ZX7-aRnold
MF veteraan
Welnee, zolang je een streepje gas openhoudt, ga je nooit over het voorwiel. Heb ik zelf gelezen in Techniques of motorcycle Roadracing van ene K. Roberts.
Leuk! Een schriftelijke cursus racen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Welnee, zolang je een streepje gas openhoudt, ga je nooit over het voorwiel. Heb ik zelf gelezen in Techniques of motorcycle Roadracing van ene K. Roberts.
Hmm, Arnold vraagt hulp bij zijn moeder en de nichtjes hebben een held in Starrr,vraag me af wat die daar uitgevroten heeft
Ik heb al eens op m'n muil gelegen, met gas open, hielp nietWelnee, zolang je een streepje gas openhoudt, ga je nooit over het voorwiel. Heb ik zelf gelezen in Techniques of motorcycle Roadracing van ene K. Roberts.
ik wil wel maar het is zo vreselijk verkeerd van mij om dat te gaan doen......
aangezien ik 8sept voor deel 2 moet
elke zondag rij ik wel maar doordeweeks eigenlijk niet
In het topic Scheuren in de omgeving Zwolle (5) is recent iemand onderuit gegaan zonder rijbewijs. Behoorlijk wat ongedekte schade en stel je nou eens voor dat je een ander raakt.....ik wil wel maar het is zo vreselijk verkeerd van mij om dat te gaan doen......
aangezien ik 8sept voor deel 2 moet
elke zondag rij ik wel maar doordeweeks eigenlijk niet
No een up-date...
Heren, jullie moeten maar effe afspreken wanneer/hoe laat jullie gaan motorrijden ( ). Zo rond 5 of 6 uur BBQ-en?
1. GerrieM
2. Timmeh
3. Demous
4. IkBenGek
5&6. Tom & Janice
7. Crazy600
Op de reserve-lijst staan nog Arnold en Motorbengeltje...
Motorbengeltje??Het lijkt toch nog wel lekker druk te worden...
1. GerrieM
2. Timmeh
3. Demous
4. IkBenGek
5&6. Tom & Janice (o.v.b.h.)
Op de reserve-lijst staan nog Crazy600 (met kamaraad), Arnold en Motorbengeltje...
Wrom mag Motorbengeltje wel en ik niet???No een up-date...
Heren, jullie moeten maar effe afspreken wanneer/hoe laat jullie gaan motorrijden ( ). Zo rond 5 of 6 uur BBQ-en?
1. GerrieM
2. Timmeh
3. Demous
4. IkBenGek
5&6. Tom & Janice
7. Crazy600
Op de reserve-lijst staan nog Arnold en Motorbengeltje...
Motorbengeltje??Wrom mag Motorbengeltje wel en ik niet???
Ehhmm... misschien dat ik wat gemist heb, maar mag je tegenwoordig dan zondags wel zonder rijbewijs rijden
[me]ZX7-aRnold die het niet helemaal snapt.... [/me]
dan hebben wij het over de zelfde
bertus van post 27 of tewel de bushalte
Jep, Bertus is mij welbekend, toffe gast
Enneh, hoezo niet kunnen circuitrijden met 25kw, plat kunnen we zeker wel!
(Afbeelding)
GRONINGEN - Een 32-jarige motorrijder uit Hoogezand is dinsdag op de oostelijke ringweg in Groningen zijn rijbewijs kwijtgeraakt.
De politie klokte een snelheid van 123 kilometer per uur. Op de oostelijke ringweg geldt een maximumsnelheid van 70.
Na een korte achtervolging kon de snelheidsduivel aan de kant worden gezet. Hij moest ter plekke zijn rijbewijs inleveren.
Heb je Engeltje jou motor gegeven Arnold?
Hey Rienk, bedankt voor je hulp vanavond!
M'n nichtjes hebben er weer een held bij