Vorige week ben ik wel een paar keer langs meeuwen geblazen ja
Ben nieuw op dit topic en een heeele stomme vraag misschien, maar waar ligt dat klaverblad?
Hoe kom ik er vanaf Breda?
Eeens wa anders dan de speeltuin bij Zegge
Ehm, vanaf Breda snelweg richting Waalwijk/'s Hertogenbosch (neem ik meestal tenminste, je kan ook snelweg vanaf Oosterhout richting Utrecht nemen meen ik) en bij knooppunt Raamsdonkveer richting Utrecht. Gewoon richting Utrecht eigenlijk, heel simpel.
Uitleg van iemand die zelf ook nog wel eens de verkeerde afslag neemt
ja ja ja, heb gisteren nog even "geklaverd" met rooffuss. Altijd geinig dat klaverblad. Rooffuss was ook geinig. Hij had iets van 80 km aan rondjes gereden?!?! Vond het zelf iets te druk met voertuigen die daar absoluut niks te zoeken hebben. Door die afgesloten a15 werd er namelijk ook door auto's rondjes gereden!!!! Wat een bende zeg. Anyway, ik heb die mf sticker besteld hoor (twee zelfs, eentje voor Suzie en eentje vanuit filantropisch oogpunt).
Hee spiro,
(en nog die knie niet aan de grond he...) Maar dat komt goed......
OK duidelijkgewoon over de brug van gorinchem.dan krijg je twee afslagen naar rechts maar je moet er dan eentje verder hebben(richting rotterdam volgens mij)en dan als maar de bochten van rechts pakken en gummen maar
ok evil, how about woensdagavond?? als het goed weer is dan...