- Onderwerp starter
- #2.126
Je kunt ook de gpx downloaden, veel minder tussenpunten. Ik weet niet met welk programma jullie dit maken, maar een .gdb heeft altijd veel te veel tussenpunten. Waarom doet dit programma dat eigenlijk? Mijn GPS wordt er maar traag van met zoveel punten.
Volgens mij heeft het weinig zin als punt A en punt B op dezelfde weg liggen, om er dan nog 5 tussen te plaatsen.
(Overigens heeft de gpx aan het einde een paar foutjes volgens mij, in de volgorde van de punten)
Bij het maken van de route is het soms handig om wat meer tussenpunten aan te geven omdat je dan zeker weet dat de route na herberekenen nog steeds goed is. In dit geval wilden we op ervaring van Scammie door dit gebied en kwamen zo op vele stukken weg waar we echt overheen moeten.
Wat ik zelf meestal doe als de route echt klaar is, dat is alle tussen punten eruit halen. Dan heb je ook niet steeds van die meldingen dat je een tussenpunt bereikt hebt. Dan moet je wél herberekenen uit zetten anders ben je compleet van de route de eerste keer dat je je vergist op een kruising.
ps: de routes zijn op dit moment nog in ontwikkeling. Ná het voorrij weekend zal ik alles opschonen en fatsoenlijke gps bestanden ter download plaatsen.
ps2: opschonen en nog veel meer kan met het ultrahandige tooltje WinGDB: http://www.sackman.info/ nog graties ook.
Laatst bewerkt: