Dit alles staat los van de aanschaf (dat is nog steeds de grootste hobbel) maar imo verkijken velen zich teveel op de aanschafprijs.En de aanschaf?
Ja, al duurt die groei in aantal nog wel even, gezien het anti-EV sentiment onder sommige collega's.En blijft ook het werk gratis ?(als het aantal ev alleen maar toeneemt?)
Formeel is laden op het werk loon in natura waardoor je er inkomstenbelasting over moet betalen (behalve bij een leaseauto want dan zit dat al in de bijtelling).En blijft ook het werk gratis ?(als het aantal ev alleen maar toeneemt?)
Formeel is laden op het werk loon in natura waardoor je er inkomstenbelasting over moet betalen (behalve bij een leaseauto want dan zit dat al in de bijtelling).
Die koffie drink je op het werk. Als je koffie mee naar huis krijgt is het ook loon in natura.Is daar geen ondergrens in dan?
Zoiets is met (gratis) koffie op het werk toch ook?
Ik heb geen WW meer,doe vooral nog lange ritten,veur plezier.Dit alles staat los van de aanschaf (dat is nog steeds de grootste hobbel) maar imo verkijken velen zich teveel op de aanschafprijs.
het zijn de maandelijkse kosten erná die maken of het betaalbaar is of niet.
in mn motorloze tijd kon ik flink sparen, maar was wel meer aan het rekenen geslagen per kandidaat wat ik eraan kwijt zou zijn per maand.
Ja, al duurt die groei in aantal nog wel even, gezien het anti-EV sentiment onder sommige collega's.
Dus ik ben met nog drie anderen voorlopig nog ´the happy few´ bij de beschikbare laadplekken.
Ik kreeg een dusdanige reiskosten vergoeding dat ik er aan over hield.Die koffie drink je op het werk. Als je koffie mee naar huis krijgt is het ook loon in natura.
De neppert 1op30Ik heb geen WW meer,doe vooral nog lange ritten,veur plezier.
Rekenen hoef ik verder niet te doen,maar mijn neue is ook niet echt duur (lagere aanschaf,heel hoge no claim, 1 : 23 ,tank uitsluitend in belgie,(wegenbelasting lig ik ook niet wakker van)
Hier in t zuiden is het zicht nu heel slecht: mist is behoorlijk dicht. Best link.Rond Rotterdam is het behoorlijk mistig! Ben benieuwd hoe het vannacht gaat zijn, bij daglicht was het zicht nog wel oké.
Dat kan zeker, er mag maximaal 23ct/km belastingvrij worden vergoed, ook als je lopend of fietsend gaat.Ik kreeg een dusdanige reiskosten vergoeding dat ik er aan over hield.
Gecombineerd,auto,motor,en speed pedelec..
Die koffie drink je op het werk. Als je koffie mee naar huis krijgt is het ook loon in natura.
Ik kreeg een dusdanige reiskosten vergoeding dat ik er aan over hield.
Gecombineerd,auto,motor,en speed pedelec..
Dat klopt. Maar als het om consumptie op het werk gaat zit er meer fiscale ruimte dan voor andere zaken.Ook als je op het werk drinkt kan het als loon worden gezien. Zo ook mogen de prijzen in de kantine niet te laag zijn.
Dat zou in theorie uit de werkkostenregeling kunnen, maar dat is aan vrij strikte regels gebonden en gaat ten koste van andere zaken als bijvoorbeeld een fiets uit brutoloon. En dan moet de werkgever daar sowieso een regeling voor optuigen waar het personeel mee akkoord moet gaan.Ik kan me voorstellen dat je in zekere mate zo ook stroom mag tappen op je werk. Maar zeker weten doe ik het niet.
Formeel wel.Maar dat geld dan ook voor het opladen van je privetelefoon op het werk neem ik aan?
Ik heb een jaar lang in een overheidsgebouw gezeten waar de belastingdienst het cateringscontract beheerde.Zo ook mogen de prijzen in de kantine niet te laag zijn.
Die hebben ze bij mij op het werk enkele jaren geleden moeten verhogen van de belastingdienst.
Ik heb een jaar lang in een overheidsgebouw gezeten waar de belastingdienst het cateringscontract beheerde.
Nog nooit zo lekker en goedkoop geluncht.
Een grote kop verse soep en een grote verse salade uit de saladebar voor €3,50 samen.
Ik werk nu regelmatig in een kantoor er tegenover, dan lunch ik daar niet maar steek ik over om bij de belangdienst te gaan lunchen. Lekkerder en heel veel goedkoper dan het Deloitte kantoor.
Een bruine, of champagnekleurige, met een bruin zadel. Zelfde type als op jouw foto, met een metalen luchtfilterhuis. Hij deed 't altijd, haalde ook 140 per uur als je wilde, ook met tegenwind. Alleen de acceleratie was niet je van dat, maar evengoed vlot genoeg, zeker voor een eerste motor. De enkele remschijf voor was wat onderbemeten,
Hmmm, das wel heel goedkoop dan.
Ik betaal in het Deloitte kantoor dik het dubbele voor hetzelfde.
Maar bij de Belastingdienst toch niet?Hmmm, das wel heel goedkoop dan.
Ik betaal in het Deloitte kantoor dik het dubbele voor hetzelfde.
Het is een Indiase 'BMW' zullen we maar zeggenJe gaat me toch niet vertellen dat BMW nog slechter materiaal levert dan een merkloze chinees?