FrankFJR
MF veteraan
ruilen
en dan bedoel ik niet de lege knip.....
[me="FastFriend"]denkt ineens aan een heel leuk onderwerp voor eoa TV programma [/me]
Motorruil?!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ruilen
en dan bedoel ik niet de lege knip.....
[me="FastFriend"]denkt ineens aan een heel leuk onderwerp voor eoa TV programma [/me]
thns BK, ik ben al weer een stappie verder.@Taz: Heb je hier (klikkerdeklik) wat aan? Iets verder naar onderen staat hoe je het met de hand moet uploaden.
Gefeliciteerd!!Heee guys, bedankt voor de felicitaties !!!!!
Helaas geen rubber burnen, motor wordt onder handen genomen (grote beurt).
Moet natuurlijk wel klaar zijn voor het MF-Weekend !
Mochten jullie in de buurt zijn van Burgum, het bier staat koud.
Ha!
een voederapparaat, dát is het
[me="FastFriend"] heeft een vrouw, twee pubers en een 6 jarige bijdehante meid, en nog een hond en een kat, en elke maand een lege knip !! [/me]
en wordt steeds meer jaloers
ook namens mij nog vele jaren
, maar nog tijd zat om dat te fixen toch ? Op zich "cool" , maar dan wordt het wel erg "last minute"
Nog voorkeuren qua rijgebied of andere zaken ? (hotelletje is verplicht )
In/rond Cochem zit je altijd goed, heb ook genoeg routes voor die ümgëbüng
[me="Ted"]heeft niks te klagen weekend ervoor (dus over 1 week) zit ik al 3 dagen aan de Nordschleife , weekend erna is voorrij weekend voor Vogezen meeting [/ME]
Kek nou, its still alive
Oja en natuurlijk ook namens mij gefeliciteerd (nee niet jij, hij!!!)
Kek nou, its still alive
Tssk......hoort wie't zegt...
Kek nou, its still alive
scammie is rap-liefhebberIk verheug me al op de sterke verhalen tijdens het weekend met een flinke pot bie..... eeuuuhh ice-T
scammie is rap-liefhebber
Hou op, eg nie, kheb er nog geen 50cents voor over
ik ga misschien nog afzeggen voor komende premeet, heb vandaag de motor vriendelijk neergelegd
zelf niets gelukkig, fazer heeft iets meer
foto's staan hier voor de liefhebben (ramptoerist ) Motorstek profiel van bertjuhh
ik ga misschien nog afzeggen voor komende premeet, heb vandaag de motor vriendelijk neergelegd
foto's staan hier voor de liefhebben (ramptoerist ) Motorstek profiel van bertjuhh
aj aj aj, balen joh... hoe is dat gebeurd? sterkte in ieder geval! je kan hem hopelijk toch wel weer rijdbaar maken voor het weekend?ik ga misschien nog afzeggen voor komende premeet, heb vandaag de motor vriendelijk neergelegd
En zoals we in de speeltuin zeggen, gecrasht, nu mag je ook een zwarte R1 rijdenAch elke Fazer loopt weleens een krasje op