GS500 Topic #13

Status
Niet open voor verdere reacties.
:} Dankjewel...
Hoe doe je dat?? re-sizen ofzo??
[me]Nieko is niet zo'n held met computers...[/me] :')

Resizen naar 60x60 pixels :Y

Een goede site om ze online om te zetten: Klikkerdeklik

Makkelijkste is om een foto, bijvoorbeeld in paint, 4 kant te maken (hoogte en breedte gelijk), en dan d.m.v. de site in de link je avatar te bakken :Y
 
Uhm, volgende keer maar ff peilen met een warm blok inderdaad. Maar volgens mij scheelt het niet superveel :N
Was ook de bedoeling, maar had het hok net in de garage gedrukt en toen werd mijn aandacht door de CB getrokken...Daar ben ik druk mee bezig om die weer mooi glimmend te krijgen! En daarna helemaal vergeten!! :')
Enige wat ik dacht toen ik weg liep was: "Wat maakt die GS ook een fucking lekker geluid!!" En toen liep ik zo naar binnen: :9~
Volgende keer maar even voor en na die tijd peilen!! Wil mn blokje graag heel houden, de suus bevalt me nog wel nl.!! *O*
 
Ik had hiervoor een Honda CB350F uit 1974 *O*
En nu de gs, dat stuurt wel een stuk beter, En hierna, dus over 1 jaartje, ga ik opzoek naar een Honda CBR600.. :9
-O- En die 350 weggedaan?? B|
Zonde...Leuk als extra in de garage!! Nu nog een dikke vette Tuono/Monster en een crossertje en ik ben klaar!! O-) (Zal allemaal nog wel ff duren... :') )
 
-O- En die 350 weggedaan?? B|
Zonde...Leuk als extra in de garage!! Nu nog een dikke vette Tuono/Monster en een crossertje en ik ben klaar!! O-) (Zal allemaal nog wel ff duren... :') )
De 350 was aan z´n eind... :+

reed 1:12 ofzo :/ zuipte letterlijk olie, en erg veel blauwe rook uit de uitlaat, blok had 80.000km gereden, en de distributie ketting ratelde flink.
Maar hij is verkocht aan iemand die hem compleet ging restaureren gelukkig :)
Maar het was mijn eerste motor, heb er op leren rijden, maar als ik het nu vergelijk met de gs, moest ik de cb best de bochten in sturen, en met de gs een kleine beweging, en je ligt al in de bocht :Y


Heb hem wel compleet opgeknapt, kwa uiterlijk, en een nieuwe achterband.. Zal ff de foto's opzoeken..
 
[offtopic]

Van
vfl4ls.jpg



Naaar...

35amy39.jpg


En nieuwe achterveren..
fo37s.jpg

[/offtopic]
 
Laatst bewerkt:
Maar het was mijn eerste motor, heb er op leren rijden, maar als ik het nu vergelijk met de gs, moest ik de cb best de bochten in sturen, en met de gs een kleine beweging, en je ligt al in de bocht :Y

Pfft vergeleken met mijn FZR moet je een GS echt de bocht in knuppelen, en die FZR er met alle geweld uit houden :P
 
Achzo,

Bij mijn MTX zag het er anders net zo uit als op die foto.

Maar op het uiteinde zit nog een degelijk stukje, dus met wat creativiteit kun je daar nog gebruik van maken :)
 
watvoor sproeiers gaan er eigenlijk in de gs? en zijn die online te bestellen? de mijne staat wat arm afgesteld zeg maar, bougie was tamelijk wit :(
 
Laatst bewerkt:
agranado mag de weg op! Tenminste.. volgende week om precies te zijn, dan ligt mijn rijbewijs klaar om op te halen *O*.

Iemand hier trouwens ervaring met GS weer volvermogen ombouwen? Ik heb een zakje liggen met de onderdelen daarvoor, waaronder sproeiers. Maar kan ik nu gewoon de sproeiers omzetten en meteen de weg op? Of moeten de carbs eerst opnieuw goed afgesteld worden?

Heb namelijk mijn zwaar rijbewijs gehaald, planning van rijbewijs halen liep ietsje uit :+.
 
gefeliciteerd!

is niet zo'n heel groot karwei lijkt me, gasschuiven en sproeiers vervangen en dan zit het wel snor.
 
agranado mag de weg op! Tenminste.. volgende week om precies te zijn, dan ligt mijn rijbewijs klaar om op te halen *O*.

Iemand hier trouwens ervaring met GS weer volvermogen ombouwen? Ik heb een zakje liggen met de onderdelen daarvoor, waaronder sproeiers. Maar kan ik nu gewoon de sproeiers omzetten en meteen de weg op? Of moeten de carbs eerst opnieuw goed afgesteld worden?

Heb namelijk mijn zwaar rijbewijs gehaald, planning van rijbewijs halen liep ietsje uit :+.
Gefeliciteerd!
Ennu, probeer langs te gaan bij het gem-huis op maandag, en anders op dinsdag.
Grote kans dat hij er dan al is.. Vaak binnen 4 dagen al.
 
watvoor sproeiers gaan er eigenlijk in de gs? en zijn die online te bestellen? de mijne staat wat arm afgesteld zeg maar, bougie was tamelijk wit :(

Je kunt hem wat rijker zetten door je naalden wat hoger te zetten.
(of lager? Weet t nie helemaal zeker... wie???) :+

Maar nieuwe sproeiers hoeft nie hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan