Hèt MF Motorweekend 2009 - deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog een paar weken......kan niet wachten.
Motor is er (bijna) helemaal klaar voor: nieuwe banden, filters, remblokken en vloeistoffen.
Weet niet of het lukt, maar hoop toch tijdens het MF-weekend de 100.000 km. op de teller te kunnen zetten.

Mooi Scammie :}

Alleen die schoorsteen :X
Tja... Ik dacht dat alleen de BMW 1200 LT de bijnaam Das Boot had... O-)

Titanic is er niks bij. :+

Maar mooie fiets hoor Scammie! Ook 't goeie merk weer.. :Y En met deze graag alleen het Rollende Rubber op 't asfalt houden! ;)

Laatst bewerkt:
Nog een paar weken......kan niet wachten.
Motor is er (bijna) helemaal klaar voor: nieuwe banden, filters, remblokken en vloeistoffen.
Weet niet of het lukt, maar hoop toch tijdens het MF-weekend de 100.000 km. op de teller te kunnen zetten.

En hoe oud is die teller? Respectable stand :}

Honda VFR 800FI (1998)

Eigenaar van 2007 tot heden
Perfecte motor

ff gekeken op z'n motorstek O-)

Oh, was jij dat..... :W
Gekocht in mei 2007 met 37.000 kilometer gereden. Wil graag een andere motor, maar dat VFR-kreng wil maar niet kapot gaan :X

[me="Ted"]is ook weer terug uit de eifel, was *O* :] }) O-) :+ en drie druppels regen op terugweg :P[/me]

heb wel nieuw rubber nodig, maar dan in de vorm van laarzen, buitenkant tenen zijn doorgesleten :P moet maar eens gaan aanleren om met de tenen op de stepjes te gaan staan :X

[me="Ted"]gaat eerst nu lekker douchen en BBQ-en bij vrienden *D , filmpjes etc komt later wel , heb zo'n 15 uur film, maar dart hoeven jullie niet HELEMAAL te zien :+[/me]

[me="Ted"]is ook weer terug uit de eifel, was *O* :] }) O-) :+ en drie druppels regen op terugweg :P[/me]

heb wel nieuw rubber nodig, maar dan in de vorm van laarzen, buitenkant tenen zijn doorgesleten :P moet maar eens gaan aanleren om met de tenen op de stepjes te gaan staan :X

[me="Ted"]gaat eerst nu lekker douchen en BBQ-en bij vrienden *D , filmpjes etc komt later wel , heb zo'n 15 uur film, maar dart hoeven jullie niet HELEMAAL te zien :+[/me]

^S in "[centraal]MF'er gespot? post het hier! D..."

Tsja die ochtend daarna ... ahum ... felt like I was hit by a truck

maaarrrr de pijn is al aardig verzacht .... dit zal er ook wel toe bijdragen :)

Vrijdagochtend gehaald .... dinsdag 1000 km beurt en dan kunnen de lange weekenden weer beginnen .... Koniginnedag alweer lekker naar lux met Vavavonne en Frasier :)
nog wel de ongepimpte versie :(

[afbeelding]

eenneeueh dit is geen plaatje van de Yamaha-website mochten sommigen dat denken ;) (vette knipoog)

Zo zo dat ziet er geweldig uit, mooi hoor *O*
Ik had je nog gebelt, zo nog maar eens proberen :P

Greetz allen :W

Tsja die ochtend daarna ... ahum ... felt like I was hit by a truck

maaarrrr de pijn is al aardig verzacht .... dit zal er ook wel toe bijdragen :)

Vrijdagochtend gehaald .... dinsdag 1000 km beurt en dan kunnen de lange weekenden weer beginnen .... Koniginnedag alweer lekker naar lux met Vavavonne en Frasier :)
nog wel de ongepimpte versie :(

[afbeelding]

eenneeueh dit is geen plaatje van de Yamaha-website mochten sommigen dat denken ;) (vette knipoog)
Ey, is dat nou een afgezakte zijkoffer bij je achterwiel? :+

Zo.

Ik was hier al eerder mee bezig geweest en ook al vanalles geprobeerd bij hyves en google groups en weet ik veel maar ik heb maar weer 's binnen mijn eigen site het hele mf weekend gedoe opgetuigd. Alle jaargangen staan erop. Jaaaa onvolledig natuurlijk, maar dat kom nog wel. En er moeten ook nog allerlei plaatjes op, dat ook. Maar het begin is er.

Het MF Motorweekend op Habbiebabbie.net

Het ging natuurlijk met name om deze:

Editie 2009

Want het voorijweekend staat voor de deur en de routes moeten nog gedeeld worden. Zie hiervoor het onderdeel "Routes". Hier heb ik ook beschreven wat er nog gedaan moet worden. Tips, ook van mensen die niet mee voorijden gaan, zijn nog steeds van harte welkom.

Laatst bewerkt:
kan het GDB bestand niet downloaden, krijg een foutmelding :$

ai! Even vergeten dat IIS (de webserver zeg maar) niet alle bestanden zomaar serveert... wissik wel DOH!

enfin, bestanden geRARt, nu gaat het goed.

mwbt het voorrijden, hoe spreken we af donderdag 7 mei? Mijn voorstel:

tussen 7 en 7:15 verzamelen bij Mac Rosmalen (aan de A2): Fred, Bk, Ted en ik
Timple sluit om 7:45 uur bij 't Haasje aan (1e tankstation aan de A2 NA Eindhoven)
9 uur verzamelen Woopiesnacks, uiterlijk half tien rijden.

Ted wat doe jij? Als je wil mag je ook woensdagavond al in Oss verblijven hoor.

Weet iemand het emailadres van timple?

Laatst bewerkt:
euh, aanstaande donderdag? voorrijden was toch van 7 t/m 10 mei ? :X

Ik moet nog even overdenken wat voor mij (en mijn werkgever) het handigste is , qua overnachten in Oss :$

Afspreektijden zijn wat mij betreft OK

Laatst bewerkt:

Ik moet nog even overdenken wat voor mij (en mijn werkgever) het handigste is , qua overnachten in Oss :$

Ik vroeg me ook al af waarom we 4 dagen gingen voorrijden. Maar mij kwam dat eigenlijk wel goed uit. Heb zondag om 11 uur een brunch waar ik niet onderuit kan :X. Dus ik denk dat kan ik nog steeds 3 dagen mee :)

Als we 7 - 10 mei gaan is het niet de moeite vrees ik, aangezien ik dan alleen heen en terug kan rijden -O-

Je hebt gelijk Ted, dat bedoelde ik ook...

Ik vroeg me ook al af waarom we 4 dagen gingen voorrijden. Maar mij kwam dat eigenlijk wel goed uit. Heb zondag om 11 uur een brunch waar ik niet onderuit kan :X. Dus ik denk dat kan ik nog steeds 3 dagen mee :)

Als we 7 - 10 mei gaan is het niet de moeite vrees ik, aangezien ik dan alleen heen en terug kan rijden -O-

Maar maar maar Tim, je zou toch mee gaan met voorijden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan