De 5de Fazermeeting!

Op welke datum moet de 5de Fazermeeting plaatsvinden?

  • 3 april

    Stemmen: 2 14,3%
  • 10 april

    Stemmen: 10 71,4%
  • 17 april

    Stemmen: 1 7,1%
  • 24 april

    Stemmen: 0 0,0%
  • 1 mei

    Stemmen: 1 7,1%

  • Totaal aantal stemmers
    14

Ollie

MF veteraan
3 mrt 2004
1.534
291
Nijmegen
Het nieuwe motorseizoen komt (te) langzaam dichterbij. Door het succes van de Fazermeetingen zoals die afgelopen jaar hebben plaatsgevonden, bestaat de wens om verder te gaan waar we gebleven waren.
Op zondag 10 april 2005 is de 5de Fazermeeting !!!!

Uw gastheren voor deze rit zijn: Hrimgrimnir, F@z5r en Ollie.

We verzamelen (net als bij de 3de Fazermeeting) in Nijmegen om 10:30 uur op het Kelfkensbos: het marktplein voor het Valkhofmuseum. Op dit plein is een snackbar, Martin's Place, die vanaf 10 uur open is.

Hoe kom ik bij het startpunt?
Vanuit het noorden, oosten en westen kom je via de A325 (Anhem-Nijmegen) en rijdt je de Waalbrug over. Direct na de brug moet je rechts aanhouden richting "Waalkade" (2x stoplichten vlak na elkaar). Na deze stoplichten is na een paar honderd meter aan de rechterkant een groot modern gebouw (= het Valkhofmuseum) met daarnaast een plein. Dat is het Kelfkensbos.

Vanuit het zuiden hou je het centrum van Nijmegen aan. Dan ga je (via het Keizer Karelplein) richting Arnhem en vervolgens hou je de bordjes "Waalkade" aan. Je komt dan vanzelf (als hierboven) langs het Kelfkensbos.

full



Wie gaan er mee:

Hrimgrimnir
F@z5r
Ollie
Nobodie
FZ6 Fazer
Cecotto
Biking
Kaasszje
Bart Chaos
Julius XL + invitee
Scallie
Wolf+broer
Tremor?
Chiti?
Puil?

Bevestig svp als je zeker weet dat je mee gaat
Groet Hrimgrimnir, F@z5r en Ollie!
 
Laatst bewerkt:
Voor mij!

Ik help ook wel mee met de organisatie.... Misschien nog een stukje Twente erbij O-) ....

Ik zie het al.. 100% stemt voor Mei O-) .... Wordt dus Mei :P .
 
Ik ga ook voor April.

Anyway, ik heb zo'n idee dat deze meeting nogal groot gaat worden.
Daarnaast heb ik de route denk ik al wel zo'n 3x gereden (dat is geen garantie voor niet-verkeerd rijden :X :P ), maar het is nog wel redelijke rit (qua lengte).
Een stukje Twente zou erg mooi zijn, maar ik weet niet of we dat redden?

We gaan trouwens vanuit N'gen wel het welbekende dijkje en pondje over, daarna via DLD richting de A'hoek en dan weer naar N'gen ;)
 
[me]Spider rijdt zeker weer mee :)
Tenslotte moet iemand die mannen een beetje in bedwang houden :+ [/me]
 
Ik ga ook voor April.

Anyway, ik heb zo'n idee dat deze meeting nogal groot gaat worden.
Daarnaast heb ik de route denk ik al wel zo'n 3x gereden (dat is geen garantie voor niet-verkeerd rijden :X :P ), maar het is nog wel redelijke rit (qua lengte).
Een stukje Twente zou erg mooi zijn, maar ik weet niet of we dat redden?

We gaan trouwens vanuit N'gen wel het welbekende dijkje en pontje over, daarna via DLD richting de A'hoek en dan weer naar N'gen ;)

Woot hebbie een pontje, eindelijk :P :+

[me]Spider rijdt zeker weer mee :)
Tenslotte moet iemand die mannen een beetje in bedwang houden :+ [/me]

Sorry meneer dacht dat dat mijn taak was :P
 
ALS ik tegen die tijd een fazer heb ga ik ook mee.
Wacht nog even op de beurs voor een leuke aanbieding.
Kan nu al een zilver grijze kopen van 2004 voor €9500,-
Misschien op de beurs nog goedkoper 8-)
 
OE eindleijk!!

zo snel mogelijk die meeting houden..me motor is nu nog heel :P

ik ben zeker van de partij :) alleen is nijmegen wel weer zo'n takke end weg zeg :X
 
onder voorbehoud lijkt het me leuk en ben ik erbij. ook een pokke eind. maar daar is ie toch voor gemaakt :)
 
Ja ja ik wil natuurlijk ook weer mee. Het ligt ook weer niet direct naast de deur, en het duurt nog zo lang, ik kan niet wachten.......
 
OE eindleijk!!

zo snel mogelijk die meeting houden..me motor is nu nog heel :P

ik ben zeker van de partij :) alleen is nijmegen wel weer zo'n takke end weg zeg :X
Mwah, ik heb 3 jaar lang elke dag N'megen - Amstelveen gereden en dat in het koekblik :X :X ... Niks nie door de file nie dus :( ...
 
Ik kom uit zoetermeer :) , dus rijdt langs utrecht, spider komt uit odijk(utrecht dus :P ), dus misschien gewoon daar ergens afspreken en dan door naar boeren dorpje :+
 
Dat durf ik niet meer :PJij gaat wat meemaken als je door de A'hoek komt :P
Ja, boertje pesten, koeien ontwijken, tractortje inhalen en paarde(n)poep glijen :9~ ....

Oh ja, en ze lopen ook nog allemaal op klompen in de achterhoek en hebben het over de grote stad als ze over Doetinchem praten :+ .
 
Terug
Bovenaan Onderaan