Twan Arnts
Die hard MF'er
Iets met Wim Theunissen en zijn starnummer 81, en daar diverse varianten op inc. tekens!
Ongetwijfeld zal ik iets niet goed doen
Ongetwijfeld zal ik iets niet goed doen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De nickname mocht geen spaties bevatten, dit heb ik zojuist aangepast. Probeer het nog eens?
Bedankt voor je melding, dit zou binnen een dag opgelost moeten zijn.Niet zozeer over MF maar over motorstek.
Ik heb motorstek geprobeerd te mailen maar beide emailadressen (service en info) werken niet. Gezien de link tussen MF en Motorstek lijkt mij dat ik mijn vraag hier het beste kan stellen.
De lijst wordt gesorteerd op verkoop datum. Ik vraag mij nu sterk af waarom we daar voor hebben gekozen. Ik gooi het even in de groep.Ik heb de motoren sectie geupdate. Ik heb een motor gehad van 2008-2009 en een motor gehad van 2009-2009. Even voor het gemak er vanuit gaande dat je niet 2 motoren tegelijk hebt, kan het nooit zo zijn dat de motor die ik heb gehad van 09-09 onder de motor komt te staan van 08-09. En dit gebeurd dus wel. Ik heb het ook getest door een motor te verwijderen en een andere datum in te vullen. Ook de motor die ik heb gehad van 07-08 wordt boven de motor geplaatst die ik hypothetisch zou hebben gehad van 08-08.
Kunnen jullie dit aanpassen?
Bedankt voor je melding, dit zou binnen een dag opgelost moeten zijn.De lijst wordt gesorteerd op verkoop datum. Ik vraag mij nu sterk af waarom we daar voor hebben gekozen. Ik gooi het even in de groep.
Dat mag ook hier.Mja bugs. Waar zet ik taalfouten?
Ik verwacht niet dat hier veel mensen op zitten te wachten, plus dat het al snel een grote kerstboom wordt.Is het mogelijk om buitenlandse posters een andere achtergrond kleur te geven? (oranje voor NL, geel voor BE, ...)
Nu zet ik iedere keer [BE] in mijn posts als het typisch over een Belgische toestand/wet gaat.
Als je de kleuren laat knipperen wel ja...Ik verwacht niet dat hier veel mensen op zitten te wachten, plus dat het al snel een grote kerstboom wordt.
@Ruud: het blijft terugkomen... je maakt een posting. Vervolgens zie je hem netjes staan in rood. Surf ik naar een ander topic en kom ik er weer terug zie ik mijn posting niet meer.
Volgens de index ben je dan wel de laatste die gepost heeft. Vervolgens blader ik terug en daarna weer naar de laatste en dan staat ie er weer.
Heb al andere browsers geprobeerd etc. maar het komt gewoon terug. Bovendien hebben er nog meer mensen bij ons in het Apeldoorn topic last van. Misschien een bug naar aanleiding van het op slot zetten? Topic was iets te vroeg gestart door Zoeperman.
Het is nu zo aangepast dat als het verkoop jaar gelijk is we sorteren op aankoop jaar (van jong naar oud).Bedankt voor de snelle reactie. Houden jullie mij/ons op de hoogte van evt. veranderingen?
Het is nu zo aangepast dat als het verkoop jaar gelijk is we sorteren op aankoop jaar (van jong naar oud).
pierre: je had het opgelost. Maar nu na de crash doet ie het weer...
@Ruud: het blijft terugkomen... je maakt een posting. Vervolgens zie je hem netjes staan in rood. Surf ik naar een ander topic en kom ik er weer terug zie ik mijn posting niet meer.
Volgens de index ben je dan wel de laatste die gepost heeft. Vervolgens blader ik terug en daarna weer naar de laatste en dan staat ie er weer.
Heb al andere browsers geprobeerd etc. maar het komt gewoon terug. Bovendien hebben er nog meer mensen bij ons in het Apeldoorn topic last van. Misschien een bug naar aanleiding van het op slot zetten? Topic was iets te vroeg gestart door Zoeperman.
Pi-AIR! Doe nog ff je trukje zodat het niet weer terug komt