FAZER rijders.... vertel het hier deel 2

Wat rijd je liever?

• Honda

Stemmen: 0 0,0%
  • Yamaha Fazer

Stemmen: 8 47,1%
  • Harley

• Suzuki

• BMW

Stemmen: 8 47,1%
  • :+

Stemmen: 1 5,9%

• Totaal aantal stemmers
    17
Status
Niet open voor verdere reacties.
you GO alicE! hehehe
maar das idd brakke service van die motoport -O-

ik rij trouwens de hele winter door..heb ik vorig jaar ook gedaan, gewoon je motor eerst netjes schoonmake, en daarna inspuite met totaal beschermer (het heet nu alleen anders, anti corrosie geloof ik) maar das t zelfde spul.

ik maakte em elke zaterdag ff school met een handdoek..gewoon alle prut eraf vegen, en weer opnieuw inspuite. me blok en gehele motor zagen er na de winter nog super mooi uit (op hier en daar een boutje die ik vergete was in te spuite |( )

Hier ben ik ook weer, wat een luxeproblemen hier, kiezen uit een fazer of een fazer :+ .
mf584.jpg

Laatst bewerkt:
Heeft een van jullie ervaring met Alpine oordopjes? Ik wil eigenlijk wel iets aan gehoorbescherming doen want ik heb me laten vertellen dat een half uur rijden met 120 km/uur al blijvende oorschade veroorzaakt. Alpine heeft speciale universele oordopjes voor op de motor.

(Afbeelding)
(Afbeelding)
:Y en ik vond het ondingen. Gingen bij mij zeer doen na een paar keer in en uit gedaan te hebben op een dag. Daarna zachte doppen op maat laten maken, zaten lekker, filteren goed maar die sluiten niet meer goed aan (iets met doorgroeiende oren ;) ) Nu gewone oranje doppen van de bouwmarkt en bevallen goed :) Je kan er nog eens een verliezen en ze dempen perfect!

Spider.. je had gelijk! op de motorbeurs zei je het nog: "is zo'n fazer niets voor jouw"

Nou het is zover hoor.. op nog wat kleine formaliteiten na ben ik over 2 weken de trotse eigenaar van een rode 2003 Fazer 600!
je weet wel.. de uitvoering die silvershadow ooit ook had :+

full

:]

Spider.. je had gelijk! op de motorbeurs zei je het nog: "is zo'n fazer niets voor jouw"

Nou het is zover hoor.. op nog wat kleine formaliteiten na ben ik over 2 weken de trotse eigenaar van een rode 2003 Fazer 600!

(Afbeelding)

nu maar hope dat die van jou wel heel blijft :+
Welcome to the Fazer Family *O*

(Afbeelding)

Gaaf! Gefeliciteerd *D Daar ga je veel plezier van hebben!
Oh ja: en welkom tussen de Fazergekken ;)

@insano: welkom!!

@roberto: geen woorden maar KM maken! *D (motor al drie weken niet gereden, schaam schaam :o )

@texan: gaat die OP er nog komen met de pics? :P

@texan: gaat die OP er nog komen met de pics? :P
Met 8 stemmen (met 2 duh's, dat zijn waarschijnlijk geen Fazeristen ;) ) nog ff niet. Ik mis nog een aantal stemmen ;) .

Waar zijn Kaaszzje en Ollie eigenlijk, om er maar eens 2 te noemen O-) :? .

@alle nieuwkomers: welkom in het Fazer-topic *D .

Laatst bewerkt:
Zaterdagmiddag wordt ik gebeld... je motor is klaar. Kom je 'm OPhalen...? uh... nou de afspraak was brengen. Busje nog steeds kapot, ze huren zo'n ding, maar dat kon alleen op woensdag en vrijdag. Ik: Zucht, ik kom 'm wel halen.

Er is niks bijzonders gevonden, hij is gepoetst (ehm zo schoon had ik 'm nog niet gekregen :P ) Bandjes gemonteerd. Kosten € 225,- (als je het snel zegt lijkt het niet veel) en een tegoedbon voor een thermoshirt van Dane.

Vervolgens in dat baggerweer met al die troep op de weg naar huis... nu niet meer schoon dus :(
Ik als een oma over de rotondes, ik moet voorzichtig zijn met dit weer zei mijn ex-instructeur die ik nog tegenkwam. Hij zei het wel 3x in het gesprek. In Almere ligt ontzettend veel troep op de weg, ladingen olie en modder.

Is het een goede prijs voor een winterbeurtje + montage banden? Hij rijdt wel weer prima moet ik zeggen, ik vond m een beetje stoffig klinken voor die beurt.

Met 8 stemmen (met 2 duh's, dat zijn waarschijnlijk geen Fazeristen ;) ) nog ff niet. Ik mis nog een aantal stemmen ;) .

Waar zijn Kaaszzje en Ollie eigenlijk, om er maar eens 2 te noemen O-) :? .

@alle nieuwkomers: welkom in het Fazer-topic *D .

whahahah die 2 DUH's zijn van insano en mij *O* DUH! :9

Dat zeg ik ;) ..... geen fazeristen :P :W .....

ik geen fazerist?? als er iemand hier een fazerist is ben ik t wel!
ik heb voor zover mijn budget het heeft toegelate alleen op fazers gereden (dus 2004 model en de 1000 cc versie zijn dus niet in mijn budget :P

FZX750 87 (de oer-fazer)
fzs600 98
fzs600 03

ik geen fazerist?? als er iemand hier een fazerist is ben ik t wel!
ik heb voor zover mijn budget het heeft toegelate alleen op fazers gereden (dus 2004 model en de 1000 cc versie zijn dus niet in mijn budget :P

FZX750 87 (de oer-fazer)
fzs600 98
fzs600 03
Hap, hap :P ....

Ja 225 voor winterbeurt + set nieuwe banden is niet gek! Wat voor banden zijn het?

Ja 225 voor winterbeurt + set nieuwe banden is niet gek! Wat voor banden zijn het?

nieuwe banden had ze al..MP heeft ze er alleen omgelegd he!
40 euro omlegge en 180 euro voor winterbeurt.

winterbeurt is niet veel meer als schoonspuite en corrosie beschermer erop spuite.
daar gaat ie mooi van glimme *D
maar is niet veel meer als 15 min werk..dus best prijzig voor beetje motor schoon make :X

Dus we moeten onze fazer weer showen...

Ohh wat betreft de oerfazerist, k denk dat ik ook in aanmerking kom.
fzs600 98 22000 km
fzs600 2000 10000 km (gevalletje circuitschade)
fzs600 2001 18000 km
fzs600 2002 20000 km
fz6 eind 2004 nu 14000

Oh ja in de tussentijd ook nog een sv gehad ie er bij 21000 weer uit is gegaan

Als ik dat zo zie best wel een erg lijstje maar ik heb de motors de afgelopen tijd steeds bij zo'n 20000 weer ingeruild omdat je dan nog redelijk wat terugkrijgt. Maar de huidige bevalt erg goed dus die blijft nog even.

Poser mode
er1.jpg

er2.jpg

er3.jpg

er4.jpg

er5.jpg

einde poser mode
:) :) :) :)

Laatst bewerkt:
Dus we moeten onze fazer weer showen...

Ohh wat betreft de oerfazerist, k denk dat ik ook in aanmerking kom.
fzs600 98 22000 km
fzs600 2000 10000 km (gevalletje circuitschade)
fzs600 2001 18000 km
fzs600 2002 20000 km
fz6 eind 2004 nu 14000

Oh ja in de tussentijd ook nog een sv gehad ie er bij 21000 weer uit is gegaan

Als ik dat zo zie best wel een erg lijstje maar ik heb de motors de afgelopen tijd steeds bij zo'n 20000 weer ingeruild omdat je dan nog redelijk wat terugkrijgt. Maar de huidige bevalt erg goed dus die blijft nog even.

Poser mode
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
einde poser mode
:) :) :) :)

LOL lijkt wel of je kuipje een waterhoofd heeft..of een tumor :P

Laatst bewerkt:
Hahaha, daar zit m'n voorraad lachgas in verborgen.
Het is idd niet het meest mooie kuipje maar ut is wel effectief

nieuwe banden had ze al..MP heeft ze er alleen omgelegd he!
40 euro omlegge en 180 euro voor winterbeurt.

winterbeurt is niet veel meer als schoonspuite en corrosie beschermer erop spuite.
daar gaat ie mooi van glimme *D
maar is niet veel meer als 15 min werk..dus best prijzig voor beetje motor schoon make :X

Nee!! Dan ben je echt afgezet! 40 euro voor omleggen?? Ik heb ze gehoord voor 20/25 euro! (incl. uitlijnen/balanceren) 180 euro voor schoonpoetsen vind ik ook niet normaal. Ze spuiten wel alles in en checken alles maar dat kun je zelf ook doen op een vrije zaterdag, veel mensen vinden dat nieteens erg om te doen.

Nouja je kunt iig wel mooi de winter tegemoet met vertrouwen in je motor :]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan