Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Groningen en Drenthe (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Motormas, heb je nog plaats voor nog één a twee mensen voor de bbq?

Tuurlijk...
Wordt wel erg krapjes in de tuin.
Maar "the more the marrier" ...

Uhhh... Eska, volgens mij kennen we elkaar nog niet. Toch? Wie ben je?

Heey Doelpaal...

Al een kleine balans opgemaakt van de kosten?
Hoezo was Zandvoort een tricky circuit?!!!
als je mij ff mailt met de kleur nummers van alle onderdelen ...en of het metallic of uni kleur moet worden hoor jij het zaterdag van me

en zandvoort tricky er licgt in sommige bochten gewoon een bitumen spoor voor in bosuit laatste bocht voor rechte stuk daar liggen enorm veel sporen ...en je gaat daar redelijk hard zeg maar volgas dus je voelde de motor wel af en toe glijden

beeeters ik ben net mooi vrij van werk en nog lekker weer ook

vrijdag, zaterdag, zondag nog werken en dan maandag 10 dagen naar Blanés

en na de vakantie ga ik is ff wat aan me bike doen want ik mis een spiegel en die knipperlichten zijn zooo groot dat ik gewoon zonder licht kan rijden in het donker

zow,lekker weer he

Nog iemand op JMP vanaaf ???

ja ik ben er ook dan, heb redelijk mijn werk op schema
nu dus even ontspanning

iemand ooit al met het idee gespeeld om zweeds te gaan leren? zweden, mooi land om te gaan motorrijden

ikke heb baan in groningen gekregen, mits er voldoende aanmeldingen zijn voor de groepscursus (ze geven ook prive les) en ben dus een van de 3 docentes zweeds nu

ga als het mee zit beginners en/of gevorderdencursus geven (12 weken achter elkaar per cursus)en misschien ook wel eens een spoedcursus (1 of 2 week intensief)

wie interesse heeft (moet toch ergens studenten werven ) mail me ff

hmm, er zijn toch erg veel erg mooie vrouwen in zweden?

zou een optie zijn als er een gegarandeerde blonde dame aan vast zit na behalen van diploma

maar toch spreekt het Italiaans me meer aan

goedenavond! Sjongejonge... vanochtend he-le-maal geen verkeer op de ring, was bij mn ouders blijven slapen dus zat om half 8 al op de brommer. Ben nog nooit zo op tijd op mn werk gekomen (terwijl ik zelf er 500 meter vanaf woon )

@ Cathje: Zweeds? Wel mooie taal.... hmm, denk er nog ff over na

Zweeds, ik kies toch liever voor Spaans/Portogees...
Alhoewel...
Met vriendin afgesproken dat we volgend jaar naar Zweden zouden gaan. Nml op de Grote Kanarie erg veel leuke Zweedse jongens gezien... Mmmmm... Idee.

Net met onze Gerrie bij Noorderzon langs geweest en het was echt super leuk!! Ik moest van Gerrie iets dubbelzinnigs posten over ballen...

Maar dat is nou niets voor mij om iets dubbelzinnigs te schrijven,
dus laat ik dat over aan Gerrie

dus eigenlijk heb je de ballen verstand van dubbelzinnig schrijven ?

Kun je ook posten in Vanuit Groningen en Drenthe naar MFMM?, daar ben ik ook alvast aangehaakt, houden we het allemaal een beetje bij elkaar.

Niet zelf rijden maar achterop

Misschien dat ik ook nog wel mee ga SummerSolstice, maar dat weet ik nog niet zeker. Het zou ook maar zo kunnen dat ik hier in de buurt ga rijden .

edit: als ik mee ga, laat ik dit uiteraard in dit topic weten.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.