Gorinchem 2(005)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Smit
  • Startdatum Startdatum

wat willen jullie :?

• Dit topic houden

Stemmen: 27 93,1%
  • Vorige topic terug

Stemmen: 2 6,9%

• Totaal aantal stemmers
    29
Yep mee eens , ik ben er zaterdag even geweest en had ook zoiets van tsja waar ben ik nou helemal mee bezig ... ff in het zonnetje gaan zitten op de cpp en toen weer naar huis gegaan
:^

Hallo allemaal,

Waren er van jullie zaterdag middag rond een uurtje of 4 ook nog bezig :] op knpt. Gorcum? Ben ook nog even geweest met mn Calibra, vindt t heerlijk om tussen de motors te rijden.. *D *D *D *D *D

110 met je karretje over t knooppunt is best redelijk vlot toch?

Alleen moet ik nog even zorgen voor iets hardere vering want op een gegeven moment liep mn voorwiel in de wielkast wat aardig wat blauwe walmen veroorzaakte, sorry voor de jongen die achter me reed op die Ducati.

Hopelijk tot later het was echt genieten :} !
Rinie.

haha grapjas misschien is t wel andersom... vanwaar die haat als ik t vragen mag? Ik wilde gewoon graag even weten of de jongens die daar zaterdag aan t rijden zijn ook hier op dit forum zijn. Daar kon ik t best mee vinden hoor aan de duim te zien die hij naar me op stak....
Jammer genoeg zijn niet alle motorrijders hetzelfde...

grt.

haha grapjas misschien is t wel andersom... vanwaar die haat als ik t vragen mag? Ik wilde gewoon graag even weten of de jongens die daar zaterdag aan t rijden zijn ook hier op dit forum zijn. Daar kon ik t best mee vinden hoor aan de duim te zien die hij naar me op stak....
Jammer genoeg zijn niet alle motorrijders hetzelfde...

grt.
Als je ook met 110 door die bochten gaat mag het wel van mij hoor :) .....bedoelde eigenlijk meer al die auto's die ongeveer parkeren in de bochten :X

Zaterdag reed ik tussen 3 man en ik moest er voor inhouden. Ga ik dan hard genoeg? ;)
Het is super om jullie zo te zien rijden met de knie aan de grond. Heerlijk.... Dat kan ik niet. ;(

grt.

Zaterdag reed ik tussen 3 man en ik moest er voor inhouden. Ga ik dan hard genoeg? ;)
Het is super om jullie zo te zien rijden met de knie aan de grond. Heerlijk.... Dat kan ik niet. ;(

grt.
hmmm, reed je toen 110 toen je inmoest houden???

Voor knie aan de grond gewoon ff je deur open doen en ernaast gaan hangen :+

O dat weet ik niet of dat precies op dat moment was. Ik zal vlgd keer kijken. 110 is ook echt maximaal voor mij. Hij gilt t heel de bocht uit. Misschien dat t met de motor nog wel wat harder kan?? De meesten rijden wel zo 105 - 110.

grt.

O dat weet ik niet of dat precies op dat moment was. Ik zal vlgd keer kijken. 110 is ook echt maximaal voor mij. Hij gilt t heel de bocht uit. Misschien dat t met de motor nog wel wat harder kan?? De meesten rijden wel zo 105 - 110.

grt.
105-110 reden die Tl1000 en ik ook....ik iets harder bocht in, hij iets harder bocht uit......het kan nog wel harder, maar ik reed nu ook al mijn knie/steppies/schoen aan de grond, dus ging maar niet harder

Echt mooi.. Misschien zie k je nog wel s daar. Wat rij je voor motor?
Ik zal niet in de weg rijden met mn koekblik maar als ik harder ga moet jij ook niet voor me blijven rijden met je brommer... haha geintje.

groeten,
Rinie.

