Surf Edward
MF veteraan
Gewoon weer op de 996SPS vandaag woon werk aan het doen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tja, had toen wat andere prio’s....fietsen en speeltuin.Die kans heb je dan vorige week mooi aan je voorbij laten gaan...
Op naar Assen voor de Viva Italia event?
Op naar Assen voor de Viva Italia event?
3 op paddock.....ik was drukker met bijkletsen en een lange ronde.....lol.Nog foto's gemaakt?
Ik heb alleen de eerste sessies gezien, en die gingen heel vlot rond. Latere sessie heb ik niet gezien want ik ben hierna naar huis gegaan. Al met al een leuke opkomst met genoeg leuke auto’s maar na een uurtje of 2 vond ik het wel genoeg.Werd er ook nog een beetje geraced met Ducati's?
Als je vaak wisselt van motoren dan is dat een punt, maar we hebben het over een relatief kleine bedrag en verder heb je goede sporttourmotor aan en dan valt de jaarlijkse afschrijving toch mee. En dan levert het aan zijn het einde oud ijzer prijs maar op, en heb waarschijnlijk een hoop plezier ermee. Kun me ook niet ongerust maken over afschrijving oid.....onderhoud/pech is wel een punt.Lol...
Bedankt heren, niet gedaan, omdat ze dus simpelweg niet erg gewild zijn en ik er straks niet mee in m'n maag wil zitten.
De Streetfighter V4 is gespot...
Ducati Streetfighter V4 Spotted on the Track
Our first glimpse of the Ducati Streetfighter V4 has occurred, and it is pretty close to what we were expecting from the Italian brand.www.asphaltandrubber.com
Sinds vorige week mag ik mezelf Ducati eigenaar noemen. Bij toeval liep ik tegen een Ducati 600 SuperSport uit 1994 aan. Hij heeft al 9 jaar stilgestaan, dus hij is de buitenlucht niet meer gewend... Hij start met flink choke en loopt dan bijna rond, maar lekt ook benzine. Ik gok dat het tijd is voor een carb revisie, een beurt en in ieder geval een setje nieuwe banden.
Daarna maar weer eens verder kijken. Alle tips zijn welkom.
Niels overkwam het vorig jaar ook op dcr met zijn 748,Gisteren tijdens de training van de DCR is het blok van de 748 in de soep gelopen. (Uitkomen Ramshoek opeens nog maar 1/10e van m'n vermogen, voelde alsof de benzine op was), meteen maar van de baan af gegaan via de pitmuur en geprobeerd er achter te komen wat er voor zorgde. Daarna nog 1 keer geprobeerd in de volgende trainingssessie, maar eigenlijk meteen toen ik de baan op reed voelde ik al dat het mis was. Dus bij de ruskenhoek de motor weer langs de kant gezet.
Met stationair starten en een beetje gas geven hoorden we zooi klepperen/tikken dus daarna maar snel de motor uit gelaten.
Terwijl ik me mentaal aan het voorbereiden ben op het open maken van het blok ben ik ook alvast naar andere opties aan het kijken, eentje daarvan is een ander blok in de fiets lepelen, dus ik vroeg me af, welke blokken passen er zonder al te veel moeite in een 748? (Even er vanuitgaande dat ik liefst enkel blok en eprom vervang).
Kort googlen gaf me:
- 748 (dûh!)
- 916
- 996
Maar ik vroeg me af, past bijvoorbeeld het blok van een ST4, ST4S of Monster S4R ook? Dit zijn in principe 916/996 blokken, toch?
Niels overkwam het vorig jaar ook op dcr met zijn 748,
En heeft er een 996 blok erin gezet..