Drenthe (Hunebeddenland)

Ervan uitgaand dat 84 in jouw naam op je bouwjaar slaat, ben je een stukje jonger dan ik. We zullen elkaar in die tijd niet zijn tegengekomen. Ik heb er van 86 - 93 gewoond.
Wij woonden op nr. 30, midden in het bouwland aan de noordkant van het dorp.
De wereld is klein: ik kwam ooit in West-Brabant iemand tegen die wist waar 't Haantje lag; ze had een familielid dat bij (toen nog) Sok werkte _O-

1984 is inderdaad mijn bouwjaar. We kwamen er in 1988 wonen.
 
ik voel me nu wel heel jong haha, bouwjaar 93-O-.Ooit geboren in Assen en daarna tm 2018 niet in Drenthe gewoond en nu dus op de grens met Groningen
 
  • Leuk
Waarderingen: JBi
ik voel me nu wel heel jong haha, bouwjaar 93-O-.Ooit geboren in Assen en daarna tm 2018 niet in Drenthe gewoond en nu dus op de grens met Groningen

Ik heb bouwjaar 1979 :o. Ik krijg wel vaak te horen dat ik er jonger uit zie gelukkig :P. Dat scheelt. M`n metabolische leeftijd volgens het gezondheidsonderzoek op mijn werk is 30. Eigenlijk ben ik van 1994 zou je kunnen zeggen 😅.
 
Ik voel mij steeds ouder worden -O-
is toch mooi dat de ouderen langs kinderen rijden op motoren waardoor de kinderen getriggerd worden om dat ook te willen en dat zo de hobby blijft bestaan, The cycle of motorcycling :)

Maar even terzijde zijn er nog wel eens relaxte ritjes die georganiseerd worden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan