Maar dan hoort deze foto er ook bij:
[afbeelding]
Ja, er zwerven ook foto's rond dat ik de paaltjes UIT de grond haal!!!
Ja maar die zijn veel minder grappig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maar dan hoort deze foto er ook bij:
[afbeelding]
Ja, er zwerven ook foto's rond dat ik de paaltjes UIT de grond haal!!!
ja-ja lolbroeken ik heb het alweer aangepast. Jullie moeten niet reageren, ik probeer te fotograaf uit z'n tent te lokken
Onderste is voggus mij niet mijn foto?
Wie denk jij dat die wel gemaakt heeft?
Edit:
Sony A100 camera, 280mm, iso800 1 september 2007... 18:53
Zeker niet mijn foto Bijna knap om daarmee zo'n foto te produceren...
ik lok ff mee, ik ben handig met tenten
Ik moet ineens denken aan een in mijn vakgebied veel gebezigde quote: "Assumption is the mother of all fuckups"
IK was het oko niet.Onderste is voggus mij niet mijn foto?
Wie denk jij dat die wel gemaakt heeft?
Edit:
Sony A100 camera, 280mm, iso800 1 september 2007... 18:53
Zeker niet mijn foto Bijna knap om daarmee zo'n foto te produceren...
ik lok ff mee, ik ben handig met tenten
Zooooooooo
Ben je ff niet aan het lezen zitten er gewoon 16 pagina's bij!! Ben wel een uurtje aan het lezen geweest!
Toegegeven, t was niet even niet gelezen. Ben wat druk geweest met andere dingen, vandaar.
Maar inmiddels weer bij. Ik kan helaas het voorrijden niet meegaan. Met gemengde gevoelens, want ik ga wat aan mijn opleiding doen En laten ze nou de tweede les op donderdagavond 7 mei houden Maar goed, het doen van de opleiding maakt een heleboel goed.
Wat dan wel weer als voordeel heeft dat ik om gevoel met de groep te blijven houden de 16 mei mee ga met de pre-meet.
Dat had ik er ook uit gehaald... dus dat lijkt me welbegrijp ik nou goed dat je er dan op vrijdag weer bij bent?
Taz moet gewoon werken[me="Ted"]heeft vrij gekregen voor 1 mei, en heeft dus lekker lang weekend [/me]
Hmm, op zich wel, zou mooie oefening zijn. Weet alleen niet of mijn tank dan weer ontlekt is.nog iemand interesse in een "last minute" motorweekendje Eifel/Sauerland/Ardennen van donderdag 30-4 t/m zondag 03-05 ???
[me="Ted"]heeft vrij gekregen voor 1 mei, en heeft dus lekker lang weekend [/me]
Nee, aan Koninginnedag doe ik weinig, laat staan me klem zuipen en ik zit liever in buitenland aan het dan aan het langparkeren op MFMM
, maar nog tijd zat om dat te fixen toch ?Hmm, op zich wel, zou mooie oefening zijn. Weet alleen niet of mijn tank dan weer ontlekt is.
Op zich "cool" , maar dan wordt het wel erg "last minute"@Ted: Als ik het Last minute mag laten weten eventueel wel! Dat zal 28 of 29 april worden dan
[me="Ted"]heeft niks te klagen weekend ervoor (dus over 1 week) zit ik al 3 dagen aan de Nordschleife , weekend erna is voorrij weekend voor Vogezen meeting [/ME]
Hee Eelke (aka EchoDelta), van harte gefeliciteerd!
Voor een lekkere EN aardige vriendin wil ik best 1 weekendje opgeven hoor[me="FastFriend"] krijgt sterk de indruk dat Ted óf ongebonden is, óf de juiste partner heeft
en is in beide gevallen jaloers....
[/me]
Yeaah!!Hee Eelke (aka EchoDelta), van harte gefeliciteerd!
Voor een lekkere EN aardige vriendin wil ik best 1 weekendje opgeven hoor
[me="Ted"]is inderdaad vrijgezel en heeft een voederautomaat voor 't aquarium [/me]
@EchoDelta : Happy Birthday
Hee Eelke (aka EchoDelta), van harte gefeliciteerd!
nou dan weet je wat je allemaal nog te doen staat[me="FastFriend"] heeft een vrouw, twee pubers en een 6 jarige bijdehante meid, en nog een hond en een kat, en elke maand een lege knip !! [/me]
nou dan weet je wat je allemaal nog te doen staat
die lege knip is onze enige gemeenschappelijke deler