Testa-Rossa
MF veteraan
Als het blokje warm is rijd ik meestal wel tot de 11 waar de toerenteller rood begint te worden, kan wezen dat dat het olieverbruik ook bespoedigt. Daarbij is het een oud beestje met 70dkm op de klok.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dus...? Blijft maar een 500cc, 3m drukken in de 3e versnelling loopt ie ook. Zo heb ik het de hele week al gedaan omdat ik geen zin heb om om half 7 een accu in te bouwen. Zou mij er iig. niet van weerhouden met dit weer te rijden Had ik vandaag ook beroerd schakelen en ontkoppelen. Op een gegeven moment kon ik zelfs helemaal niet meer schakelen, zat ik vast in de 6e (gelukkig op de autobahn), en bij de afslag deed ie het opeens weer wel. Thuis even de speling uit de koppelingskabel gesteld bij de hendel, werkte de koppeling weer prima. Schakelprobleem kwam door een bout van het tandwielkapje die precies onder de pook zit. Was losgetrild en onder de pook gekomen. Deze ook ff recht gebogen met de bankschroef en gaan
He zowaar een reactie! Was al bang dat we deel 11 nooit vol zouden krijgen
Welkom Gerben
Net ff voor 280 euro besteld bij louis
Nou ja ook wel behoorlijk veel.
- Klokje voor opt stuur (tijd/temperatuur/datum) de vorige was ik al weer kwijt
Weet iemand waar ik zoiets:
[afbeelding]
bikefarmMV Motorrad Technik - D-18276 Kuhs
Goedkoper kan bestellen?
MvG,
Mike
Hoooooi! Mag ik ook in de OP?
Username: MotorMoos
Motorstek: motorstek van MotorMoos
Foto: Gs500e 1997
Groetjes, Marloes
bedankt
maar 280 euro :S, is 20 liter olie zo duur
welke is het geworden ?
ik zoek ook nog een klein en relaxed klokje voor op het stuur
@Oetelmink, prijs van 4 tientjes lijkt me niet verkeerd voor een roestvaststalen gezette en lasergesneden (?) kettingrand. Vrees dat je dat niet gauw goedkoper gaat vinden. En om heel eerlijk te zijn vind ik het ook niks, veel te schreeuwerig, daarbij zullen al die sleuven zorgen voor een hele hoop kettingsmeer. Dus tenzij je hobby hebt aan ketting/tandwielen vervangen (doen het niet zo lang zonder vet) blijf je aan het poetsen. Dan vind ik die heel plates een stuk subtieler/fraaier/functioneler.
Ik heb hetzelfde klokje, bevalt hier ook erg goed.Nee... maar het scheelt niet heel veel. Kwaliteitsolie kost 12 euro de liter x 20 = 240 euro. Dan weegt 20liter ook nog wel een kilo of 20 en kan er dus zo 20 euro verzendkosten opzitten. Je zit dus zo aan de 260 euro. Ga ik overigens wel uit van de prijs van 4l jerrycans, want vaten word me te gek
Ik heb overigens voor Louis/Motozoom eigenmerk olie gegaan Procycle heet het geloof ik voor de helft van de prijs. Zodat ik al die andere troep er bij kon bestellen Deze
[afbeelding]
5euro bij Louis, prima klokje had hem hiervoor ook al maar was hem met een paar dagen kwijt (na val). Maar omdat ik woon/werk rijd vond ik het zon luxe een klokje dat ik er gauw aan gehecht raakte dat een korte blik naar rechts de tijd verschafte Geeft ook nog eens de temperatuur weer (ook handig) en als je op de knop drukt ook de datum maar dat boeit me niet zo veel. En als je mobiel gebeld word begint het Louis logo te knipperen, bereik van 2x niks. Maar stel je verwacht echt een belangrijk telefoontje kan je je mobiel altijd in de mauw doen. Komt wel aan met een lege batterij maar word een nieuwe meegeleverd.
@Oetelmink, prijs van 4 tientjes lijkt me niet verkeerd voor een roestvaststalen gezette en lasergesneden (?) kettingrand. Vrees dat je dat niet gauw goedkoper gaat vinden. En om heel eerlijk te zijn vind ik het ook niks, veel te schreeuwerig, daarbij zullen al die sleuven zorgen voor een hele hoop kettingsmeer. Dus tenzij je hobby hebt aan ketting/tandwielen vervangen (doen het niet zo lang zonder vet) blijf je aan het poetsen. Dan vind ik die heel plates een stuk subtieler/fraaier/functioneler.
idd, bij bedoelt dat het een GS500K4 isdas wel een E hé
zelfs al is het een gecrashte F zou je het nog zien (zijn gaten in het frame voor de bevestigingen van de kuip)