MF Fazer meeting: zondag 10 augustus!

MF Fazer meeting 10 Augustus

  • Ik ben erbij!!!

    Stemmen: 5 100,0%
  • Helaas zijn er geen verdere opties mogelijk in deze poll

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    5

Future303

MF veteraan
24 mrt 2003
2.124
2
Blaricum
plannen zijn verandert, wegens weinig belangstelling, hitte afstand etc. niet naar eiffel maar gewoon in de buurt van het huis van future303, op een schappelijk tijdstip, met grote hoeveelheden water en waterijs binnen handbereik.


op zondag 10 augustus om 1300 uur bij de mac in amersfoort (die van de mega meeting A1 afrit A'foort noord)
gaan mee:



-Spider
-HetIsMij
-future303
-Kaasszje
-Jarlow

1300 uur verzamelen, nog ff een verfrissing (halveliter ice tea tegenwoordig bij de mac verkrijgbaar :} en daarna achter future aan voor een rondritje door het Gooi :]

Daarna bij future thuis heel veel water, en waterijsjes. Neem ook een korte of zwembroek mee, niets is lekkerder dan je koe uitrekken en onder de tuinslang...........



 
Laatst bewerkt:
7 september is eigenlijk de enige dag dat ik kan :)
Aangezien ik de 14e t/m de 21e op vakantie ben, en dan de 23e een groot feest heb, de 10e is mijn moeder jarig, en de 31e zit ik op pukkelpop...

dus doe maar 1 september :)
 
1 september komt mij ook wel uit.
Zet 'm der anders ff bij in de Poll..

Ohja maandag ja,..hmmm

Dan ga ik ook voor 10augustus.
 
Laatst bewerkt:
heel klein
full
trapje
:+
 
Misschien een idee dat de mensen die 10e aangegeven hebben ook aangeven of ze op een andere datum zouden kunnen. Want je kunt tenslotte maar één bolletje aankruisen in de poll, terwijl je mogelijk meerdere dagen zou kunnen -> een mogelijkheid om meer mensen bij elkaar te krijgen.
 
Ga deze week op vakantie en ben na 25 augustus weer terug. Dus liefst na die datum en natuurlijk in het weekend.
 
ik ben afgelopen zondag naar de Nordschleife geweest, misschien een idee om met de fazers richting nordschleife te gaan ( b258 heenweg is :9~ ) of is dit wat te hoog gegrepen...?
 
Voor een Fazer zeker niet *D maar of dit voor de meeting een idee is weet ik niet.
Ik ben trouwens niet zo'n liefhebber van de B258, ik ga liever kleinere weggetjes in de Eiffel rijden.
 
ik ben afgelopen zondag naar de Nordschleife geweest, misschien een idee om met de fazers richting nordschleife te gaan ( b258 heenweg is :9~ ) of is dit wat te hoog gegrepen...?

Maakt mij iig. niet zoveel uit hoe, wat of waar we naar toe gaan, als er maar gereden wordt... :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan