Hèt MF Motorweekend 2009 - deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Renate is al eens mee geweest, dus ze weet waar ze aan begint : O-)

Als we nu wisten wat Renate's twijfel was, konden we ermee helpen ..... :Y

[me="Ted"]vindt in ieder geval dat Renate erbij hoort *O*[/me]

Laatst bewerkt:
niet iedereen die mee gaat is man en 40+ :P :P

voel me meteen wat meer thuis _O-

maar zoals ik al zei, zeg niet dat dit het is, maar dat ik me zoiets kan voorstellen.
verder geloof ik meteen datze erbij hoort en zal dan ook de laatste wezen die anders zou willen beweren.
en in mijn ogen is het hoe gevarieerder de groep des te leuker kan het worden :Y

Laatst bewerkt:
wat ik eigenlijk wilde zeggen is, dat ik me wel kan voorstellen dat ze moeite heeft met de knoop doorhakken. jonge meid met merendeel onbekende en veel oudere rijders, dat is niet zo aantrekkelijk voor het jongere spul.

verder heeft ze een vriend begreep ik en ik kan me voorstellen dat die nu ook niet bepaald staat te springen dat ze met zo'n stelletje motorduivels op pad gaat, dan ook nog een ex mee sommige hebben daar soms moeite mee.

maar misschien is dat wel helemaal niet zo hoor, kan het me alleen dus wel wat bij voorstellen. niets meer niets minder.

Lijken me allemaal goede argumenten. Bovendien heeft ze zelf nog geen rijbewijs, en zo geweldig is het niet om een lang weekend lang bij iemand achterop te zitten die je verder niet kent. Ze heeft groot gelijk als ze niet mee gaat. Bovendien kan ze nu de kosten sparen en als ze d'r rijbewijs heeft iedereen trakteren :) Wie weet haalt ze het op tijd (ik weet niet of ze bezig is?) om met een aftermeet mee te gaan.

Renate: Zoals ik vandaag al eerder heb gezegd: Het is leuk als je mee gaat, maar je moet je vooral niet verplicht voelen. Lekker doen wat goed voelt.

Ik zou wachten tot ik zelf kon rijden ;)

niet iedereen die mee gaat is man en 40+ :P :P

Hoewel mijn vriendin me anders probeert aan te praten, ben ik nog niet eens 30+... wel man... last time i checked?

Laatst bewerkt:
Lijken me allemaal goede argumenten. Bovendien heeft ze zelf nog geen rijbewijs, en zo geweldig is het niet om een lang weekend lang bij iemand achterop te zitten die je verder niet kent. Ze heeft groot gelijk als ze niet mee gaat. Bovendien kan ze nu de kosten sparen en als ze d'r rijbewijs heeft iedereen trakteren :) Wie weet haalt ze het op tijd (ik weet niet of ze bezig is?) om met een aftermeet mee te gaan.

Renate: Zoals ik vandaag al eerder heb gezegd: Het is leuk als je mee gaat, maar je moet je vooral niet verplicht voelen. Lekker doen wat goed voelt.

Ik zou wachten tot ik zelf kon rijden ;)Hoewel mijn vriendin me anders probeert aan te praten, ben ik nog niet eens 30+... wel man... last time i checked?
Gaat Eener = Tenee (=Stefan zijn vriendin voor niet-ingewijden) dan wél mee?

wat ik eigenlijk wilde zeggen is, dat ik me wel kan voorstellen dat ze moeite heeft met de knoop doorhakken. jonge meid met merendeel onbekende en veel oudere rijders, dat is niet zo aantrekkelijk voor het jongere spul.

verder heeft ze een vriend begreep ik en ik kan me voorstellen dat die nu ook niet bepaald staat te springen dat ze met zo'n stelletje motorduivels op pad gaat, dan ook nog een ex mee sommige hebben daar soms moeite mee.

maar misschien is dat wel helemaal niet zo hoor, kan het me alleen dus wel wat bij voorstellen. niets meer niets minder.

:}

Voor de rest zal ik er niet over uitdijen :X

Ik ga juist mee voor de mannen van 40+ :Y

Liefst met bierbuik en behaarde borst! :9~

en 22(tijdens de rit 23) jarige "knullen" met een bierbuik zonder een echte haarbos op de borst? :P

edit: arg gebruiker is man, IK HEB GEEN BIERBUIK EN BEN KAAL VAN BOVEN!

Laatst bewerkt:
en 22(tijdens de rit 23) jarige "knullen" met een bierbuik zonder een echte haarbos op de borst? :P

Meer willen we niet weten! :)

Laatst bewerkt:
*zucht* -O- ik wil wel heel graag mee, waar wat Stefan al zei is dat ik het niet zo zie zitten om bij een wat "onbekende" achterop te zitten. En hij heeft inderdaad gelijkt dat ik beter mijn geld kan gebruiken voor mijn Motorrijbewijs en de motor..

Ahwel, je hebt nog ff om me te leren kennen ;)
Weet niet waar je vandaan komt?

Ik uit Sevenum en ben komende twee weken op de RAI te vinden :9

Op de TU/e stand. Zo'n auto waarbij ze de gasklep hebben vervangen door een turbine. Op die manier kun je nog wat verloren energie terug winnen.

Hal 9 als ik me niet vergis.

(Sta er niet elke dag overigens)

Op de TU/e stand. Zo'n auto waarbij ze de gasklep hebben vervangen door een turbine. Op die manier kun je nog wat verloren energie terug winnen.

Hal 9 als ik me niet vergis.

(Sta er niet elke dag overigens)

U is conculege genoot van dhr. Ducktape ?

LOL, conclusie volgende keer eerst het geslacht controleren. _O-

Hoi mensen,

Ben ff een tijdje niet op MF geweest..... heb dus ook de vorige pre-meet gemist (excuse voor het vergeten af te melden...... niet netjes....)

Hoop op de 16e mei er wel te zijn...... werk-afhankelijk......

Ga nu ff verder met bijlezen, wel tijd voor tijdens nachtdienst.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan