Geen idU is conculege genoot van dhr. Ducktape ?
edit: Doet hij ook WTB op de TU/e?
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Geen idU is conculege genoot van dhr. Ducktape ?
Geen id
edit: Doet hij ook WTB op de TU/e?
Gisteren al gesprokenKoffietent in Luxemburg is vanaf dit weekend weer geopend
Jessy en Ducktape komen met Pasen al een toertje doen (incl pa met gerepareerde vinger)
Hedde zin, laat dan effe wa weten
Koffietent in Luxemburg is vanaf dit weekend weer geopend
Jessy en Ducktape komen met Pasen al een toertje doen (incl pa met gerepareerde vinger)
Gisteren al gesproken
Ik zit een beetje moeilijk met mijn agenda, maar je weet dat ik het ook best klaar krijg om een dagje op en neer te rijden
zullen we dat nog eens gaan herhalen?.... of een ochtendje, kan ook
De vacature staat nog openEven een ideetje : je gaat al mee met het MF motorweekend (of denkt erover mee te gaan) dus donderdag en vrijdag heb je al vrij van werk. Maandag ben je waarschijnlijk ook vrij ivm 2de pinksterdag. ........
Zou het geen leuk zijn de resterende dinsdag en woensdag ook gewoon te zorgen dat je vrij bent, om zo het MF motorweekend te kunnen uitbreiden met "stel" 6 extra dagen in de franse alpen ? ? ?
Dat is tenminste hoe ik er wel over denk, en zoek nog personen die dat ook leukt lijkt
Ted in "Reisgenoot Franse Alpen 30/5 tm 4/6 of 7/6"
[me="ScubaRider"]heeft de str*nt uit zijn ogen gewreven[/me]
heel veel zin!Koffietent in Luxemburg is vanaf dit weekend weer geopend
Joh gewoon gassen met die bak1100, dus het mag al iets harder
Nog 500 te gaan.....en dan mag ie vol open....
Oh, ik ben trouwens dinsdag op de RAI te vinden, niet woensdag.
Ahwel, weet jij toevallig wie er morgen op de RAI staat van URE?Oh, ik ben trouwens dinsdag op de RAI te vinden, niet woensdag.
[me]Te snel gelezen [/me]
Koffietent in Luxemburg is vanaf dit weekend weer geopend
zullen we dat nog eens gaan herhalen?
Joh gewoon gassen met die bak
Echt inrijden hoeft tegenwoordig niet meer.
Lees het nu pas, dus je hebt er niet veel meer aan, maar je had natuurlijk even kunnen bellen, het nummer staat op de site (ook op zaterdag en zondag wordt er gewerkt).Ahwel, weet jij toevallig wie er morgen op de RAI staat van URE?
Ik moet namelijk op maandag nog een relais-bordje op de stand krijgen, maar ik ga zelf woensdag pas. Kunnen jullie mooi voor postbode spelen
Aanrader!Toch es een keer scammie's GPcircuit aandoen
Kwestie van warmrijden en dan het toerental langzaam opvoeren...
Belangrijkste is dat je vooral veel toerental wisselingen hebt, dus bochtige trajecten opzoeken, vol gas optrekken (tot een bepaald aantal toeren) en veel op de motor afremmen... verder vooral genieten en binnen de paar honderd km kan je al makkelijk op max zitten, zolang je dit maar niet continue doet...
Veel mensen rijden als zalfjes tot die eerste beurt en daarna gaan ze ineens rammen. Da's ook niet bepaald bevorderlijk... beter van het begin af aan goed warm rijden en daarna lekker stoken...
Edit: heel verhaal geschreven, vraag ik me toch af wat dit met het weekend te maken heeft....
AllesEdit: heel verhaal geschreven, vraag ik me toch af wat dit met het weekend te maken heeft....
ja inderdaad, kan best dat het pas na hét weekend wordt, maar ja, scammie staat er toch nog lang genoeglijkt me leuk... wel ff lastig plannen... ben de komende weken erg druk, dus dat wordt dan al snel mei.
tuurlijk wel, altijd liefdevol verzorgd en bereden door een oud omaatjenote to self: geen 2008 R1 / 2000 R6 uit breda kopen
ehhh...identiteitscrisis?tuurlijk wel, altijd liefdevol verzorgd en bereden door een oud omaatje