Misschien is het leuk als iedereen ff zijn eigen Fazer showed als opening van dit topic
Verkeerde knopjeWTF gaat hier allemaal mis. Bij het aanpassen van een post blijft ie nieuwe aanmaken
Is er een modje, met 8 pootjes of zo, die ff in het oude topic een linkje naar dit topic kan maken .
Net zoals in het R6-topic? De Fazers van MF?
Ik zou toch voor deze gaanZal ik dan maar beginnen met wat mogelijk de mijne wordt.
Het wordt deze:
(Afbeelding)
Of toch deze
(Afbeelding)
Ik blijf het toch veel geld vinden, zo'n FZ1. En ik zocht een motor met ABS en die is er nu (en nog wel de opvolger van m'n vorige liefde).
Tja, maar heb ik het er voor over? En dan heb ik nog geen ABSIk zou toch voor deze gaan:
(Afbeelding)
Is een hoop geld (en moet je wel hebben), maar dan heb je wel een mooie 1000cc.
Omdat de FZ1 toch wel heel mooi is
Ik heb ook zulke (vergelijkende) doppen gehad.Heeft een van jullie ervaring met Alpine oordopjes? Ik wil eigenlijk wel iets aan gehoorbescherming doen want ik heb me laten vertellen dat een half uur rijden met 120 km/uur al blijvende oorschade veroorzaakt. Alpine heeft speciale universele oordopjes voor op de motor.
(Afbeelding)
(Afbeelding)
Geen ervaring, ik heb ottoplastieken (op maat gemaakt). Misschien een iets grotere financiële investering, maar het is wel je gehoor. En ze zitten perfect (althans, de eerste jaren heb ik me laten vertellen).Heeft een van jullie ervaring met Alpine oordopjes? Ik wil eigenlijk wel iets aan gehoorbescherming doen want ik heb me laten vertellen dat een half uur rijden met 120 km/uur al blijvende oorschade veroorzaakt. Alpine heeft speciale universele oordopjes voor op de motor.
(Afbeelding)
(Afbeelding)