Gorinchem 2(005)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Smit
  • Startdatum Startdatum

wat willen jullie :?

• Dit topic houden

Stemmen: 27 93,1%
  • Vorige topic terug

Stemmen: 2 6,9%

• Totaal aantal stemmers
    29
Gorinchem2005.jpg

Owkee... het is layoutverne#kend... maar toch... :P

(Afbeelding)

Owkee... het is layoutverne#kend... maar toch... :P

Is dit serieus, of heb je wat creatief zitten fotoshoppen enzo???

Anders wil ik die Dordtenaar wel graag hebben...met mijn naam erin :}

Wie o wie kan dit verhaal bevestigen??? of heeft die krant??

(of rema haalt gewoon weer een geintje uit) B|

Smitjr is een gevaarlijke jongen! Mess niet met hem mensen van de pers! Of hij kneet jullie down met een burnout :P :P

Public Enemy ;)

[me]smitjr heeft eventjes gebeld met de Dordtenaar *D
[/me]

Enne ik krijg een krant thuisgestuurd, en waarschijnlijk nog wel eens een gesprek met de destreffende auteur ;) (en nee, niets namens MF) :)

Maar journalisten hebben ook een fotograaf ter beschikking.
Misschien even een meeting maken, waarbij ze mooie piccies mogen komen nemen.

:+

Dit schreef een van onze mede MFers al eens eerder naar de kranten:

dus speciaal voor de meelezerts (onze niet welkome gast):

Redactie,

Graag wil ik aandacht voor het volgende...
De afgelopen week zijn er in verschillende kranten weer berichten gepubliceerd over o.a. stuntende motorrijders en illegale straatraces.
Vol verbazing zit ik dan weer onwaarheden en overdreven situaties te lezen. Ik irriteer me hier enorm aan.

Zelf rijd ik ook motor en wil absoluut niet zeggen dat ik me altijd even keurig aan de regels houd, maar wanneer ik in de krant moet lezen dat een kennis van mij zijn rijbewijs is kwijtgeraakt omdat hij in verband wordt gebracht met een groep motorrijders die hij niet kent...dan gaan mijn nekharen overeind staan. Let wel, door de media!!!
De man in kwestie heeft nog nooit een wheelie getrokken en las dat zelf ook vol verbazing.
Die kennis reed te hard op een leeg stuk snelweg. Hij weet dat en loopt niet weg voor de consequenties, maar door de manier van verslaggeven in de media wordt geïmpliceerd dat hij en in zijn algemeenheid motorrijders, levensgevaarlijke weggebruikers zijn die niks en niemand schuwen.

Ik ken geen enkele motorrijder die wegloopt voor de consequenties van bv te hard rijden. Het maakt deel uit van het spel.
Wanneer een automobilist te hard rijd, word dat ook niet onder de noemer illegale straatrace vermeld.
De media draagt een hele grote steen bij aan het negatieve imago van motorrijders.
De automobilist zonder motorervaring, die juist regelmatig zorgt voor de gevaarlijke situatie rond motorrijders, zal denken \"o, daar heb je er weer één. Is ff snijden die figuur.\" Daar ontstaan situaties door die geen enkele motorrijder wil meemaken en daar is de media mede schuldig aan in mijn ogen.
Motorrijders zijn zich als geen ander bewust van de gevaren op de weg. Een enorm kwetsbare groep is het, maar tegelijkertijd daardoor ook erg alert wat betreft het kijkgedrag en signalering van situaties.

Zoals gezegd ben ook ik geen heilig boontje als ik op mijn motor stap, maar wordt wel de dupe van jullie manier van verslaggeven. Sta ik ergens in het land op een carpoolstrook oid te praten met een stel motorrijders, ben ik gelijk een illegale straatracer en wetsovertreder eerste klas. Kenteken wordt genoteerd door heren politie, die gebeld zijn door buurtbewoners omdat het maar eens afgelopen moet zijn met die motorrijders, en daar sta ik dan met mijn goede gedrag een praatje te maken.

Er zijn idd motorrijders die gevaarlijke situaties veroorzaken, net zo goed als automobilisten, om over scooterrijders en fietsers nog maar niet te spreken, maar om daar alle motorrijders de dupe van te laten worden.
Rij ik bv ooit eens bij Rijswijk kan ik helemaal wel inpakken. Rij ik spontaan op een gedeelte waar een circuitverordening geldt. En waarom, omdat er een paar lekkere bochten zijn en er, zoals overal in Nederland, weleens een motorrijder een schuiver maakt. In Nederland valt straks nog minder te rijden omdat alles onder circuitverordening komt te staan. Mede dus door overtrokken verslaggeving van de media!!!

Mensen, waar moet het heen met de motorrijders. Deze groep weggebruikers wordt met de nek aangekeken door niet-motorrijders en worden achtervolgd door een mediahype die op onwaarheden berust. Wees eerlijk in de manier van verslaggeven, daar valt meer respect mee te verdienen dan met het opjutten van lezers.
Die nemen in de meeste gevallen klakkeloos aan wat geschreven wordt. Kunnen zij niks aan doen , maar jullie wel.

Prima wanneer wordt vermeld dat er motorrijders zijn aangehouden ivm wetsovertreding, maar vermeld dan ook het ware verhaal en verzin er niet wat op los.

Annette, een in de media teleurgestelde motorrijdster

(dit bericht heb ik naar meerdere kranten verstuurd)

Ik wordt nooit met de nek aangekeken.
Ze komen juist altijd alles goed bekijken. :+

Maar het is een net stukje, of het zin heeft... dat denk ik niet, aangezien dit geen cijfers opleverd. Daar draait alles toch om.

Dit schreef een van onze mede MFers al eens eerder naar de kranten:

dus speciaal voor de meelezerts (onze niet welkome gast):

Redactie,

Annette, een in de media teleurgestelde motorrijdster

(dit bericht heb ik naar meerdere kranten verstuurd)
tja hoop niet dat jeje nick erbij gezet hebt anders krijgen we wel erg rare verhalen over bepaalde cpp :+
en zijn alle kawa's slecht -O-

maar ben wel benieuwd wat die kranten dan op je reageren
mochten ze dat dna al doen
nou houd ons op de hoogte :)

Tof stuk jongens in de krant, hopelijk veroorzaakt t niet teveel drukte op t blad.

He Rini, lijkt me wel lachen om een keer te rijden op het kb. Ik kom uit hank. Laat het weten als je kan, spreken we een keer af met een paar man..

groeten Jan

Ha Jan, er is van mijn nieuwe banden door omstandigheden nog niks gekomen. Daarom ben ik al een hele tijd niet geweest, met deze banden durf ik niet meer. Ik denk dat t eind deze week of begin vlgd week gaat gebeuren. Lijkt me leuk om ff met een paar man een rondje te rijden.
Ik roep wel als t zover is.

Overigens zou ik dan ook wel graag die jongen die 130 met zijn Alfa door die bochten gaat uit willen nodigen!!

he groeten,
Rinie.

[me]smitjr heeft eventjes gebeld met de Dordtenaar *D
[/me]
............en waarschijnlijk nog wel eens een gesprek met de destreffende auteur ;) (en nee, niets namens MF) :)

:N

Wellicht verstandiger om dit maar niet te doen
Door dit soort grappen is er van de PPP ook weinig meer over :r

ik kijk wel waarover het gaat?? Over motorrijden in het algemeen ok, en over veiligheid. Over klaverbladrijden en dat soort dingen, tsja dan niet lijkt mij.

ik kijk wel waarover het gaat?? Over motorrijden in het algemeen ok, en over veiligheid. Over klaverbladrijden en dat soort dingen, tsja dan niet lijkt mij.
T'is jou schuld Smit ;)
Stomme straatracer :P

Tis nog bluf ook...

Hij komt er niet eens op!

:9
_O-
:N

Wellicht verstandiger om dit maar niet te doen
Door dit soort grappen is er van de PPP ook weinig meer over :r
:^

;(
Exact hetzelfde op de PPP. Komt toch verdraaid in de krant, bespaar je de moeite en teleurstelling. En buiten dat, je hebt niet alleen jezelf ermee :X |(

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan