Hèt MF Motorweekend 2009 - deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Overvolle agenda's, consignatiediensten, reparaties aan de motor, etc.
In ieder geval geen onwil.

Even een ideetje : je gaat al mee met het MF motorweekend (of denkt erover mee te gaan) dus donderdag en vrijdag heb je al vrij van werk. Maandag ben je waarschijnlijk ook vrij ivm 2de pinksterdag. ........

Zou het geen leuk zijn de resterende dinsdag en woensdag ook gewoon te zorgen dat je vrij bent, om zo het MF motorweekend te kunnen uitbreiden met "stel" 6 extra dagen in de franse alpen ? ? ? O-)

Dat is tenminste hoe ik er wel over denk, en zoek nog personen die dat ook leukt lijkt :]
Ted in "Reisgenoot Franse Alpen 30/5 tm 4/6 of 7/6"

Vanaf ± zaterdag 30-5 wil ik de Franse Alpen (Route des grandes Alpes, Route des Cretes, etc) gaan verkennen , en zoek daarvoor nog een Reisgenoot(e) die ongeveer dezelfde rij-instelling als mij heeft (Sporttour/licht sportief of supersportief maar bereid te wachten ;) ) en het leuk lijkt om mee te gaan.

De bedoeling is vooralsnog in 1 dag richting meer van Geneve, om vanaf zondag t/m woensdag de franse alpen door te trekken, van hotel naar hotel, met zo'n ± 300 a 350 km per dag (De franse zuidkust wordt overigens niet aangedaan), om woensdagavond weer te eindigen in de buurt van meer van Geneve. Uiteraard kunnen deze routeplannen nog wel iets wijzigen als je daar behoefte aan hebt.

Daarna heb je de keus om mee te gaan naar een ander heel gezellig MF motorweekend met ± 40 man bij Les Tronces in de Vogezen van donderdag t/m zondag 7/6, alleen mee te rijden tot aan de vogezen en dan zelfstandig verder of gelijk zelfstandig een route naar huis te rijden (of weer de alpen in ;) )

Wat info over mijzelf : Naam is dus Ted, kom uit Zwolle, ben net 35 (maar jonger van geest O-) ) , rij op een Triumph Sprint ST met een "sporttour" instelling, heb een Zumo GPS bij me voor de thuis voorbereide routes (dus je hoeft geen kaarten etc bij je te hebben), rij ook met een camerasysteem, dus je houdt er uren aan film aan over })

Lijkt het je wat en/of had je nog vragen : post het hier of stuur een privebericht of mail via "profiel"

De vacature staat nog open O-)

Laatst bewerkt:
hum, klinkt goed. moet alleen eens gaan kijken of ik dat thuis kan verkopen. metname de kids worden al gek bij het idee dat ik 5 dagen weg ben, laat staan 8. eeehh heb ik het nieteens over mijn vrouwtje. als ze zondag terug is (is ze net zelf 8 dagen weggeweest dus kan ik mooi wat chantage dingen loslaten) voorzichtig, met nadruk op voorzichtig, in de groep gooien.

Even een ideetje : je gaat al mee met het MF motorweekend (of denkt erover mee te gaan) dus donderdag en vrijdag heb je al vrij van werk. Maandag ben je waarschijnlijk ook vrij ivm 2de pinksterdag. ........

Zou het geen leuk zijn de resterende dinsdag en woensdag ook gewoon te zorgen dat je vrij bent, om zo het MF motorweekend te kunnen uitbreiden met "stel" 6 extra dagen in de franse alpen ? ? ? O-)

Dat is tenminste hoe ik er wel over denk, en zoek nog personen die dat ook leukt lijkt :]
Ted, ik wil dat wel, maar krijg dat op mijn werk niet voor elkaar.
Ze deden al heel moeilijk over deze dagen.
We krijgen een héle grote wijziging (en ik ben de coordinator) en ben ik de week dat we live gaan, weg.

B| was hiermee gekomen voordat ik een zomer vakantie geplanned had ;)
komt trouwens nog bij dat ik na de zomervakantie ook nog weg wil... en arme student ben O-)

Pff zit ik net het premeet 2 topic bij te lezen, kom ik er via het MF weekend topic achter dat er alweer een nieuw topic is :S

Maareh on topic dan maar, 2 mei is de enige dag dat ik kan :W

edit: deze post hoorde dus in het andere topic thuis -O-

Laatst bewerkt:
tja, het is altijd vervelend als er mensen niet meekonden, maar uiteindelijk moet je toch een datum kiezen :$

TIP van Ted : organiseer zelf een pre-meet, weet je zeker dat je kunt en het niet te ver uit de buurt is :Y })

Ik kan niet -O-
Sta op een beurs
Had je ook je stem moeten opgeven in dat topic .... |(
Nu is het al dicht en kan je er niets meer aan doen :N

Als er politieke verkiezingen zijn, ga je dan ook niet stemmen, maar wel klagen over de uitslag ? :+

Laatst bewerkt:
tja, het is altijd vervelend als er mensen niet meekonden, maar uiteindelijk moet je toch een datum kiezen :$

TIP van Ted : organiseer zelf een pre-meet, weet je zeker dat je kunt en het niet te ver uit de buurt is :Y })Had je ook je stem moeten opgeven in dat topic .... |(
Nu is het al dicht en kan je er niets meer aan doen :N

Als er politieke verkiezingen zijn, ga je dan ook niet stemmen, maar wel klagen over de uitslag ? :+

Ik had wel gestemd in de poll hoor maar dus niet op 16 mei :P

Ik had alleen niet mijn mening geventileerd in het topic, ik wist niet dat dat moest, sorry O-)

:+

Laatst bewerkt:
ik zwijg, durf niets te zeggen, als ik wat zeg vat je het, voor mijn gevoel verkeerd op dus ik zwijg

wat ik eigenlijk wilde zeggen is, dat ik me wel kan voorstellen dat ze moeite heeft met de knoop doorhakken. jonge meid met merendeel onbekende en veel oudere rijders, dat is niet zo aantrekkelijk voor het jongere spul.

verder heeft ze een vriend begreep ik en ik kan me voorstellen dat die nu ook niet bepaald staat te springen dat ze met zo'n stelletje motorduivels op pad gaat, dan ook nog een ex mee sommige hebben daar soms moeite mee.

maar misschien is dat wel helemaal niet zo hoor, kan het me alleen dus wel wat bij voorstellen. niets meer niets minder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan