Ducati Deel #121 Xmas edition

Heeeee hallo allen ... hier inmiddels aan de V4s circuit only.. geen wedstrijden meer alleen rondjes tuffen... heb de 2015 R ook nog maar die gaat de verkoop in... de 1198s heb ik ingeruild op de V4... tot zover..
 
En die Panigale V4 komt hier ook niet....nieuwe keuken en witgoed zat mij in de weg.

Ik hou het bij die V4 van Honda
 
Zow, ik ben klaar voor 2019.....duc is vanmorgen vroeg afgeleverd en ondertussen hangt hij aan de Optimate.....
 
Ook hier, onder de dekens, aan de lader.
Winter is coming.....
 

Bijlagen

  • 78CAD8CA-2C52-4A68-838F-8E608F2CCC97.jpeg
    78CAD8CA-2C52-4A68-838F-8E608F2CCC97.jpeg
    1,3 MB · Weergaven: 33
Hier is de samenstelling van de schuur ook behoorlijk verandert inmiddels. Mijn eerste jap heeft de schuur gevonden een zx6r van 2006 voor op het circuit super ding, had ik jaren eerder moeten doen ipv vast blind houden aan spul uit Bologna. Ik kan opeens goed motorrijden:X. Maar de lastering gaat verder, sedert dit jaar is er ook een tuono v4 aprc de stal ingerold mamamia wat een ding! De trouwe monster staat er nog wel naast maar ik weet niet hoe lang nog...
 
Niks mis mee met dat jap spul.....de vfr rijdt een stuk fijner dan de duc maar de duc geeft veel meer motor beleving....
 
Stuit toevallig weer op.het forum.
Lijkt wel jaren geleden.🙈🙊
Rij nog steeds rond op mijn machientje, this wel weer een monster 796.
Maar superblij mee.. 😍
Alles goed met ieder die ik ken van heul vroeger. 😏😄
 
Ja, er is weer eens Ducati nieuws, na een 998 en een 1199 hebben we een 3e Ducati motor in huis

De vervangmotor van onze afzuigkap blijkt ook een bekende merknaam te hebben _O-
 

Bijlagen

  • 688BA18D-7459-4973-BE97-A45D11D7CA92.jpeg
    688BA18D-7459-4973-BE97-A45D11D7CA92.jpeg
    1 MB · Weergaven: 36
Denken jullie dat dit topic ooit de 100 nog gaat halen?

Hier ook alles rustig, de rs125 verkocht en in plaats daarvan een Husqvarna 570 terug gekocht, blijkt uit de Italiaanse tijd van Husqvarna te zijn, dus ik vind op alle electronica Ducati terug, en op de rest van de onderdelen olifantjes.

Weet iemand nog een goed adresje in het Noorden om de klepspeling en riemen van de 748 te doen? Mijn normale adresje is er mee gestopt.
 
Ehm, ik heb nog steeds een '97 750 SS staan die niet over de 5000 rpm wilde. Misschien omdat het lufideksel is opengewerkt en de HS nog std. maat zijn.
Heeft er iemand misschien een intact lufideksel liggen of weet er 1 te vinden?
 
Sinds okt/nov niet op de duc gereden, ff afwachten tot 15+ om de nieuwe rosso’s In te rijden....
 
Terug
Bovenaan Onderaan