Groningen en Drenthe (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan vanavond niet op het Jack Middelburg plein komen, ik zou mijn motor vandaag ophalen maar deze is nog niet klaar.
Morgenmiddag kan ik hem ophalen *O* *O* .
Er moeten trouwens ook nieuwe remblokken (voor) op, ze waren bijna helemaal versleten en dat terwijl ik er nog maar 10.000 km mee gereden heb :? , is wel erg vlug gegaan dus ;) .

ik moet nog veel leren om mooie bewegende foto,s te maken maar het was toch weer leuk vanavond :]
full

full

Hier vlogen we zowat in de fik omdat de vonken ons om de oren vlogen B| :X

waar is nummer 8?

edit: gevonden :+

Laatst bewerkt:
(Afbeelding)
Hier vlogen we zowat in de fik omdat de vonken ons om de oren vlogen B| :X

tom jij hebt tog ook nog flink gefonkt met je knie'tje :P
die foto moet echt even in dit topic hoor :}

@ sv_WIM, jammer dat je er niet was, volgende keer beter dan maar.....
<je moet gewoon niet zoveel "stoppies" maken> *D

:Y Ik zit er op te wachten idd _O-

:( :(

Kan wel met m'n laptoppie online (draadloos) maar met de gewone pc wil het niet :? :?

FF puzzelen :] :]

[me]ZX7-aRnold gaat intussen ook ff de vliegjes chirurgies uit z'n ogen verwijderen...
[/me]

met vizier open rijden zuigt

Problem solved :z

Lig in een deuk hier!!
Ben ff de foto's aan het bewerken en heb ondertussen de video maar ff aan de pc gekoppeld om dit op de pc te zetten. Zie om de haverklap motoren voorbij razen met een vonkenregen dat wil je niet weten! Was net een stukje dat Tom achter me reed (zoals gewoonlijk natuurlijk ;) ) en die zag ik bijna niet meer door de vonken *O* *O* *O*

Helaas was het toch iets te vroeg donker om echt goede foto's te krijgen.... -O- -O-

Maar goed, met een Nighthawk kun je niet knee-downen... (of je moet er al als een aap naast gaan hangen :X :X die zijn er hoor :P

full

Wel gelijk de steppies aan de grond!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan