Hèt MF Motorweekend 2009 - deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
3cilinder :? :? serieuze vraag :?

ah! ;)....
was ironisch bedoeld :Y :Y

neuh, ik heb er aan 2 genoeg bij deze :]

Haha ik heb ff verder gekeken in het topic en het zijn er idd 2 :) Je fiets lijkt op een fiets die ik een keer in Frankrijk ben tegengekomen, die duitser showde toen vol trots zijn 3 cylinders.... Vandaar dat ik gelijk dacht dat.... :$

Laatst bewerkt:
2 quotes uit het premeet topic O-)
Volgende keer Zwolle tenzij iemand Ted voor is :+
En inderdaad, ik wil best een 2de premeet organiseren BIJ VOLDOENDE ANIMO , en zal uiteraard weer omgeving Zwolle zijn, dit keer is het reestdal & salland (o.a. holterbergweg 2 x 5 km "eifel-vervanger") aan de beurt :Y

Mocht je echter vinden dat Zwolle (weer) te ver weg is of al te vaak is aangedaan, dan heb je tot maandagavond de tijd om zelf een tourtje te bedenken als MF motorweekend premeet })
(en daar heb ik geen problemen mee, doe ik de aftermeet :P )

Dinsdag zal ik dus er een topic voor openen (tenzij iemand me voor is), incl . routes (die had ik al klaar O-) ), en als mogelijke data zit ik nog te twijfelen tussen za 2 mei of zaterdag 16 danwel zondag 17 mei .....
(pasen werd al wat anders gedaan? , 18/19 april of 23/24 mei had ook nog gekund, maar wil de te kiezen data ook weer niet te groot maken }) (rest weekenden t/m MF weekend kan ik niet ) )

me even mentaal klaargemaakt voor de bochtjes in de vogezen, ff filmpie voor de langzame mensen (zoals ik op mijn slagschip). achter een goldwing gaat het blijkbaar ook niet zo snel.

Laatst bewerkt:
2 quotes uit het premeet topic O-)

Om het commentaar over de grote afstanden de kop in te drukken zou je misschien een ritje vanuit het midden van het land kunnen organiseren. Ik zag bij GPS-tracks een ritje vanuit Driebergen (kan renate ook mee :P)

klik voor de route

Volgens het commentaar bij de route moet je zorgen dat je om het Nationale Park de Hoge veluwe heen ga want ze draaien je een poot uit met het toegangsgeld |(

Laatst bewerkt:
Ga toch geen route vanaf GPStracks gebruiken :N O-) (tenzij het een van mijn eigen 4 routes is daar)

Ik gebruik mijn eigen terreinkennis op mijn "eigen" gebied, levert mooiere op maat gemaakte routes op, toegespitst op ons kluppie (gemiddeld dan) O-) Daarom is het ook zo leuk als iedereen een keertje op zijn gebied een pre- of aftermeet organiseert, als voldoende dat deden, zouden we niet jaarlijks in Zwolle zijn :+ Daarom ook de vooraankondiging ;)

Maar voor het wel wil gebruiken/organiseren, be my guest dus :Y

Trouwens, die geposte gpstracks-route komt aardig dicht in de buurt bij de "zwolle" route van vorig jaar })

Laatst bewerkt:
sowieso een mooie fiets idd,
maar behoorlijk wat gebruikerssporen hoor, verkijk je er niet op.

Maar dat geeft niet, hij rijdt vreselijk fijn.. :] :]

helemaal mijn ding, een recht toe recht aan werkfiets met een heerlijk brede zit... ;)

't is ook een ding om te gebruiken :Y
De poetsers moeten maar een Harley kopen :+

me even mentaal klaargemaakt voor de bochtjes in de vogezen, ff filmpie voor de langzame mensen (zoals ik op mijn slagschip). achter een goldwing gaat het blijkbaar ook niet zo snel.

Is idd geweldig filmpje, bewijst dat een Goldwing wél de hoek om kan :+ :P

gezien het aantal bedden, is het aanmelden stil gevallen krijg ik het idee |( . maar er waren toch oplossingen als er meer waren? :Y hoorde over 6 stacaravans voor 6 personen dus......50 moet ook lukken :Y

inschrijving is inderdaad zeker nog niet gesloten *O*

Dus heb je interesse in een leuk lang :] weekend met toffe gasten, goed georganiseerd en relatief betaalbaar, niet te grote rijgroepen, en voor bijna ieder gewenst rijtempo een geschikte groep, meld je dan nu aan :Y

gezien het aantal bedden, is het aanmelden stil gevallen krijg ik het idee |( . maar er waren toch oplossingen als er meer waren? :Y hoorde over 6 stacaravans voor 6 personen dus......50 moet ook lukken :Y

De inschrijving is idd nog niet gesloten. Ik komt minimaal 1 caravan ter beschikking, eventueel kunnen mensen op een (zelf meegebracht) luchtbedje in het hotel ergens bij gaan liggen en last but not least mogen tentjes buiten ook. Opties genoeg, toch?

Laatst bewerkt:
@ King: mijn pa (Varaderosjaakie) kan mogelijk niet mee rijden met het motorweekend. -O- Vooralsnog gaat hij er van uit van wel maar voor de zekerheid moest ik je alvast op de hoogte stellen.

Vorige week is hij bij het klieven van kachelhout met zijn linker middelvinger klem komen te zitten. Voor de mensen met een minder sterke maag zal ik niet omschrijven hoe die er nu uit ziet, maar kort gezegd: het is niet zeker dat het bovenste vingerkootje behouden kan worden. Dus het is te hopen dat het snel geneest en hij gewoon mee kan. :/

@ King: mijn pa (Varaderosjaakie) kan mogelijk niet mee rijden met het motorweekend. -O- Vooralsnog gaat hij er van uit van wel maar voor de zekerheid moest ik je alvast op de hoogte stellen.

Vorige week is hij bij het klieven van kachelhout met zijn linker middelvinger klem komen te zitten. Voor de mensen met een minder sterke maag zal ik niet omschrijven hoe die er nu uit ziet, maar kort gezegd: het is niet zeker dat het bovenste vingerkootje behouden kan worden. Dus het is te hopen dat het snel geneest en hij gewoon mee kan. :/

Aj, hopelijk hersteld je pa snel van dit voorgeval, en is hij er gewoon bij :Y

Veel sterkte in ieder geval

au! wens hem sterkte !

goed strak intapen (steun) evt spalken op de naastgelegen vinger of fysieke spalk, (oude-) handschoen zonder "vinger" (plaatselijk afgeknipt) aan (ontlast de gewonde vinger qua gevoel)
dus de rest van de hand heeft toch bescherming (handschoen) en de gewonde vinger aparte bescherming (verband)

uiteraard geen ongelukken maken, dan gaat het verder vast wel lukken.
Lekker relaxed rijden (rij ik wel met jullie mee) (hoef ik me tenminste ook niet te bewijzen)
en vooral genieten.

's avonds verdoven met een lekkere pul bier (de eerste krijg je van mij)

OK, probleem opgelost!

Wens 'm sterkte!

Is ook een gevaarlijke bezigheid! Daarom hebben wij thuis een kloofmachine aangeschaft:

clip_image002.jpg

Sneller en veiliger!

Misschien een tip voor de toekomst.

Wens 'm sterkte!

Is ook een gevaarlijke bezigheid! Daarom hebben wij thuis een kloofmachine aangeschaft:

[afbeelding]

Sneller en veiliger!

Misschien een tip voor de toekomst.
Zo een was het ook (maar dan degelijk, met een H-profiel ipv gevouwen blik). Hij kwam klem te zitten tussen het blok hout en het bed, niet tussen het mes en het blok.

Hoe is het met je voet?
Zodra je een laars aan kunt krijgen kun je weer rijden natuurlijk, die achterrem heb je toch niet persé nodig.

Zo een was het ook (maar dan degelijk, met een H-profiel ipv gevouwen blik). Hij kwam klem te zitten tussen het blok hout en het bed, niet tussen het mes en het blok.

Hoe is het met je voet?
Zodra je een laars aan kunt krijgen kun je weer rijden natuurlijk, die achterrem heb je toch niet persé nodig.
Die dingen kun je alleen met twee handen bedienen :?

En inderdaad. zodra de laars past!
Er in komen zal nog het lastigst worden. Maar nu is mijn teen nog te dik met al het verband er om heen...

Bedank allemaal voor de beterschapswensen! Nu maar hopen dat hij snel geneest :)

Die dingen kun je alleen met twee handen bedienen :?

En inderdaad. zodra de laars past!
Er in komen zal nog het lastigst worden. Maar nu is mijn teen nog te dik met al het verband er om heen...
jij ook beterschap ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan