Hèt MF Motorweekend 2009 - deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ga misschien nog afzeggen voor komende premeet, heb vandaag de motor vriendelijk neergelegd :(
zelf niets gelukkig, fazer heeft iets meer ;(
foto's staan hier voor de liefhebben (ramptoerist :P) Motorstek profiel van bertjuhh

Ai....niet fijn zoiets.
Ziet er uit als, mooie foto, mooie foto, boem? -O-
Succes met reparatie enzo, en gelukkig heb je zelf niets....

inderdaad, mooie foto, nog een en toen gleed het achterwiel wat, ik stuur richting berm en ga remmen... (fietspad lag een meter lager, dus kon niet verder de berm in)
voorwiel komt terug op de weg terwijl mijn achterwiel steeds schuiner weg glijd, en toen kreeg het geheel grip, heell lullig als de wielen haaks op de rijrichting staan...

moet zeker te herstellen zijn voor het weekend, nieuw kuipje spiegel en stuur en het kuipframe in de juiste hoek terugbuigen

en inderdaad, blok is schadevrij :) zijn die valblokken toch zo slecht niet :)
is trouwens gebeurd bij het flight forum, stukje circuit eindhoven zegmaar :P

Laatst bewerkt:
Dames en Heren....... het schiet al aardig op! Nog heeeel even en het voorrijweekend is er al: 7 mei!

Kan ik nog mensen interesseren daarvoor? We zijn met het afvallen van FrankFJR (valt alleen af bij het voorijden he :) ) nog maar met z'n zessen:

1. KingCoder [GPS]
  2. Ted [GPS]
  3. Timple
  4. Scammie
  5. Bochtenkoning
  6. V FRed S [gps]

We hebben altijd gezegt dat we met maximaal 10 man willen gaan dus is er nog plek voor 4 man/vrouw. Wees gerust, je hoeft niet persé gps te hebben en ook niet aspiraties te hebben om een groepje te gaan aanvoeren... Gewoon lekker stukkie rijden en kijken of de routes kloppen. That's it.

Dames en Heren....... het schiet al aardig op! Nog heeeel even en het voorrijweekend is er al: 7 mei!

Kan ik nog mensen interesseren daarvoor? We zijn met het afvallen van FrankFJR (valt alleen af bij het voorijden he :) ) nog maar met z'n zessen:

1. KingCoder [GPS]
  2. Ted [GPS]
  3. Timple
  4. Scammie
  5. Bochtenkoning
  6. V FRed S [gps]

We hebben altijd gezegt dat we met maximaal 10 man willen gaan dus is er nog plek voor 4 man/vrouw. Wees gerust, je hoeft niet persé gps te hebben en ook niet aspiraties te hebben om een groepje te gaan aanvoeren... Gewoon lekker stukkie rijden en kijken of de routes kloppen. That's it.
Ej, waarom staat er bij mij niet zo'n geil [GPS] B|

Hmmm...nu het weer mooier begint te worden twijfel ik een beetje over het voorrijden....
Moet alleen even regelen dat ik dat vrij heb, en dat ik de rest bij kan houden :/

Hopelijk heb ik tegen die tijd ook m'n koptelefoon weer in orde....ik snap niet dat mensen de hele tijd zonder muziek kunnen rijden....
Jammer dat die stomme dingen elk jaar vervangen moeten worden :(

Taz is net terug van Yamaha Nederland op Schiphol :+

Meet and Greet gewonnen met de Superbike en Supersport rijders *O* , die moeten zondag toch op Assen rijden _O-

Leuk om eens een keer mee te maken.
We waren beetje laat op Schiphol :X A2 was afgesloten B| dus t was een grote puinhoop rond utrecht, zelfs op de motor duurde het flink langer. Koffie maar overgeslagen, motoren aan de zijkant geparkeerd in afwachting van de rijders. Daarna met alle motoren naar de hoofdingang, motoren opgesteld en rijders opgewacht.
Binnen in de hal, nog andere mensen aanwezig, wat Japanse en Nederlandse mensen die vast heel belangrijk zijn :X en nog wat Yamaha personeel (toch leuk om daar te werken :P)

De 3 aanwezige rijders waren Ben Spies en Tom Sykes van de Superbike en Cal Crutchlow van de Supersport. Na ontvangst werden alle rijders geïnterviewd. Daarna handtekeningensessie voor ieder die dat wilde. Daarna zijn er buiten nog groepsfoto's gemaakt van de groep met de 3 rijders en alle motoren op de achtergrond. Daarna nog wat koffie en koeken, beetje eten en weer terug naar huis. :]

