Gorinchem 2(005)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Smit
  • Startdatum Startdatum

wat willen jullie :?

• Dit topic houden

Stemmen: 27 93,1%
  • Vorige topic terug

Stemmen: 2 6,9%

• Totaal aantal stemmers
    29
iig afslag avelingen, daar er af en dan onder rechts de rotonde op, kan niet missen...

oke da komt goed. nou ik rij weg om 19.30 dan ben ik er wel om 8 denk ik.

he jongens het was gezelig maar ik moest gaan ivb de tijd.
Tot de volgende keer en rooffus op het einde zat je er nog maar een paar cm boven.

ok geoff, wij zijn ook niet lang meer gebleven..
Zie je wel weer op het klaverblad, enne die paar cm moet ook wel lukken dan he...

Welke MF-er werd er vanavond op de cpp opgehaald door de takeldoos?

yamapino (MF Gouda)

Ik en Yamapino, Achilleos, Svijf en MarcoZ hadden daar afgesproken (de meeste voor het eerst)....

na ff te hebben gereden gingen we naar de Carpoolstrook om ff bij te komen ...nadat MarcoZ uit de picture was verdwenen zijn ik en yamapino hem gaan zoeken bij de eerste bocht ging Yamapino onderuit '( (door een nat goedje op wegdek)
ik kon nog net remmen & uitwijken toen ik tot stilstand kwam meteen gekeken of hij zelf wat had....dat bleek gelukkig niet het geval...daarna ben ik de rest gaan halen!!

achteraf bleek dat MarcoZ ook bijna ten val was gekomen waarschijnlijk door dat zelfde goedje.... en was daarom ff achter gebleven om te kijken wat er was....

Laatst bewerkt:
full

full

En daar lag ik dan, jongens bedankt voor jullie hulp en de automobilist die gelijk stopte ook bedankt voor je hulp :}

hey kerel hoe is het verder gegaan vandaag?? beetje spierpijn denk ik...
hoe gaat het verder met het afhandelen van de motor??

nogmaals hopelijk tot een volgende keer als je nog durft ;)

en harstikke bedankt voor het posten van een paar pics van mij op de rotonde :} :]

Juist Poncho, dat zijn tenmiste babbels... :}
Wel echt klote voor je...

Ik zou voor zo'n grijs/zwarte R1 model 2002/2003 gaan... :9

Gefeliciteerd!!! Jullie hebben de krant gehaald :}

:^ vanmiddag het stukje riooljournalistiek uit de Dordtenaar ff inscannen... ;)

Sukkels daar maken zich druk over klaverblad "racen" bij Gorinchem, terwijl ze eens aandacht zouden moeten geven aan het feit dat de meeste motorongelukken, veroorzaakt worden door autorijders die niet opletten... B|

Maar ja... da's geen sensatie natuurlijk en met klaverbladverhalen laat je mensen tenminste schrikken eejjj... |(

M'neer de meelezert... gaat u nu ook aandacht besteden aan het feit dat die koekblikkers meestal de aanstichter zijn van een ongeluk waar een motorrijder bij betrokken is... :?

M'neer de meelezert... gaat u nu ook aandacht besteden aan het feit dat die koekblikkers meestal de aanstichter zijn van een ongeluk waar een motorrijder bij betrokken is... :?

of zoals in bovengenoemd gevalletje er eens wat minder vloeitstof kan lekken vanuit vrachtwagens en auto's (APKtje) dat zou ook al veel schelen!!

of zoals in bovengenoemd gevalletje er eens wat minder vloeitstof kan lekken vanuit vrachtwagens en auto's (APKtje) dat zou ook al veel schelen!!

En de wegbeheerders en de provincies ook rekening houden met motorrijders... :)
Ofwel, geen grind op de weg en langs de kanten... een motorveilige vangrail en zeker geen cable bariers enz. enz... B|

En de wegbeheerders en de provincies ook rekening houden met motorrijders... :)
Ofwel, geen grind op de weg en langs de kanten... een motorveilige vangrail en zeker geen cable bariers enz. enz... B|

:Y :Y :Y

en motorrijders heilig verklaren is dan de volgende stap!! :+

Terug
Bovenaan Onderaan