Hèt MF Motorweekend 2009 - deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even een vraagje voor de Garmin gebruikers, hopelijk dat jullie me verder kunnen helpen.. :)
Voor zover ik weet zijn er hier geen mobiele telefoon Garmin bezitters, maar ik probeer t toch even :P

Ik heb op mjijn nokia N95 de mobiele Garmin staan (Garmin XT city navigator of zoiets). Zondag ga ik een stukkie toeren, het routebestand heb ik ook, kan t ook openen in Mapsource, alleen ik moet t op mijn telefoon zien te krijgen. Om de een of andere reden krijg ik mijn tel niet meer goed gekoppeld aan mijn laptop dus ik kan de route niet vanuit Mapsource uploaden, hij vindt mn N95 niet -O-

Maar ik kan wel nog steeds via explorer mijn telefoon en geheugenkaart benaderen en op die manier bestanden kopieren. Dus ik wil de route handmatig kopieren naar mijn geheugenkaart.
Ik kom alleen tig submappen tegen in de Garmin directory op mijn geheugenkaart en ik kom er niet uit in welke map het bestand moet staan...

Wellicht iemand die het weet O-)

@Taz: Heb je hier (klikkerdeklik) wat aan? Iets verder naar onderen staat hoe je het met de hand moet uploaden.
thns BK, ik ben al weer een stappie verder. :Y
.gbd bestand zo in de gpx map kopieren trapt ie niet in, ik weet inmiddels dat je t via Mapsource kunt converteren. Alleen als ik dat doe crasht mn Mapsource en krijg ik een geconverteerd bestand van 0 kb B|

Heee guys, bedankt voor de felicitaties !!!!!
Helaas geen rubber burnen, motor wordt onder handen genomen (grote beurt).
Moet natuurlijk wel klaar zijn voor het MF-Weekend !

Mochten jullie in de buurt zijn van Burgum, het bier staat koud.
Gefeliciteerd!! *O* *O* :W

Ha!

een voederapparaat, dát is het *O* *O* *O*

[me="FastFriend"] heeft een vrouw, twee pubers en een 6 jarige bijdehante meid, en nog een hond en een kat, en elke maand een lege knip !! [/me]

en wordt steeds meer jaloers |(

Ben blij dat ik hier meelees/meerijd, kan King dit soort uitspraken hier niet doen.
Ik neem geen genoegen met een voederapparaat, laat staan de 3 sjim/kingetjes (steeds minder tjes overigens) of een hond zonder niesziekte

En die knip daar zorgt ie zelf wel voor dat ie leeg is, krijg ik niet eens de kans voor
B|

:+ :+ :+

:o , maar nog tijd zat om dat te fixen toch ? })Op zich "cool" , maar dan wordt het wel erg "last minute" :$

Nog voorkeuren qua rijgebied of andere zaken ? (hotelletje is verplicht O-) )
In/rond Cochem zit je altijd goed, heb ook genoeg routes voor die ümgëbüng

[me="Ted"]heeft niks te klagen }) weekend ervoor (dus over 1 week) zit ik al 3 dagen aan de Nordschleife :] , weekend erna is voorrij weekend voor Vogezen meeting :][/ME]

Kan je komende week dus aanhaken bij mensen uit het gooi topic ;) die zitten in lutzerath, ik kan helaas niet mee

Kek nou, its still alive :)

Oja en natuurlijk ook namens mij gefeliciteerd (nee niet jij, hij!!!) *D

geen kat, dat scheelt weer......

ohja,

[citaat]

en aan iedereen die hier aanwezig is..... Gefeliciteerd! *O*

en iedereen die hier niet aanwezig is...... ook gefeliciteerd *O*
*by Samson en Gert

[/citaat]

Laatst bewerkt:
Pff dat was weer effe bijlezen zeg! Ik kom net terug van een cursus in Kopenhagen. Lekker met de motor gegaan. Heen via Kolding (zeg maar "the long way") en terug via de boot bij Rødby. Heerlijk veel kilometers zalige autobahn zonder limiet })

Denemarken overigens is niet echt de moeite waard. Heen zag ik vooral snelweg maar terug, over Rødby heb ik vooral binnenweg gereden (niet in Duitsland he) en tsja het is niet lelijk allemaal maar het is niet bijzonder: allemaal plat, met plaatsjes en boerderijen en landerijen enzo. Beetje Twente.

Dus hierbij een negatief reisadvies voor Denemarken. Rij liever op het zuiden of ga wat verder naar zweden of noorwegen (zeggen ze).

Kek nou, its still alive :)

Oja en natuurlijk ook namens mij gefeliciteerd (nee niet jij, hij!!!) *D

Hoe veelzeggend bepaalde uitspraken kunnen zijn :) het had niet veel gescheeld laten we maar zeggen, maarja een bietje geluk moet je af en toe eens hebben
Scammie gaat er alles aan doen om lekker mee te gaan voorrijden

En jij mag me altijd feliciteren hoor :) ook al ben ik niet jarig :)

Hou op, eg nie, kheb er nog geen 50cents voor over ;)

'k kwam deze pas tegen :+

fun49.jpg

ik ga misschien nog afzeggen voor komende premeet, heb vandaag de motor vriendelijk neergelegd :(
zelf niets gelukkig, fazer heeft iets meer ;(
foto's staan hier voor de liefhebben (ramptoerist :P) Motorstek profiel van bertjuhh

Zwaar kl&^%$^te man -O- ! Gelukkig geen lichamelijk letsel? Zo te zien ook geen motorblokschade of zie ik dat verkeerd :? ?

Doet me toch pijn om een Fazer zo te zien.....been there done that....still hurts.... :( ;(

Laatst bewerkt:
ik ga misschien nog afzeggen voor komende premeet, heb vandaag de motor vriendelijk neergelegd :(
zelf niets gelukkig, fazer heeft iets meer ;(
foto's staan hier voor de liefhebben (ramptoerist :P) Motorstek profiel van bertjuhh
aj aj aj, balen joh... :/ hoe is dat gebeurd? sterkte in ieder geval! je kan hem hopelijk toch wel weer rijdbaar maken voor het weekend?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan