Bedankt voor je melding, de search werkt weer.Search is stuk? Zoeken op een naam (in onderwerp gereageerd door), zonder extra parameters, levert al na 1 of 2 seconden de volgende foutmelding:
'De zoekactie nam meer dan 15 seconden in beslag en is derhalve gestopt. Verander de zoekstring (vooral de phrase search gedeelten, als je deze gebruikt) en probeer het opnieuw.'
Nee, maar ik heb nog geen tijd gehad om met IE8 te experimenteren. Ga ik eens naar kijken.Ik werk nu met iex8
Het inloggen werkt niet meer met enter maar enkel met de knop "inloggen"
Is dit "by design"?
Nee, welke browser gebruik je?Klopt het dat het niet (meer) mogelijk is om tekst / woord te selecteren / kopieren ?
Als ik niet ben ingelogd, werkt het hele forum niet meer.
Foutmelding:
Er konden geen categorieën worden gevonden op dit board waar je toegang toe hebt.
(interne identificatie: board::get_categories::no_categories_allowed gegenereerd door de 'global_board' klasse)
Bedankt voor je melding, dit is nu opgelost.Als ik niet ben ingelogd, werkt het hele forum niet meer.
Foutmelding:
Er konden geen categorieën worden gevonden op dit board waar je toegang toe hebt.
(interne identificatie: board::get_categories::no_categories_allowed gegenereerd door de 'global_board' klasse)
Mozilla FirefoxAfbeeldingen toevallig geblokkeerd? Welke browser gebruik je?
Bovenin:
Extra->Opties->Inhoud->Afbeeldingen automatisch laden->Uitzonderingen
Of als die engels is...
Tools->Options->Content->Load images automatically->Exceptions
zullen wel weer DB problemen zijn
Laatste bezoek:maandag 25 mei 2009 13:43 (24 minuten geleden)
Aantal berichten geplaatst:3
Gemiddeld aantal berichten per dag:1,50
Tijd besteed op dit forum:136 jaren, 1 maand, 6 dagen, 6 uren en 28 minuten
Geregistreerd opaterdag 23 mei 2009 20:26 (1 dag en 17 uren geleden)
keek effe naar een profiel:
toch knap als je 2 dagen lid bent en al 136 jaar op het forum hebt doorgebracht
[edit] en maar drie berichten hebt geplaatst in al die tij[/edit]