Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
gisteren samen met villie en deadeye op zandvoort gereden .....wat een trickie circuit is dat maar het was wel super gaaf ......was de eerste keer dus was redelijk nerveus of het allemaal wel goed zou gaan ...maar na de 1e sessie wist ik het zeker DIT IS GAAF heb er in totaal 3 gereden en heb ze alle 3 zonder enig ongein overleefd villie en deadeye net zo maar het is cker de moeite waard om het nog een keer tedoen hoevaker hoe beter zullen we maar zeggen mijn tijd is geklokt met een stopwatch en had een ronde van ongeveer 2:28 vink dus niet slecht voor de eerste keer
nu maar gaan kijken voor een circuitfiets
Wat was dat totaal gaaf inderdaad, circuitrijden! Nou die #@$$ 25kw er af slopen, een broek met kneepads en gaan met die banaan! Dit smaakt ontzettend naar meer!!!
(Afbeelding)
Ikke dus wel. Vertrek uit groningen en jij? Zoek nog mensen om samen mee op te rijden
Ik weet nog niet hoe ik precies ga rijden (zelf of achterop), maar dat post ik hier nog wel ff.
Wat was dat totaal gaaf inderdaad, circuitrijden! Nou die #@$$ 25kw er af slopen, een broek met kneepads en gaan met die banaan! Dit smaakt ontzettend naar meer!!!
(Afbeelding)
Heb je nou je kneepads vastgemaakt met duc-tape
Circuitrijden is idd supergaaf . Ik heb nu twee keer op Assen gereden en was de eerste keer ook behoorlijk nerveus. Heb die dag ook erg weinig gegeten.
Ik wil het nu ook wel vaker gaan doen, maar zag dat alles al volgeboekt was. Ook bij de Duitse organisatoren die op Assen rijden is weinig plek meer.
Edit: Villie als het goed is moet jij een Bertus kennen (ook Baco op het tt-circuit), is namelijk een collega van mij. Hij staat altijd bij de pits achter de Geert-timmer bocht .
Waar zouden we zijn zonder tape????
Goed hè best toevallig, of niet?
Je hebt je aan je belofte gehouden om mooi weer mee te nemen
Het werd ook tijd dat je terug kwam, want ik was die regen flink zat!
een dun iel mannetje met een bril op ?
Klopt, hij heeft een bril op en is ook vrij dun. Hij is ook niet zo groot volgens mij.
Jep, Bertus is mij welbekend, toffe gast
Enneh, hoezo niet kunnen circuitrijden met 25kw, plat kunnen we zeker wel!
(Afbeelding)
Jep, Bertus is mij welbekend, toffe gast
Enneh, hoezo niet kunnen circuitrijden met 25kw, plat kunnen we zeker wel!
dat heet stieukum in de uitloopronde rubber op pikken
niet zo gemeen zijn
ik ben niet gemeen ik plaag alleen maar ik heb zelf de motor van de aanhanger moeten halen en heb dus de banden al gezien van dicht bij
ging ie weer eens te plat
nee kon nog platter maar dan had ie zijn ductape slider moeten gaan gebruiken, dat is voor de volgende keer denk ik pas nodig
ik wil wel maar het is zo vreselijk verkeerd van mij om dat te gaan doen......
aangezien ik 8sept voor deel 2 moet
elke zondag rij ik wel maar doordeweeks eigenlijk niet
Als je je knee's downt hoef je niet platter...nee kon nog platter maar dan had ie zijn ductape slider moeten gaan gebruiken, dat is voor de volgende keer denk ik pas nodig
Heey Doelpaal...
Al een kleine balans opgemaakt van de kosten?
Hoezo was Zandvoort een tricky circuit?!!!
Als je je knee's downt hoef je niet platter...
En de stepjes waren al over de grond gegaan, dus veel platter gaat lastig worden. Ben ik em voor in ieder geval kwijt....