Gorinchem 2(005)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Smit
  • Startdatum Startdatum

wat willen jullie :?

• Dit topic houden

Stemmen: 27 93,1%
  • Vorige topic terug

Stemmen: 2 6,9%

• Totaal aantal stemmers
    29
Ik zou graag de auteur van dit artikel een keertje uitnodigen om een dagje met onze groep mee te rijden. Wellicht dat ie dan van mening verandert.

Lekker is dat :N
Moeten wij iedere keer op hem wachten :9

Politie = *(&^$@%&#

Ik was gisteren avond een paar rondjes aan het draaien bij Gorinchem. Staat er iemand in de berm te filmen. Dus na een paar rondjes stop ik bij hem om te vragen hoe en wat. Zegt ie tegen mij dat ik beter door kan rijden, want oom agent cirkelt ook rond. Dus zo gezegd, zo gedaan. Ik rijd door richting huis, ben al over de brug heen als ik voorbij gereden wordt door een witte Volvo met rode kleurtjes erop en een zwaailicht op het dak. En met een bord met lampjes achterin waarop staat “Politie Volgen” Vervolgens netjes achter oom agent aangereden, waarna deze mij vertelde, dat er met mijn rijgedrag in principe niets mis was, alleen dat de bochtensnelheid bij Gorinchem wat hoog was, maar niet boven het wettelijk toegestane. Dus ik denk dat valt allemaal wel mee en dit is gewoon om het klaverbladrijden te ontmoedigen.. Zegt deze beste man dat ik daar ook geen boete voor krijg, maar wel voor over de busbaan rijden. ?!?! Schijnbaar was dus het stukje waar onze filmer stond; busbaan.
Ik kom normaal eigenlijk nooit op Gorinchem, dus ik heb ook nooit gezien dat dit stuk een busbaan was. Ik keek meer naar de man die stond te filmen. Mijn fout.

Op mijn vraag waarom ze dan helemaal achter mij aan zijn gekomen en niet de filmer bekeurd hebben, was hun antwoord dat ze een keuze moesten maken. Naar mijn idee hadden ze gewoon op wat sensatie gehoopt door mij te volgen i.p.v. voor de makkelijke manier te gaan.

Anyway, dit was dus de tweede bekeuring in 3 dagen. Afgelopen zaterdag ook van de weg gehaald. Niet vanwege rijstijl of snelheid, maar omdat ze mijn nummerbord niet goed konden lezen :r

Ze hebben GVD echt niks beters te doen, dan mensen te pesten die naar een dag hard werken, ’s avonds even willen uitwaaien. Ga toch iets nuttigs doen en achter echte criminelen aan, ipv motorrijders voor deze lullige dingen te naaien.

Zo, ik heb mijn hart weer even gelucht.
Maar wees dus gewaarschuwd, daar op Gorinchem, want ze pakken (naaien) je dus op de meest lullige dingen.

Oh, weet iemand wie deze “Jan de Bont” is, die hier aan het filmen was.
Nu het toch al geld gekost heeft, ben ik ook benieuwd naar het filmpje.
:9

Laatst bewerkt:
bla bla bla bla bla (heel verhaal)

waarna deze mij vertelde, dat er met mijn rijgedrag in principe niets mis was, alleen dat de bochtensnelheid bij Gorinchem wat hoog was, maar niet boven het wettelijk toegestane. Dus ik denk dat valt allemaal wel en dit is gewoon om het klaverbladrijden te ontmoedigen..
vanwege rijstijl of snelheid, maar omdat ze mijn nummerbord niet goed konden lezen :r

bla bla bla bla (rest van het verhaal)

zo zijn ze bij de A4 ook begonnen met ontmoedigen van klaverblad rijders...

Politie = *(&^$@%&#

Ik was gisteren avond een paar rondjes aan het draaien bij Gorinchem. Staat er iemand in de berm te filmen. Dus na een paar rondjes stop ik bij hem om te vragen hoe en wat. Zegt ie tegen mij dat ik beter door kan rijden, want oom agent cirkelt ook rond. Dus zo gezegd, zo gedaan. Ik rijd door richting huis, ben al over de brug heen als ik voorbij gereden wordt door een witte Volvo met rode kleurtjes erop en een zwaailicht op het dak. En met een bord met lampjes achterin waarop staat “Politie Volgen” Vervolgens netjes achter oom agent aangereden, waarna deze mij vertelde, dat er met mijn rijgedrag in principe niets mis was, alleen dat de bochtensnelheid bij Gorinchem wat hoog was, maar niet boven het wettelijk toegestane. Dus ik denk dat valt allemaal wel mee en dit is gewoon om het klaverbladrijden te ontmoedigen.. Zegt deze beste man dat ik daar ook geen boete voor krijg, maar wel voor over de busbaan rijden. ?!?! Schijnbaar was dus het stukje waar onze filmer stond; busbaan.
Ik kom normaal eigenlijk nooit op Gorinchem, dus ik heb ook nooit gezien dat dit stuk een busbaan was. Ik keek meer naar de man die stond te filmen. Mijn fout.

Op mijn vraag waarom ze dan helemaal achter mij aan zijn gekomen en niet de filmer bekeurd hebben, was hun antwoord dat ze een keuze moesten maken. Naar mijn idee hadden ze gewoon op wat sensatie gehoopt door mij te volgen i.p.v. voor de makkelijke manier te gaan.

Anyway, dit was dus de tweede bekeuring in 3 dagen. Afgelopen zaterdag ook van de weg gehaald. Niet vanwege rijstijl of snelheid, maar omdat ze mijn nummerbord niet goed konden lezen :r

Ze hebben GVD echt niks beters te doen, dan mensen te pesten die naar een dag hard werken, ’s avonds even willen uitwaaien. Ga toch iets nuttigs doen en achter echte criminelen aan, ipv motorrijders voor deze lullige dingen te naaien.

Zo, ik heb mijn hart weer even gelucht.
Maar wees dus gewaarschuwd, daar op Gorinchem, want ze pakken (naaien) je dus op de meest lullige dingen.

Oh, weet iemand wie deze “Jan de Bont” is, die hier aan het filmen was.
Nu het toch al geld gekost heeft, ben ik ook benieuwd naar het filmpje.
:9

Nou Arjo,das weer eens niet mis!
Mail me eens een keer,ben nu ook geslaagd en al flink los op de gsxr.
Groeten,

Josje.

heb gisteren nog even een paar rondjes gedraaid ging weer super maar het lag er rustig bij met dit weer,volgende keer beter :} :} *O* *O*

Ik net met een andere gast op een R6. Verder was het 'rustig'

Gm heren,

Even een vraagje, ik weet dat er genoeg topics over bestaan maar dit verschaft mij niet echt de info die ik wil hebben.

Ben op zoek naar een nw achterband voor mijn Gsx-r600 ´97, nou twijfel ik tussen
de BT014 en BT012 (nu 020) daar ik vele verhalen lees en hoor hoop ik dat een van jullie mij wat meer kan vertellen ook met het oog op het 'klaveren' waar de meeste hier veel ervaring mee hebben.........

vast bedankt........

ik had eerst een r6 waar ook pilot sports op zaten. Dacht dat ze wel goed waren, maar toe ik de bt14 een keer probeerde was ik meteen verkocht. Ik vond die echt vele malen beter. Nu heb ik op mn fireblade pilot powers. Die zijn ook geweldig!!

Dankzij dit forum het klaverblad onder de aandacht gekregen. Vorige maand stond er ineens een witte station (geen politie) net uit het zicht in de bocht naar Rotterdam. Zijn dus maar doorgereden. Hoef niet zo nodig bij blik-op-de-weg o.i.d.

Zondag nog met maatje wezen rijden. Gele gsxr en repsol. Beide voor het eerst knietje aan de grond. "Aardige" sensatie.........

Zo, vanmiddag weereens op het klaverblad geweest, en was zeker niet de enige!!!
Verder nog gezien: R1 met seat-pipes, een cbr1000, een fireblade en nog een paar... Was eigenlijk best wel druk, maar wel heel lekker kunnen :] Tijd voor nieuwe bandjes O-) ;)

Zo, vanmiddag weereens op het klaverblad geweest, en was zeker niet de enige!!!
Verder nog gezien: R1 met seat-pipes, een cbr1000, een fireblade en nog een paar... Was eigenlijk best wel druk, maar wel heel lekker kunnen :] Tijd voor nieuwe bandjes O-) ;)
ik was er ook nog ff te vinden, tussen 6 en 7 ongeveer waren 2 zx6r; s ff bezig })

Ja iid, het is erg stil hier op het topic, waarom????

Gisteren nog ff op het blad geweest samen met maat op gsx-r en tl-r, ging aardig, waren er nog een paar, volgens mij ook silver bullet hierboven, zag nl opeens een Buell ertussen.....

Nog ff een vraag, hoorde gister iets over afgepakte :( rijbewijzen/motoren op het blad, weet iemand hier iets meer over.....???????

greetz.....

stil hier ????
komt omdat smit met de media gelult heeft
de media geile hoer !!!!
scrol maar naar boven dan kan je t hele verhaal lezen !!!!!

rijbewijs afgepakt
hoger de 50 te hard en je bent m kwijt
das de regel toch ??

mm.. aandacht tekort?? tja das weer jammer, toen wij trouwns van de week nog even op de carpool een peukie stonden te doen, kregen we nog bezoek van Rijkswaterstaat , :? dacht ik, maar meneer kwam vertellen dat we nog maar een peukie moesten doen want de matennaaiers waren alweer onderweg zei hij, kijk das dan weer een vent naar mijn hart, maar toch vreemd wie belt ze dan???????

en die 50 te hard red ik zeker niet hoor, heb volgens mij nog steeds geen borden van max. 50 gezien, dus dan krijg ik hooguit bonnetje van 15-20 tehard, das nog wel weer te doen dan................

maar goed matennaaiers ofniet, ik blijf voorlopig gewoon :] ..........

Het wordt mij te gladjes daar in deze tijd van het jaar.... B|

-O-

[me]Trixz hoopt op warm zonnig weer a.s. zondag[/me]

Vanmiddag nog een paar rondjes gestuurd :] ..
was echt heerlijk, en die pilot powers zijn echtwel goeie bandjes :} :} :} *O* *O*

Tjezus... prrrfect dagje mensen 2day!! :Y

Zelf ben ik eerst maar eens la moto gaan wassen (wat zag die er NIET meer uit zeg ) en toen nog ff een rondje geweest, Sliedrecht en Klaver G'chem.

Echt weer geweldig(e)noten.... *O* de Sint is d'r weer ;)

Terug
Bovenaan Onderaan