Hèt MF Motorweekend 2009 - deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja-ja lolbroeken :+ ik heb het alweer aangepast. Jullie moeten niet reageren, ik probeer te fotograaf uit z'n tent te lokken :)

Onderste is voggus mij niet mijn foto?
Wie denk jij dat die wel gemaakt heeft? :+

Edit:
Sony A100 camera, 280mm, iso800 1 september 2007... 18:53
Zeker niet mijn foto :) Bijna knap om daarmee zo'n foto te produceren... :+
ik lok ff mee, ik ben handig met tenten

Laatst bewerkt:

Edit:

Ik moet ineens denken aan een in mijn vakgebied veel gebezigde quote: "Assumption is the mother of all fuckups" O-)

Ik moet ineens denken aan een in mijn vakgebied veel gebezigde quote: "Assumption is the mother of all fuckups" O-)

Als we nu alleen is die vader konden achterhalen he! Misschien dat we dag gewoon is konden stoppen met fouten maken.

@ Duke:

Scherpe avatar:
duke79.jpg
:)

Linkie

Edit:
IK was het oko niet.

Maar je kunt wél zien dat hij speciaal voor de foto vaart minderde (of zijn rem(menm) waren kapot.

Hij remt met zijn knie over de grond!!!

Zooooooooo

Ben je ff niet aan het lezen zitten er gewoon 16 pagina's bij!! Ben wel een uurtje aan het lezen geweest!
Toegegeven, t was niet even niet gelezen. Ben wat druk geweest met andere dingen, vandaar.

Maar inmiddels weer bij. Ik kan helaas het voorrijden niet meegaan. Met gemengde gevoelens, want ik ga wat aan mijn opleiding doen *D En laten ze nou de tweede les op donderdagavond 7 mei houden :( Maar goed, het doen van de opleiding maakt een heleboel goed.

Wat dan wel weer als voordeel heeft dat ik om gevoel met de groep te blijven houden de 16 mei mee ga met de pre-meet. *O*

Zooooooooo

Ben je ff niet aan het lezen zitten er gewoon 16 pagina's bij!! Ben wel een uurtje aan het lezen geweest!
Toegegeven, t was niet even niet gelezen. Ben wat druk geweest met andere dingen, vandaar.

Maar inmiddels weer bij. Ik kan helaas het voorrijden niet meegaan. Met gemengde gevoelens, want ik ga wat aan mijn opleiding doen *D En laten ze nou de tweede les op donderdagavond 7 mei houden :( Maar goed, het doen van de opleiding maakt een heleboel goed.

Wat dan wel weer als voordeel heeft dat ik om gevoel met de groep te blijven houden de 16 mei mee ga met de pre-meet. *O*

begrijp ik nou goed dat je er dan op vrijdag weer bij bent?

:+ :+ :+

nog iemand interesse in een "last minute" motorweekendje Eifel/Sauerland/Ardennen van donderdag 30-4 t/m zondag 03-05 ???

[me="Ted"]heeft vrij gekregen voor 1 mei, en heeft dus lekker lang weekend O-) [/me]

Nee, aan Koninginnedag doe ik weinig, laat staan me klem zuipen en ik zit liever in buitenland aan het :] dan aan het langparkeren op MFMM :X

nog iemand interesse in een "last minute" motorweekendje Eifel/Sauerland/Ardennen van donderdag 30-4 t/m zondag 03-05 ???

[me="Ted"]heeft vrij gekregen voor 1 mei, en heeft dus lekker lang weekend O-) [/me]

Nee, aan Koninginnedag doe ik weinig, laat staan me klem zuipen en ik zit liever in buitenland aan het :] dan aan het langparkeren op MFMM :X
Hmm, op zich wel, zou mooie oefening zijn. Weet alleen niet of mijn tank dan weer ontlekt is.

@Ted: Als ik het Last minute mag laten weten eventueel wel! Dat zal 28 of 29 april worden dan :)

Hmm, op zich wel, zou mooie oefening zijn. Weet alleen niet of mijn tank dan weer ontlekt is.
:o , maar nog tijd zat om dat te fixen toch ? })
@Ted: Als ik het Last minute mag laten weten eventueel wel! Dat zal 28 of 29 april worden dan :)
Op zich "cool" , maar dan wordt het wel erg "last minute" :$

Nog voorkeuren qua rijgebied of andere zaken ? (hotelletje is verplicht O-) )
In/rond Cochem zit je altijd goed, heb ook genoeg routes voor die ümgëbüng

[me="Ted"]heeft niks te klagen }) weekend ervoor (dus over 1 week) zit ik al 3 dagen aan de Nordschleife :] , weekend erna is voorrij weekend voor Vogezen meeting :][/ME]

Laatst bewerkt:
[me="Ted"]heeft niks te klagen }) weekend ervoor (dus over 1 week) zit ik al 3 dagen aan de Nordschleife :] , weekend erna is voorrij weekend voor Vogezen meeting :][/ME]

[me="FastFriend"] krijgt sterk de indruk dat Ted óf ongebonden is, óf de juiste partner heeft ;)

en is in beide gevallen jaloers....
[/me]

Laatst bewerkt:
[me="FastFriend"] krijgt sterk de indruk dat Ted óf ongebonden is, óf de juiste partner heeft ;)

en is in beide gevallen jaloers....
[/me]
Voor een lekkere EN aardige vriendin wil ik best 1 weekendje opgeven hoor })

[me="Ted"]is inderdaad vrijgezel ;) en heeft een voederautomaat voor 't aquarium :P [/me]

@EchoDelta : Happy Birthday *O*

Laatst bewerkt:
Voor een lekkere EN aardige vriendin wil ik best 1 weekendje opgeven hoor })

[me="Ted"]is inderdaad vrijgezel ;) en heeft een voederautomaat voor 't aquarium :P [/me]

@EchoDelta : Happy Birthday *O*

Ha!

een voederapparaat, dát is het *O* *O* *O*

[me="FastFriend"] heeft een vrouw, twee pubers en een 6 jarige bijdehante meid, en nog een hond en een kat, en elke maand een lege knip !! [/me]

en wordt steeds meer jaloers |(

Laatst bewerkt:
Heee guys, bedankt voor de felicitaties !!!!!
Helaas geen rubber burnen, motor wordt onder handen genomen (grote beurt).
Moet natuurlijk wel klaar zijn voor het MF-Weekend !

Mochten jullie in de buurt zijn van Burgum, het bier staat koud.

[me="FastFriend"] heeft een vrouw, twee pubers en een 6 jarige bijdehante meid, en nog een hond en een kat, en elke maand een lege knip !! [/me]
nou dan weet je wat je allemaal nog te doen staat :X

:+

die lege knip is onze enige gemeenschappelijke deler _O-

nou dan weet je wat je allemaal nog te doen staat :X

:+

die lege knip is onze enige gemeenschappelijke deler _O-

ruilen :? :?

}) }) }) }) })

en dan bedoel ik niet de lege knip.....

[me="FastFriend"]denkt ineens aan een heel leuk onderwerp voor eoa TV programma [/me]

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan