Tazman_3
MF veteraan
De R1 ookGaan we al
De Gs is er in ieder geval klaar voor:
Kan er weer een tijdje tegenaan
Heeft vandaag eindelijk zijn 1000 beurt gehad,
terwijl er al 4000+ km op staan in 2 maanden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De R1 ookGaan we al
De Gs is er in ieder geval klaar voor:
Kan er weer een tijdje tegenaan
Vrijdagochtend gehaald ....
klopt, ik kan t bevestigen,eenneeueh dit is geen plaatje van de Yamaha-website mochten sommigen dat denken (vette knipoog)
De R1 ook
Heeft vandaag eindelijk zijn 1000 beurt gehad,
terwijl er al 4000+ km op staan in 2 maanden
Tja... Ik dacht dat alleen de BMW 1200 LT de bijnaam Das Boot had...Mooi Scammie
Alleen die schoorsteen
Nog een paar weken......kan niet wachten.
Motor is er (bijna) helemaal klaar voor: nieuwe banden, filters, remblokken en vloeistoffen.
Weet niet of het lukt, maar hoop toch tijdens het MF-weekend de 100.000 km. op de teller te kunnen zetten.
En hoe oud is die teller? Respectable stand
Zonder te vragen?Honda VFR 800FI (1998)
Eigenaar van 2007 tot heden
Perfecte motor
ff gekeken op z'n motorstek
Honda VFR 800FI (1998)
Eigenaar van 2007 tot heden
Perfecte motor
ff gekeken op z'n motorstek
Oh, was jij dat.....
Gekocht in mei 2007 met 37.000 kilometer gereden. Wil graag een andere motor, maar dat VFR-kreng wil maar niet kapot gaan
Wil je wel helpen
Je mag hem aan mij doneren
Voor een bepaald bedrag is dat absoluut geen probleem
[me="Ted"]is ook weer terug uit de eifel, was en drie druppels regen op terugweg [/me]
heb wel nieuw rubber nodig, maar dan in de vorm van laarzen, buitenkant tenen zijn doorgesleten moet maar eens gaan aanleren om met de tenen op de stepjes te gaan staan
[me="Ted"]gaat eerst nu lekker douchen en BBQ-en bij vrienden , filmpjes etc komt later wel , heb zo'n 15 uur film, maar dart hoeven jullie niet HELEMAAL te zien [/me]
thanx, anders had ik het waarschijnlijk niet gezien ....
Tsja die ochtend daarna ... ahum ... felt like I was hit by a truck
maaarrrr de pijn is al aardig verzacht .... dit zal er ook wel toe bijdragen
Vrijdagochtend gehaald .... dinsdag 1000 km beurt en dan kunnen de lange weekenden weer beginnen .... Koniginnedag alweer lekker naar lux met Vavavonne en Frasier
nog wel de ongepimpte versie
[afbeelding]
eenneeueh dit is geen plaatje van de Yamaha-website mochten sommigen dat denken (vette knipoog)
Ey, is dat nou een afgezakte zijkoffer bij je achterwiel?Tsja die ochtend daarna ... ahum ... felt like I was hit by a truck
maaarrrr de pijn is al aardig verzacht .... dit zal er ook wel toe bijdragen
Vrijdagochtend gehaald .... dinsdag 1000 km beurt en dan kunnen de lange weekenden weer beginnen .... Koniginnedag alweer lekker naar lux met Vavavonne en Frasier
nog wel de ongepimpte versie
[afbeelding]
eenneeueh dit is geen plaatje van de Yamaha-website mochten sommigen dat denken (vette knipoog)
kan het GDB bestand niet downloaden, krijg een foutmelding
King en de anderen:
Veel plezier met het voorrijden !
Ik vroeg me ook al af waarom we 4 dagen gingen voorrijden. Maar mij kwam dat eigenlijk wel goed uit. Heb zondag om 11 uur een brunch waar ik niet onderuit kan . Dus ik denk dat kan ik nog steeds 3 dagen meeeuh, aanstaande donderdag? voorrijden was toch van 7 t/m 10 mei ?
Ik moet nog even overdenken wat voor mij (en mijn werkgever) het handigste is , qua overnachten in Oss
Afspreektijden zijn wat mij betreft OK
euh, aanstaande donderdag? voorrijden was toch van 7 t/m 10 mei ?
Ik moet nog even overdenken wat voor mij (en mijn werkgever) het handigste is , qua overnachten in Oss
Afspreektijden zijn wat mij betreft OK
Ik vroeg me ook al af waarom we 4 dagen gingen voorrijden. Maar mij kwam dat eigenlijk wel goed uit. Heb zondag om 11 uur een brunch waar ik niet onderuit kan . Dus ik denk dat kan ik nog steeds 3 dagen mee
Als we 7 - 10 mei gaan is het niet de moeite vrees ik, aangezien ik dan alleen heen en terug kan rijden