Zijn heel veel foto's gemaakt, door fotografen, die komen nog. Dus even wat piccies van mij :P

Taz en Ben: :+

22042009250.jpg

De R-en:

22042009236.jpg

vlnr Cal Crutchlow, Tom Sykes en Ben Spies:

22042009243.jpg

Handtekeningensessies:

22042009248.jpg

De handtekeningen:

22042009251.jpg

Taz is net terug van Yamaha Nederland op Schiphol :+

Meet and Greet gewonnen met de Superbike en Supersport rijders *O* , die moeten zondag toch op Assen rijden _O-

Leuk om eens een keer mee te maken.
We waren beetje laat op Schiphol :X A2 was afgesloten B| dus t was een grote puinhoop rond utrecht, zelfs op de motor duurde het flink langer. Koffie maar overgeslagen, motoren aan de zijkant geparkeerd in afwachting van de rijders. Daarna met alle motoren naar de hoofdingang, motoren opgesteld en rijders opgewacht.
Binnen in de hal, nog andere mensen aanwezig, wat Japanse en Nederlandse mensen die vast heel belangrijk zijn :X en nog wat Yamaha personeel (toch leuk om daar te werken :P)

De 3 aanwezige rijders waren Ben Spies en Tom Sykes van de Superbike en Cal Crutchlow van de Supersport. Na ontvangst werden alle rijders geïnterviewd. Daarna handtekeningensessie voor ieder die dat wilde. Daarna zijn er buiten nog groepsfoto's gemaakt van de groep met de 3 rijders en alle motoren op de achtergrond. Daarna nog wat koffie en koeken, beetje eten en weer terug naar huis. :]

Zijn heel veel foto's gemaakt, door fotografen, die komen nog. Dus even wat piccies van mij :P

Taz en Ben: :+

[afbeelding]

De R-en:

[afbeelding]

vlnr Cal Crutchlow, Tom Sykes en Ben Spies:

[afbeelding]

Handtekeningensessies:

[afbeelding]

De handtekeningen:

[afbeelding]

Zo te zien hebbie een leuk dagje gehad :)

Leuke he, die A2? moest toevallig vandaag in utrecht zijn....en op de heen weg file, op de terugweg bijna aan snot gereden (gelukkig had de man ABS, want hij stuurde al mijn kant op, alles voor hem was in de ABS aan het remmen).
Veel te druk daar en al die eeuwige verbouwing helpt ook nog even niet.

Leuk Taz,

ik kom regelmatig bij die club op Schiphol. De derde foto van boven, die gast rechts met dat rode T-Shirt met Yamaha-koord om zijn nek, geef ik o.a. les :Y

en daar ligt het spul dan.......................

grindbak kan ook zeer doen........................

full

da's minder Rene -O-

Sterkte in ieder geval met herstel

En het ging zo goed....................... in de 2e N-race op podium plek ?.......................1-na laatste ronde.

Besef hier nog nauwelijks wat er is gebeurd.............. de pijn komt iets later, vooral tijdens ritje in de ambu......................

Weer sleutelbeen links, oogkas links gekneusd, vleeswond re-arm, longen (borstkas) flinke klap gehad.............. verder alle spieren voelen, op een verkeerde manier dan.
Denk dat ik een beste smak heb gemaakt.

Nu eerst maar weer herstellen en over ruim 2 weken eens kijken wat er allemaal verder kan/gaat gebeuren.

Laatst bewerkt:
Jeetje zeg, dat gaat maar onderuit hier. ;(

In huize King-Sjimmie was men al op de hoogte van het een en het ander maar ook even hier dan;
48th; beterschap man en hopelijk gata het herstel inderdaad ff wat sneller als d evorige keer!
Scammie; voor al nog veel plezier met het aanschaffen van een nieuwe Fazer *O*
en man man wat een mazzel heb jij gehad zeg!
Bertjuuh: balen en repareer ze :Y

En hopelijk houdt de rest (inclusief manlief) de motor wel op de goede manier rijdend 8-)

Hoe recent is het scammie-ongeluk dan ?

[me="Ted"]dacht dat scammie dat ergens uit een archief haalde om ook een beschadigde fazer te laten zien ipv een recent gevalletje :$ [/me]

In dat geval ook beterschap en sterkte aan Scammie :Y

[me="Ted"]dacht dat scammie dat ergens uit een archief haalde om ook een beschadigde fazer te laten zien ipv een recent gevalletje :$ [/me]

:^ watskebeurt?

Nee, geen archief maar recent; die foto's waren van het paasweekend ;(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan