PotverdorieBedankt voor de meldingen, Webserver 3 had er even geen zin in.
V.w.b. NSFW afbeeldingen... Afbeeldingen laden even uit zetten.
[afbeelding]
Zie je wel helemaal niets meer, maar meestal kan je uit de context wel afleiden wat voor afbeelding er staat.
Dit is in FF btw. maar kan in IE waarschijnlijk ook wel.
Een link naar het eerste ongelezen bericht is niet beschikbaar op die locatie. Wel heb ik nu een linkje naar het laatste bericht toegevoegd, dit zal in de meeste gevallen het zelfde zijn.Even een verzoek nummertje:
Op het gewone forum heb je in de meest linker kolom een rood of grijs "Mapje". Als je hier op klikt ga je gelijk naar het laatst gelezen bericht (of pagina indien alles gelezen is). Kan dit ook geimplementeerd worden in de privediscusies? Het "Mapje" word hier wel rood of grijs maar linkt verder niet door.
(Deze 2 dus -> [afbeelding][afbeelding])
Lokaal aangepast, komt binnenkort online.
Lokaal aangepast, komt binnenkort online.
Ja, door de lange sig zonder spatie er in, waardoor je browser niet weet waar hij hem moet afbreken. Dus moet ik 'm dat (weer) influisteren.Gelukkig maar, ik schrok al!
Ff uit nieuwsgierigheid.. Kwam dat nu door de sig dan?
Staat jouw computerklok wel gelijk?
ik zie het al. Het ligt aan de kleur, groen is langzamer héscreenshot gemaakt op 10.39
[afbeelding]
wtfik zie het al. Het ligt aan de kleur, groen is langzamer hé
wtfwtfin het blauw gaat het wel goed, alleen mijn favorieten blijft ie groen weergeven
als ik weer terugschakel naar groen, staan ook alle tijden weer zoals het screenshotje hierboven
heb em dus nu int blauw staan, alles wordt ook netjes blauw weergegeven, maar m'n favorieten blijven groen