Drenthe (Hunebeddenland)

Vandaag spontaan klein ritje gedaan uit de nachtdienst. Vanuit Dalen naar Emmlichheim (tanken). Terug over Schoonebeek via Coevorden naar Zweeloo en terug naar huis
 

Bijlagen

  • Drenthe.gpx
    75,2 KB · Weergaven: 26
  • Drenthe_mra_export.gpx
    44,3 KB · Weergaven: 11
Kwam deze nog tegen op FB.
 

Bijlagen

  • Screenshot_2022-07-16-18-15-54-56_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6.jpg
    Screenshot_2022-07-16-18-15-54-56_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6.jpg
    96 KB · Weergaven: 48
Hallo allemaal.
Ik ben nieuw op deze forum. En woon in Aalden (Drenthe)
Ik rij net als iedereen eigenlijk te weinig.
En heb al heel wat forums gelezen, maar niet een groep tegen gekomen die gevuld is met mensen uit Drenthe.😁.
 
Emmen.
Rij alleen met mooi weer overigens. En meestal savonds. Wie weet treffen we elkaar eens. Ik rij al jaren niet meer met een MF sticker maar denk dat je van deze combinatie in heel Drenthe geen 2e ziet:
69B598AE-035E-4D15-8A2D-37120C55A763.jpeg
 
Agenda voor t weekend 6/ 7 mei is hier nu of helemaal leeg en weersvoorspelling ook niet slecht. Iemand nog in voor een ritje en mogelijk ook een mooie route
 
Agenda voor t weekend 6/ 7 mei is hier nu of helemaal leeg en weersvoorspelling ook niet slecht. Iemand nog in voor een ritje en mogelijk ook een mooie route
Rij liever alleen, maar vanaf steenwijk naar eesveen, vledder via wapse naar Diever, Dwingeloo binnendoor via eerste naar Beilen om als uiteindelijke doel dat weggetje op laaghalerveen richting circuit te rijden.
Heerlijke bochtjes.
 
Agenda voor t weekend 6/ 7 mei is hier nu of helemaal leeg en weersvoorspelling ook niet slecht. Iemand nog in voor een ritje en mogelijk ook een mooie route
Is nog wel een eind weg dus de weersvoorspelling kan ik nog niet al te serieus nemen. Desalniettemin ziet mijn zaterdag 6 mei in de avond er relatief rustig uit.. Ja moet om 22:45 weer een nachtdienst werken maar ik heb prima de tijd ergens tussen 18:00 en 21:00 om een mooi ritje te maken (ben wel een "droogweer" rijder!. sounds good ? laat maar weten of ik iets in de agenda moet noteren! Groetjes Werner (Bovensmilde)
 
Is nog wel een eind weg dus de weersvoorspelling kan ik nog niet al te serieus nemen. Desalniettemin ziet mijn zaterdag 6 mei in de avond er relatief rustig uit.. Ja moet om 22:45 weer een nachtdienst werken maar ik heb prima de tijd ergens tussen 18:00 en 21:00 om een mooi ritje te maken (ben wel een "droogweer" rijder!. sounds good ? laat maar weten of ik iets in de agenda moet noteren! Groetjes Werner (Bovensmilde)
Das ook niet heel gezellig, altijd in je uppie.. Maar ieder zn voorkeuren!
 
Is nog wel een eind weg dus de weersvoorspelling kan ik nog niet al te serieus nemen. Desalniettemin ziet mijn zaterdag 6 mei in de avond er relatief rustig uit.. Ja moet om 22:45 weer een nachtdienst werken maar ik heb prima de tijd ergens tussen 18:00 en 21:00 om een mooi ritje te maken (ben wel een "droogweer" rijder!. sounds good ? laat maar weten of ik iets in de agenda moet noteren! Groetjes Werner (Bovensmilde)
Ook een droog weer rijder en liefst er ook nog zon bij.
Helaas die zaterdag in de avond is de agenda al gevuld:(
 
lijkt me ook wel leuk een rondje te rijden, ik kan waarschijnlijk zondagmiddag wel! mits het mooi weer is ;)

ben wel een beginnende rijder ;)
 
lijkt me ook wel leuk een rondje te rijden, ik kan waarschijnlijk zondagmiddag wel! mits het mooi weer is ;)

ben wel een beginnende rijder ;)
Zondag gaat mij niet lukken, zaterdag wordt ook opeens lastig met een veranderende agenda...
 
Terug
Bovenaan Onderaan