Groningen en Drenthe (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tuurlijk...
Wordt wel erg krapjes in de tuin.
Maar "the more the marrier" ...

Uhhh... Eska, volgens mij kennen we elkaar nog niet. Toch? Wie ben je?
:W
Volgens mij kennen we elkaar inderdaad niet. Pff wie ik ben, wat wil je weten? vrouw 36 jaar, sinds 2002 fervent motorrijder, eerste motor bandit 600, tweede thundercat en sinds kort een aprilia caponord. MF leren kennen in de tijd dat ik nog rijles had, heeft mij al met al heel wat positiefs opgeleverd. Leuke mensen leren kennen waar ik veel van heb geleerd. Naast motorrijden heb ik een partner en twee kinderen en werk in de gezondheidszorg

:W zo weer een dag werken |( en wel op de motor geweest maar geen lekkere bochtjes met al die boeren die tot midden in de nacht met de trekker over de weg kruipen met van die :( :r verlichting of bijna niks.

Net met onze Gerrie bij Noorderzon langs geweest en het was echt super leuk!! Ik moest van Gerrie iets dubbelzinnigs posten over ballen... :?

O-) Maar dat is nou niets voor mij om iets dubbelzinnigs te schrijven,
dus laat ik dat over aan Gerrie O-)

ik snap er niets van...
anders ben je zo gedwee, doe je braaf wat ik je zeg, en nu opeens niet meer?

toch iets niet helemaal goed gegaan dus?

ik krijg je zaterdag wel B|

Cathje, kun je Lindsay geen lessen Nederlands geven, Schots lijkt soms een beetje op Zweeds :}

Gaan er nog buurters naar de Classic races in Vlagtwedde Zaterdag?

ik snap er niets van...
anders ben je zo gedwee, doe je braaf wat ik je zeg, en nu opeens niet meer?

toch iets niet helemaal goed gegaan dus?

ik krijg je zaterdag wel B|
Hé, ik ben ook net terug van Noorderzon *D Blijkbaar niet goed genoeg opgelet, maar het was ook wel erg druk (en gezellig).

[me]Wile E. Coyote gaat lekker :z [/me]

Waar en hoe laat spreken we af zaterdag om te gaan touren? Misschien weer eens bij Ikea verzamelen begin van de middag?

Oke` Zaterdagmiddag 13:00uur Ikea (groningen) oude ingang. voor een leuk stukkie sturen eh! touren }) :] :Y

Volgens mij kennen we elkaar inderdaad niet. Pff wie ik ben, wat wil je weten? vrouw 36 jaar, sinds 2002 fervent motorrijder, eerste motor bandit 600, tweede thundercat en sinds kort een aprilia caponord. MF leren kennen in de tijd dat ik nog rijles had, heeft mij al met al heel wat positiefs opgeleverd. Leuke mensen leren kennen waar ik veel van heb geleerd. Naast motorrijden heb ik een partner en twee kinderen en werk in de gezondheidszorg

Kom je/jullie nog?
Vanmiddag boodschappen doen en kunnen we dan rekening mee houden...
Wordt gezellig in mijn mini-tuintje...
*D

Kom je/jullie nog?
Vanmiddag boodschappen doen en kunnen we dan rekening mee houden...
Wordt gezellig in mijn mini-tuintje...
*D
Ik kom zowiezo, het is ons nog niet gelukt om oppas te vinden (zijn we nog wel mee bezig)dus is nu nog onduidelijk of of we met z'n tweeën komen.

G-spot !!!!!

op de Europaweg te Assen bij kruispunt waar de Maria in Campuslaan aan grenst.

3 motoren waarvan 1 chopperachtig iets achterop.

Zoiezo was de voorste bike een racer met een MF sticker, was een gele bike met veel zwart erin, idem voor het pak van de berijder.

Ik sloeg af naar links in koekblik (blauwe 205 reed voor jullie langs)

zat met me neus op het zij-raam dacht dat ik wel opviel maar jullie zagen me niet -O- (of negeerde me :+ )
tijd: 13:57 :+

Wow, er komen waarschijnlijk 11 mensen. Slik... -O-
Ik hoop dat ik genoeg eten heb...
En ik ben bang dat iedereen op zijn stukje vlees moet wachten, want we hebben maar 1 elektrische BBQ (kleintje). Grinn...
Ach, gaat gezellig worden
:+

Wow, er komen waarschijnlijk 11 mensen. Slik... -O-
Ik hoop dat ik genoeg eten heb...
En ik ben bang dat iedereen op zijn stukje vlees moet wachten, want we hebben maar 1 elektrische BBQ (kleintje). Grinn...
Ach, gaat gezellig worden
:+

Die ook nog een beetje stuk is.. :X Goedemorgen!! Gisteravond je mannenquota weer gehaald voor deze week? O-)

Ik ga helaas niet mee rijden, maar veel plezier vanmiddag! :]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan