Yep mee eens , ik ben er zaterdag even geweest en had ook zoiets van tsja waar ben ik nou helemal mee bezig ... ff in het zonnetje gaan zitten op de cpp en toen weer naar huis gegaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Yep mee eens , ik ben er zaterdag even geweest en had ook zoiets van tsja waar ben ik nou helemal mee bezig ... ff in het zonnetje gaan zitten op de cpp en toen weer naar huis gegaan
beter zout je gewoon op met je koekblik daar, kunnen wij tenminste normaal die bochten nemenHa vind je t niet leuk dan dat ik net zo hard door de bocht ga??
Als je ook met 110 door die bochten gaat mag het wel van mij hoor .....bedoelde eigenlijk meer al die auto's die ongeveer parkeren in de bochtenhaha grapjas misschien is t wel andersom... vanwaar die haat als ik t vragen mag? Ik wilde gewoon graag even weten of de jongens die daar zaterdag aan t rijden zijn ook hier op dit forum zijn. Daar kon ik t best mee vinden hoor aan de duim te zien die hij naar me op stak....
Jammer genoeg zijn niet alle motorrijders hetzelfde...
grt.
hmmm, reed je toen 110 toen je inmoest houden???Zaterdag reed ik tussen 3 man en ik moest er voor inhouden. Ga ik dan hard genoeg?
Het is super om jullie zo te zien rijden met de knie aan de grond. Heerlijk.... Dat kan ik niet.
grt.
inderdaad, maar ondanks dat toch mooi mijn slider ff bij kunnen werken.....reed heel de tijd achter een gele TL1000S, ging wel aardigMaar je hebt idd. gelijk dat t irritant is dat sommige mensen daar parkeren.
105-110 reden die Tl1000 en ik ook....ik iets harder bocht in, hij iets harder bocht uit......het kan nog wel harder, maar ik reed nu ook al mijn knie/steppies/schoen aan de grond, dus ging maar niet harderO dat weet ik niet of dat precies op dat moment was. Ik zal vlgd keer kijken. 110 is ook echt maximaal voor mij. Hij gilt t heel de bocht uit. Misschien dat t met de motor nog wel wat harder kan?? De meesten rijden wel zo 105 - 110.
grt.
kawa zx-6r van 1998.....groen/paars.....Echt mooi.. Misschien zie k je nog wel s daar. Wat rij je voor motor?
Ik zal niet in de weg rijden met mn koekblik maar als ik harder ga moet jij ook niet voor me blijven rijden met je brommer... haha geintje.
groeten,
Rinie.
ooh jee hebben jullie een kleine "fenderbender" gehad ? Hij dacht zeker dat je de wegenwacht was zeker met al dat geel ?!als je mij nog niet ziet moet je maar eens een BRIL kopen
Even een waarschuwing voor de Gorichem rijders, gisteren even gereden met wat andere rijders, we kregen op de carpoolplaats bezoek van 2 vito's en een polo in de welbekende kleuren.
Bij inhalen links/rechts op het klaverblad en ander "onverantwoord" rijgedrag gaat men streng optreden dit jaar, als gevolg van diverse ongelukken vorig jaar.
Bij overtreding/rijgedrag bla bla enz, gaan ze je motor inbeslag nemen op grond van artikel 5.
Dus wees gewaarschuwd en gedraag je een beetje, tis zonde van het geld/rijbewijs/motor enz.
Even een waarschuwing voor de Gorichem rijders, gisteren even gereden met wat andere rijders, we kregen op de carpoolplaats bezoek van 2 vito's en een polo in de welbekende kleuren.
Bij inhalen links/rechts op het klaverblad en ander "onverantwoord" rijgedrag gaat men streng optreden dit jaar, als gevolg van diverse ongelukken vorig jaar.
Bij overtreding/rijgedrag bla bla enz, gaan ze je motor inbeslag nemen op grond van artikel 5.
Dus wees gewaarschuwd en gedraag je een beetje, tis zonde van het geld/rijbewijs/motor enz.
O dat weet ik niet of dat precies op dat moment was. Ik zal vlgd keer kijken. 110 is ook echt maximaal voor mij. Hij gilt t heel de bocht uit. Misschien dat t met de motor nog wel wat harder kan?? De meesten rijden wel zo 105 - 110.
grt.