Echt mooi.. Misschien zie k je nog wel s daar. Wat rij je voor motor?
Ik zal niet in de weg rijden met mn koekblik maar als ik harder ga moet jij ook niet voor me blijven rijden met je brommer... haha geintje.

groeten,
Rinie.
kawa zx-6r van 1998.....groen/paars.....
k zal voor je aan de kant gaan hoor ;)

als je mij nog niet ziet |( moet je maar eens een BRIL kopen :X
ooh jee hebben jullie een kleine "fenderbender" gehad :P ? Hij dacht zeker dat je de wegenwacht was zeker met al dat geel ?! ;)

Laatst bewerkt:
Even een waarschuwing voor de Gorichem rijders, gisteren even gereden met wat andere rijders, we kregen op de carpoolplaats bezoek van 2 vito's en een polo in de welbekende kleuren.

Bij inhalen links/rechts op het klaverblad en ander "onverantwoord" rijgedrag gaat men streng optreden dit jaar, als gevolg van diverse ongelukken vorig jaar.

Bij overtreding/rijgedrag bla bla enz, gaan ze je motor inbeslag nemen op grond van artikel 5.

Dus wees gewaarschuwd en gedraag je een beetje, tis zonde van het geld/rijbewijs/motor enz.

Even een waarschuwing voor de Gorichem rijders, gisteren even gereden met wat andere rijders, we kregen op de carpoolplaats bezoek van 2 vito's en een polo in de welbekende kleuren.

Bij inhalen links/rechts op het klaverblad en ander "onverantwoord" rijgedrag gaat men streng optreden dit jaar, als gevolg van diverse ongelukken vorig jaar.

Bij overtreding/rijgedrag bla bla enz, gaan ze je motor inbeslag nemen op grond van artikel 5.

Dus wees gewaarschuwd en gedraag je een beetje, tis zonde van het geld/rijbewijs/motor enz.

he kwis niet dat jullie ook op dit forum rond hingen..... ik was die jonge op de GS500.... en ind niet meer rijden dus daar, stoute mensen

Thnx :} Niet dat ik me aangesproken voel. Ik haal al jaren niet meer binnendoor in daar op het kb. Maarja ze zullen er wel express voor gaan rijden en het gaan uitlokken.

regeltje regeltjes, heb nog een inbraak voor ze die ze zoo kunnen oplossen, maar doen ....nee hoor, niet belangrijk dat al je spullen gejat worden. :(

Onbegijpelijk, het is mooi een land maar het zit wel vol met KUT mensen !!!!!!!!!!!!!!!!

Maar knietje aan de grond wordt toch ook gezien als onverantwoord/ asociaal rijgedrag? Ook al haal je niet in? Dat mag dan denk ik ook niet of wel? Gewoon zorgen dat je als je fotograaf bent je een ander CF kaartje hebt als ze dan naar je toekomen verwissel je de kaartjes waar allemaal motorrijders op staan die keurig op 2 wielen rechtop voorbij komen! })

Wil ik vanmiddag op het KB ff wat rondjes rijden, is de bocht richting Breda afgesloten omdat ze verderop aan de weg bezig zijn... :(

Weet iemand hoelang dit nog gaat duren?

ik ben er gisteren ook nog geweest het klopt dat de lus naar breda afgesloten is maar dat is alleen voor dit weekend geloof ik.maar je kan er nog steedt rond rijden hoor alleen je mis dan twee lussen (richting breda en richting nijmegen)
volgende afslag nemen exit 27 rotonde links eerste stoplicht rechts (super mooie bocht ook hoor)vervolgens weer gewoon de twee oostelijke lussen pakken en weer terug. :+

Zo, sinds een lange tijd weer eens wat lekkere bochten kunnen pakken :] Ik reed ook nog even met een R1, iemand van hier?

grt.

Ik "durf" met de motor nog niet harder dan 110, maar ik begin ook pas net.
Overigens ben ik overtuigd dat dat nog harder moet kunnen met mijn ZX7R, want die kan nog een stuk platter.

Overigens begrijp ik dat verhaal van jou niet, want met een Alfa 33 P4 4x4 is 120 al mogelijk, en met de Alfa 164 Q4 4x4 is de 130 mogelijk.
(standaard auto, alleen wel met 17" Pirellier P Zero Assimetrico's)

Is een andere hobby van mij.. :)

Terug
Bovenaan Onderaan