Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wil ook wel weer rijden maar mijn dynamo en spanning regelaar zijn vorige week weer in rook op gegaan. Kan wel rijden maar dan moet ik ff mijn accu opladen en een reserve accu menemen
Daar zat ik ook aan te denken inderdaad. Morgen ff checken, ik merkte wel iets vreemds aan de koppeling vandaag, misschien maar ff de kabel vervangen gelijk.
Heb geen zin in nog een gebroken koppelingskabel, was me op de andere motor overkomen..
Dus...? Blijft maar een 500cc, 3m drukken in de 3e versnelling loopt ie ook. Zo heb ik het de hele week al gedaan omdat ik geen zin heb om om half 7 een accu in te bouwen. Zou mij er iig. niet van weerhouden met dit weer te rijden
Elektronische injectie en een brandstof pomp veranderen de zaak
Had het ook kunnen weten, dat het een Blade was... spanningsregelaar kapot
Maar een GS aandrukken in de 1 kreeg mijn Zündapps niet eens aan de 1
En alsie niet aanslaat knal je er vol af
Heb het inderdaad wel is gezien zo, maar ik neem toch liever een iets hogere versnelling, de 2 voor <5bakken en de 3 voor 6bakken.
haha ja dat heb ik ook een keer gezien ja. Een kerel bij mij in de buurt met een duc 888 die zoals altijd niet wilde starten. rennen........jumpen/ koppeling los.......klats daar lag ie..hahhahah.
was je lang bezig? of ging het vrij snel? en had je m vervangen omdat de afstand tussen de schakels te groot was of omdat je m niet meer kon spannen?hehe doet me denken aan iemand die wel even achterop (de fiets) zou springen bam zo eroverheen
heb net samen met m'n pa nieuwe ketting erop gezet + tandwielen.
Toch best gedoe met die achterbrug maargoed is gelukt, dus zo weer ff lekker
was je lang bezig? of ging het vrij snel? en had je m vervangen omdat de afstand tussen de schakels te groot was of omdat je m niet meer kon spannen?
mijne is ook wel aan z'n eind, dus moet er ooit ook eens een ander om leggen, maar het leek me nogal een klus zoals het in het wphb beschreven stond.
ah ok, snel gefixed dan binnenkort plaats ik ook ff een bestelling bij louis (motortje gekocht, maar onderhoud was niet zo bekend, dus meteen maar een groot beurtje geven)ehm 2 uur werk (ook 10 minuutjes achterremschoentjes vervangen). Had em vervangen omdat de ketting op het ene punt strak stond en als je em dan een stukje verder rijdt stond ie weer te los. Dus ik heb op louis.de eindloze ketting gekocht (90 euro).
Als volgt gedaan:
- motor op de bok
-kapje eraf bij voortandwiel
-wiel los
- achterremklauw los(ivm het anders strak komen te staan van de remleiding)
- schokbreker los
- achterbrug los
-ketting eraf en nieuwe erop
-alles weer terug
Ow ok, naja ik dacht als het kan dan kan het, maar als je zelf ook niet hebt moet je natuurlijk niet voor mij gaan halen.eh, je kan er maar 1 per keer bestellen toch? want ik heb er zelf ook nog geen 1 helaas anders bestelde ik m voor je. denk niet dat ze er 2 geven?
Ga zo ook maar ff bestelling plaatsen bij Louis, even een olievoorraadje van 20l aanleggen. Gaat er met >750km per week aardig hard door
Ow ok, naja ik dacht als het kan dan kan het, maar als je zelf ook niet hebt moet je natuurlijk niet voor mij gaan halen.Want hoeveel gebruikt die van jou bijvoorbeeld dan? Ik heb sinds de koop van mijn gs nu zo'n 4k gereden maar bijvullen hoeft nog steeds niet. Op zich wel goed natuurlijk maar hoor veel verhalen dat gs-jes wel wat olie lusten.