GS 500 Topic #11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pffft viel weer tegen vandaag.. |( ik vertrek voor een toerke, ervan uitgaande dat de batterij zou opgeladen zijn na 3 dagen aan de lader. Niks van, wou niet starten. Heb water in batterij gecheckt, zit nog genoeg in. Aan wat kan dit liggen? Batterij zo ineens versleten? :/

Mensen kinderen, het is geen Goldwing!

Ik loop voor woon-werk verkeer gewoon altijd de motor aan, in de 1e, 2e, 3e of 4e versnelling (keuze zat). Vandaag minstens 20 keer.

Met zon instelling :N
 
Mensen kinderen, het is geen Goldwing!

Ik loop voor woon-werk verkeer gewoon altijd de motor aan, in de 1e, 2e, 3e of 4e versnelling (keuze zat). Vandaag minstens 20 keer.

Met zon instelling :N
Hehe ja, vind het toch niet zo comfortabel :)
Morgen bv ga ik een dagje weg, met veel starten en stoppen en met andere motors, niet zo handig dan he :/ Ben ook nog niet zo handig in het inlopen, ik krijg altijd en slipspoor en op termijn gaat dat niet zo goed zijn voor de bandjes :+
 
Als je nou nog een paar leuke GS foto's zou plaatsen ipv kinderkleurplaten... :z

[afbeelding]

10

Ik heb kinderen ...... :+

nu nog geen
slotje.jpg
 
Hehe ja, vind het toch niet zo comfortabel :)
Morgen bv ga ik een dagje weg, met veel starten en stoppen en met andere motors, niet zo handig dan he :/ Ben ook nog niet zo handig in het inlopen, ik krijg altijd en slipspoor en op termijn gaat dat niet zo goed zijn voor de bandjes :+

Mwah eigenlijk niet, wanneer het blok warm is start ie al helemaal vlot, en bij een groep heb je zat volk om te duwen of te jumpstarten :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan