GS500 Topic #13

Status
Niet open voor verdere reacties.
En wat krijg ik? een nieuwe open uitlaat? of een koelkast? :P

RadVanFortuin_detail.jpg


Rad van Fortuin *O*




De GS eindelijk weer terug, dus ook ik kan weer sturen *O*
 
Turtle Wax is bij mijn weten geen poetsmiddel maar een polijstmiddel voor na het poetsen, waardoor je hem makkelijker kan wassen etc.

Correct me if I'm wrong.

you wrong het is wax geen polijst, maar wel voor na het wassen zodat hij daarna makkelijker schoon blijft(en meter glanst en je laat superglad wordt :+
 
Weet iemand waar aan een koplamp + bevestigingskit te geraken voor een GS?
(of gewoon al een keywoord waarop'k kan zoeken, maar met "GS500 headlight" kom'k alleen maar aparte koplampen zonder dat de 'bevestigingskit' erbij zit :+)
 
*laat het morgen droog zijn*
*laat het morgen droog zijn*
*laat het morgen droog zijn*
*laat het morgen droog zijn*


dan kan ik eindelijk weer gaan rijden :D
 
tot 3uur heeft het hier best geregend, en af en toe droog, dan weer regen etc..
Heb net wel ff 25km gereden, nu is het nog steeeds droog + blauwe lucht,..
 
wv7lp3.jpg

33tjxat.jpg

rihrp2.jpg




Mijn demper trouwens! er opgelast, dmv een zelfbouw slip-on systeem :+
Aangezien mijn voorboutjes vast gerot zitten, heb ik deze uitlaat gemonteerd, zonder de uitlaat los te hoeven maken.

Gewoon met een ijzerzaag de orginele demper er af gezaagd, toen een pijp over de originele uitlaatbuis geschoven, nieuwe demper ertegenaan houden, en op de goede plek houden, paar puntlasjes, en daarna eraf halen, en helemaal rond lassen.
Op de uitlaat buis schuiven, vast schroeven en klaar, En ik kan desnoods de orginele uitlaat weer monteren :}
 
ff een vraagje. Welke olie gooien jullie in de GS500?
Mijne zuipt me teveel olie tegenwoordig, dus zonde om er dure shell-olie in te gooien.

Iemand ervaring met olie van de action? 10 of 15w40.
En slippende koppeling problemen?
 
Nou droog :? van tijd tot tijd wel ja, afgewisseld met fikse hagelbuien, hier in het Oosten in ieder geval
Hier in het Drenthe land hartstikke mooi weer!!
Net "even" getankt, want die was bijna leeg...Altijd mooi excuus om rondje te maken!! O-)

Maar dan moet ik het online kopen + 6euro verzendskosten :P

action is 8euro voor 4 liter 10w40 ofzo..
Van de action?? :X Hebben die ook olie voor de motor dan??
Ik heb altijd gewoon 10w40 wat de suzuki dealer me meegeeft, is altijd hetzelfde. Castrol GPS half-synthetische olie (heet nu anders), kost wat meer maar dan is het zekers te weten goed!!
Maar in feite kan alle 10w40 half-synthetische motorolie er in!!
 
is auto-olie!
Maar er rijden er nog best wat met die olie in een motor, zonder slippende koppeling etc.
En dat is dus 10w40, ook half synthetische olie.

En ik wil er geen dure olie in gooien, pas nog 1liter shell-olie erin gemikt, nu alweer op. dus vind het zonde om daar steeds 10euro voor te betalen.
 
Dan gok je gewoon op action olie...Is het proberen waard!!
Als het goed gaat is het mooi meegenomen, zo niet...Koop je gewoon een nieuw blok! Die zijn toch met bosjes te koop! :X

Maar de meningen zijn idd verschillend over deze olie, maar persoonlijk zou ik me er niet aan wagen. Dan maar die van louis...Is de prijs ook niet als je paar flessen koopt!!
 
Dan gok je gewoon op action olie...Is het proberen waard!!
Als het goed gaat is het mooi meegenomen, zo niet...Koop je gewoon een nieuw blok! Die zijn toch met bosjes te koop! :X

Maar de meningen zijn idd verschillend over deze olie, maar persoonlijk zou ik me er niet aan wagen. Dan maar die van louis...Is de prijs ook niet als je paar flessen koopt!!
De kans is groot dat ik toch al een nieuw blok nodig heb _O-
Mijn blok trilt op elk toerental behalve op 4.000 t/m 4.500 toeren.. Ben bang dat het misschien de Drijfstang lagers zijn..(big-end lagers)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan