Hèt MF Motorweekend 2009 - deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hebt gelijk Ted, dat bedoelde ik ook...Maar maar maar Tim, je zou toch mee gaan met voorijden?
I know :$

Maar we hebben die zondag 'n brunch en alle 50 familieleden zouden aanwezig zijn, dus een redelijk unicum. Dus ik 'mocht' 't van m'n ouders eigenlijk niet maken om niet te komen.

En aangezien m'n agenda aangaf van do - zo dacht ik dan ga ik gewoon 'n dagje eerder terug -O-

I know :$

Maar we hebben die zondag 'n brunch en alle 50 familieleden zouden aanwezig zijn, dus een redelijk unicum. Dus ik 'mocht' 't van m'n ouders eigenlijk niet maken om niet te komen.

En aangezien m'n agenda aangaf van do - zo dacht ik dan ga ik gewoon 'n dagje eerder terug -O-

Oh, dus je gaat donderdag (7mei) wel mee, maar rijd zaterdag alweer terug, een dagje eerder?

Oh, dus je gaat donderdag (7mei) wel mee, maar rijd zaterdag alweer terug, een dagje eerder?
Dat was mijn idee jah, maar ergens snap ik nog iets niet.

Waarom gaan we 4 dagen voor rijden voor 3 dagen weekend? Of staat er nog een foutje in de OP?

Lezen Tim B|

Laatst bewerkt:
Owja, en dit wordt mijn eerste rit boven de 150km :P, dus alle tips zijn welkom

Ik hoop dat mijn motor het volhoud :$

Owja, en dit wordt mijn eerste rit boven de 150km :P, dus alle tips zijn welkom

Ik hoop dat mijn motor het volhoud :$

Mwa zo op het oog ziet die GS van je er netter uit dan die van Dré, en die heeft al meerdere van deze tochten overleeft. Komt goed.
Dus jou zien we bij 't Haasje, 7:45 ?

Wil je me even mailen, ik heb je adres nog niet geloof ik. Mijne staat in m'n profiel.

mwbt het voorrijden, hoe spreken we af donderdag 7 mei? Mijn voorstel:

tussen 7 en 7:15 verzamelen bij Mac Rosmalen (aan de A2): Fred, Bk, Ted en ik
Timple sluit om 7:45 uur bij 't Haasje aan (1e tankstation aan de A2 NA Eindhoven)
9 uur verzamelen Woopiesnacks, uiterlijk half tien rijden.

Ted wat doe jij? Als je wil mag je ook woensdagavond al in Oss verblijven hoor.

Weet iemand het emailadres van timple?

Waarom gaat Scammie niet meer mee? Ik neem aan dat het voorrij weekend gratis is omdat we zorgen dat het hotel vol is een paar weekenden later :+

Ik denk dat ik bij de Mac in Nederweert aansluit. Is voor mij een stuk praktischer.

Waarom gaat Scammie niet meer mee? Ik neem aan dat het voorrij weekend gratis is omdat we zorgen dat het hotel vol is een paar weekenden later :+

Ik denk dat ik bij de Mac in Nederweert aansluit. Is voor mij een stuk praktischer.

Ja tuurlijk gaat scammie mee! ...maar die komt vanuit roosendaal, dus die gaat rechtstreeks naar Woopiesnacks.

Ik zie idd dat die pomp net onder eindhoven voor jou niet handig is nee. Als ik zo kijk op googlemaps dan kun je zelfs beter bij echt aansluiten oid. Moeten we wel even goed afspreken :)

Hey mannen, denk er aan dat je als je Abreschviller verlaat je voldoende peut hebt. Het volgende stuk weg is verlaten van huizen, plaatsen etc. En dus komt er ook bijna geen verkeer. Ik heb er ooit wel eens gereden met de zorg of ik nog wel voldoende had.
Vooral vertrokken uit Nederland kan dit net zo'n punt zijn waar de tank bijna leeg is.

Ik wens jullie in elk geval veel (voor)pret. :Y :W

Vooral vertrokken uit Nederland kan dit net zo'n punt zijn waar de tank bijna leeg is.
_O-

maastricht- abreschviller "kortste snelweg - google maps" is al 361 km, dan moet ik haast al voor de 2de keer tanken :$

Ik wens jullie in elk geval veel (voor)pret. :Y :W
THNX, gaat wel lukken :]

[me="Ted"]moet alleen nog een hele week wachten -O-[/me]

Laatst bewerkt:
Mwa zo op het oog ziet die GS van je er netter uit dan die van Dré, en die heeft al meerdere van deze tochten overleeft. Komt goed.
Dus jou zien we bij 't Haasje, 7:45 ?

Wil je me even mailen, ik heb je adres nog niet geloof ik. Mijne staat in m'n profiel.
Dré speelt vals, die metselt er na ieder weekend een nieuw blok onder :+

Ding leek wel een 2-takt zoveel olie als die zoop :X

zeg moeten we al dokken voor het voorslapen? ik en Leo willen ons bed je die nacht ook nie missen. Leo heeft inmiddels waterdichte plunjezak voor zijn slaapzakje dus ik zal maar ff vuiniszak ergens bietsen _O- _O- :W

zeg moeten we al dokken voor het voorslapen? ik en Leo willen ons bed je die nacht ook nie missen. Leo heeft inmiddels waterdichte plunjezak voor zijn slaapzakje dus ik zal maar ff vuiniszak ergens bietsen _O- _O- :W

enen ging e rnog iemnad naar de mega meeting? Leo en ik zitten in het Haagse deel (inmiddels 150 brommer sgroot) dus let op de gele en baluwe GTR en The Red Lady (kawasaki voyager) kunnen we ff handje geven of :W .

Ik ga ook naar de MM, op de Strom :)
Met de grote hoeveelheid mensen vind ik het knap als ik bekenden ga tegen komen (al lukte het vorige keer ook, en nu ken ik er meer)

He, he, ik ben eook weer ff in Nederland.

Eerst 24 t/m 27 april in de Eifel met de motor (privé met MF 't Gooi).
28 en 29 april vlakbij München (28.04 om 7.00 uur vertrokken vanaf Schiphol!!! (voor de zaak)
4 t/m 6 mei wéér naar München (4 mei ook wéér om 7.00 uur vertrekken vanaf Schiphol: voor de zaak)
Ik ben dus op 6 mei om ca. 22.30 uur weer thuis om op
7 t/m 10 mei de routes voor te rijden.

(Ik zou er bijna moe van worden: hahaha) .

Ik ga ook naar de MM, op de Strom :)
Met de grote hoeveelheid mensen vind ik het knap als ik bekenden ga tegen komen (al lukte het vorige keer ook, en nu ken ik er meer)

Ben der ook, samen met NHN topic :P

He, he, ik ben eook weer ff in Nederland.

Eerst 24 t/m 27 april in de Eifel met de motor (privé met MF 't Gooi).
28 en 29 april vlakbij München (28.04 om 7.00 uur vertrokken vanaf Schiphol!!! (voor de zaak)
4 t/m 6 mei wéér naar München (4 mei ook wéér om 7.00 uur vertrekken vanaf Schiphol: voor de zaak)
Ik ben dus op 6 mei om ca. 22.30 uur weer thuis om op
7 t/m 10 mei de routes voor te rijden.

(Ik zou er bijna moe van worden: hahaha) .

Wat een rot leven heb jij :+

Laatst bewerkt:
Ik zit even de routes te bekijken en wat mij opvalt: er zitten héél veel tussenpunten in.

Zijn ze wel gemaakt door op het begin- en eindppunt te klikken en DAN pas met de route te slepen?

De routes:

*toer 1
en
* toer 1 (Ted)

overlappen elkaar héél veel: is dit bewust?

Laatst bewerkt:
ff Lekker off topic: @Jessie: *O* Wij feliciteren ons met onze verjaardagen!! *O*

Dank je wel Eelke, Bas, Jessy, Martijn

Ben gister onhandig geweest in de tuin. :$ Stukje van vinger afgeknipt. :$ Gelukkig alleen vel, maar bloeden als een rund!! :(

Ging toch nog irriteren dus alsnog laat naar de EHBO. Om middernacht in de behandelkamer, gaat de telefoon van de dokter én mijn mobiel meldt een SMS. Ze liet haar telefoon maar gaan, maar dat ik tegelijk ook een SMS kreeg was gek. De reden van de SMS wist ik wel: De felicitaties van Dorothy. *O* *O* Blijkt de dokter ook op 30-04 jarig te zijn *O*

Laatst bewerkt:
ff Lekker off topic: @Jessie: *O* Wij feliciteren ons met onze verjaardagen!! *O*

Ben gister onhandig geweest in de tuin. :$ Stukje van vinger afgeknipt. :$ Gelukkig alleen vel, maar bloeden als een rund!! :(

Ging toch nog irriteren dus alsnog laat naar de EHBO. Om middernacht in de behandelkamer, gaat de telefoon van de dokter én mijn mobiel meldt een SMS. Ze liet haar telefoon maar gaan, maar dat ik tegelijk ook een SMS kreeg was gek. De reden van de SMS wist ik wel: De felicitaties van Dorothy. *O* *O* Blijkt de dokter ook op 30-04 jarig te zijn *O*

Je kunt natuurlijk ook gewoon grotere handschoenen kopen. meteen je vinger korter maken is ook weer rigoreus :+

btw proficiat!

Laatst bewerkt:

Nog even op de valreep; van harte gefeliciteerd Frank! :W

edit: Ow! En Jessy natuurlijk ook! :Y

Laatst bewerkt:
Ik zit even de routes te bekijken en wat mij opvalt: er zitten héél veel tussenpunten in.

Zijn ze wel gemaakt door op het begin- en eindppunt te klikken en DAN pas met de route te slepen?

De routes:

*toer 1
en
* toer 1 (Ted)

Voel me soms net een alzheimer patient :X , maar zover ik me kan herinneren was "toer 1" ooit gepost na die avond met Chinees in Oss, met daarbij een verzoek om eens na te lopen.

Dat heb ik dus gedaan, eerst de oorspronkelijke route nagelopen in google earth, de oorspronkelijke route gecorrigeerd waar nodig, toen routepunten opgeschoond (daarom tour Ted 37 routepunten en origineel 106) en paar kleine verbeterideetjes qua te volgen route erin gezet O-) en deze teruggestuurd met wat tekst en uitleg aan King ...

Vandaar de overlap, want het is in principe dezelfde toer, alleen dan door mij aangepast ;)

& Gefeliciteerd Frank *O*

Laatst bewerkt:
Voel me soms net een alzheimer patient :X , maar zover ik me kan herinneren was "toer 1" ooit gepost na die avond met Chinees in Oss, met daarbij een verzoek om eens na te lopen.

Dat heb ik dus gedaan, eerst de oorspronkelijke route nagelopen in google earth, de oorspronkelijke route gecorrigeerd waar nodig, toen routepunten opgeschoond (daarom tour Ted 37 routepunten en origineel 106) en paar kleine verbeterideetjes qua te volgen route erin gezet O-) en deze teruggestuurd met wat tekst en uitleg aan King ...

Vandaar de overlap, want het is in principe dezelfde toer, alleen dan door mij aangepast ;)

& Gefeliciteerd Frank *O*

Zo is het maar net Ted. En aangezien jij je laptop mee brengt, kunnen we als we daar zijn nog makkelijk aan sleutelen.

@ Jessy en Frank

Nog gefeliciteerd *O*

sorry maar ik zit hier ook niet elke dag :o

De routes:

*toer 1
en
* toer 1 (Ted)

Je kunt ook de gpx downloaden, veel minder tussenpunten. Ik weet niet met welk programma jullie dit maken, maar een .gdb heeft altijd veel te veel tussenpunten. Waarom doet dit programma dat eigenlijk? Mijn GPS wordt er maar traag van met zoveel punten.

Volgens mij heeft het weinig zin als punt A en punt B op dezelfde weg liggen, om er dan nog 5 tussen te plaatsen.

(Overigens heeft de gpx aan het einde een paar foutjes volgens mij, in de volgorde van de punten)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan