Gorinchem 2(005)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Smit
  • Startdatum Startdatum

wat willen jullie :?

• Dit topic houden

Stemmen: 27 93,1%
  • Vorige topic terug

Stemmen: 2 6,9%

• Totaal aantal stemmers
    29
Vorige week ben ik wel een paar keer langs meeuwen geblazen ja O-)

Als dat zo rond een uurtje of 12 of half 1 was dan zal jij t wel geweest zijn. Machtig wat een mooi geluid. Steeds bij de kruisingen even gas los en dan weer vol erop. Vanuit mn slaapkamer hoor ik je dan van 5km aankomen en 5km verderop nog gaan. Echt mooi. Laat me schatten: Bij Meeuwen achterlangs 230??

groeten,
Rinie.

zijn er nog mensen die vandaag nog een stukje gaan gummen,de bandtjes plakken nu wel hoor :} :} :} :} :}

ja ik kom vanmiddag nog wel ff gummen :] .....maar was de A15 vanaf Gorinchem tot Alblasserdam niet dicht vandaag ?

Toevallig een MF'er die vanavond achter me reed? Groene kawa. Ik reed met een RS250.
Was nog goed te doen trouwens ondanks dat het vanaf het klaverblad richting Alblasserdam was afgsloten.

Ondanks dat er veel is afgezet is het allemaal nog prima te doen. Er staan alleen wel heel veel zwarte sporen in de bochten door het zware wegwerkverkeer.
Of het nu rubber is of teer....dat kan ik niet helemaal bepalen.
De paar rondjes die ik nog heb gedaan 's middags en 's avonds gingen prima prachtig :9

Maar het blijft uitkijken die vrachtwagens verliezen nog wel eens wat grid en andere drek. :r

Ben nieuw op dit topic en een heeele stomme vraag misschien, maar waar ligt dat klaverblad?
Hoe kom ik er vanaf Breda?

Ben nieuw op dit topic en een heeele stomme vraag misschien, maar waar ligt dat klaverblad?
Hoe kom ik er vanaf Breda?

Eeens wa anders dan de speeltuin bij Zegge ;)

Ehm, vanaf Breda snelweg richting Waalwijk/'s Hertogenbosch (neem ik meestal tenminste, je kan ook snelweg vanaf Oosterhout richting Utrecht nemen meen ik) en bij knooppunt Raamsdonkveer richting Utrecht. Gewoon richting Utrecht eigenlijk, heel simpel.

Uitleg van iemand die zelf ook nog wel eens de verkeerde afslag neemt :X :P

Eeens wa anders dan de speeltuin bij Zegge ;)

Ehm, vanaf Breda snelweg richting Waalwijk/'s Hertogenbosch (neem ik meestal tenminste, je kan ook snelweg vanaf Oosterhout richting Utrecht nemen meen ik) en bij knooppunt Raamsdonkveer richting Utrecht. Gewoon richting Utrecht eigenlijk, heel simpel.

Uitleg van iemand die zelf ook nog wel eens de verkeerde afslag neemt :X :P

Ja, hier in de speeltuin is het mij wat te druk met die witte auto's tegenwoordig.

Ok, dus richting Utrecht maar waar is dan precies het klaverblad? Net over de brug of zo :?

gewoon over de brug van gorinchem.dan krijg je twee afslagen naar rechts maar je moet er dan eentje verder hebben(richting rotterdam volgens mij)en dan als maar de bochten van rechts pakken en gummen maar :} :} :} :} :}

ja ja ja, heb gisteren nog even "geklaverd" met rooffuss. Altijd geinig dat klaverblad. Rooffuss was ook geinig. Hij had iets van 80 km aan rondjes gereden?!?! Vond het zelf iets te druk met voertuigen die daar absoluut niks te zoeken hebben. Door die afgesloten a15 werd er namelijk ook door auto's rondjes gereden!!!! Wat een bende zeg. Anyway, ik heb die mf sticker besteld hoor (twee zelfs, eentje voor Suzie en eentje vanuit filantropisch oogpunt).

ja ja ja, heb gisteren nog even "geklaverd" met rooffuss. Altijd geinig dat klaverblad. Rooffuss was ook geinig. Hij had iets van 80 km aan rondjes gereden?!?! Vond het zelf iets te druk met voertuigen die daar absoluut niks te zoeken hebben. Door die afgesloten a15 werd er namelijk ook door auto's rondjes gereden!!!! Wat een bende zeg. Anyway, ik heb die mf sticker besteld hoor (twee zelfs, eentje voor Suzie en eentje vanuit filantropisch oogpunt).

Hee spiro,

Niet overdrijven he, twas maar 60 km hoor..... :P (en nog die knie niet aan de grond he...) Maar dat komt goed......

Hee spiro,

(en nog die knie niet aan de grond he...) Maar dat komt goed......

rijd dan in de loop van de week als het goed weer is een rondje met mij mee.. dan rij ik je wel voor en geef je wel wat hintjes.. komt van eigens.. zolang je maar niet op je plaat gaat!!!!!!!!

ok evil, how about woensdagavond?? als het goed weer is dan...

he hallo ik ben wel nieuw op gorichem maare hoe laat of uuh spreken jullie egens af

Gaat gezellie worden straks, lachen man. Spironic komt dus ook ff kijken ;) ;) ;) Alleen kijken he, doe niet mee met dat "geklaver" want door alsmaar rondjes naar rechts te draaien heb ernstig last van bijverschijnselen (zere linkerbil en kramp in mijn rechterzij).

oke spironic...zetten we voor jou de boel ff af zodat je linker bochtjes kan doen..... :+

nou ik ga eens kijken of ik jullie kan vinden.
jullie vinden het vast niet erg als er een jonkie van 23 mee rijd of wel?

ik kan wel wat tips gebruiken want ik moet mn houding aanpassen.
o ja ik rij een rood paarse zx7r met roodpak.

8uur?

no problemo geoff...weet je de carpool wel al te vinden??

nee nie echt maar heb op het plaatje gekeken volgens mij is dat het 2de blad van uit den bosch. de eerste is met de a2 richting gorichem.

Terug
Bovenaan Onderaan