje opgedaan die nog aan het lessen is dus weekend gaat voor mij voorbij.

Binnenkort wel weer een bike kopen off course. *O* *D Ben al aan het rondkijken. Vriendjelief heeft er al (natuurlijk weer voor mij) een. Maar die mag ik niet lenen....

Flauw he?

Alsnog aan de mensen die wel meegaan: Veel plezier en houdt de glimmende kant boven!

Goedenavond hier! :W

Lang niks van mijn eigen laten horen, maar wordt wel is even tijd dat ik mezelf even netjes afmeld voor het weekend. :$
Buzzin had me er nog over bericht op motorstek, maar ik ben het helemaal vergeten. Shame on me.

Momenteel ook alweer 2 maandjes motorloos en vriendje opgedaan die nog aan het lessen is dus weekend gaat voor mij voorbij.

Binnenkort wel weer een bike kopen off course. *O* *D Ben al aan het rondkijken. Vriendjelief heeft er al (natuurlijk weer voor mij) een. Maar die mag ik niet lenen....

Flauw he?

Jammer, volgend jaar dan maar?

Alsnog aan de mensen die wel meegaan: Veel plezier en houdt de glimmende kant boven!

en bekeken :Y

Ojah, die " terugreis Ted" , waar ik een gooi naar gedaan schijn te hebben :P , was bedoeld voor diegenen die het zondag's echt zat waren, bij slecht weer en/of op tijd terug wilden zijn : is dan ook erg veul snelweg ;) (maar wel in 4 uur terug in nl O-) )

en bekeken :Y

Ojah, die " terugreis Ted" , waar ik een gooi naar gedaan schijn te hebben :P , was bedoeld voor diegenen die het zondag's echt zat waren, bij slecht weer en/of op tijd terug wilden zijn : is dan ook erg veul snelweg ;) (maar wel in 4 uur terug in nl O-) )
Kan ik die mooi testen als ik zaterdagavond terug ga pateren.

500 km in 4 uur is trouwens wel erg snel :?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan