Hellracer
Pas op! Schwenkt uit!
Nee ik bedoel voor hetzelfde als bij de belastingdienst betaal ik minstens het dubbele in het Deloitte gebouw.Maar bij de Belastingdienst toch niet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee ik bedoel voor hetzelfde als bij de belastingdienst betaal ik minstens het dubbele in het Deloitte gebouw.Maar bij de Belastingdienst toch niet?
Kan ook zijn dat het laden op het werk geen voordeel (belastbaar) maar een onderhandse minnelijke schikking (altijd vrij van belasting) als wederdienst i.p.v. een financiële schadevergoeding is. Het gedorven leed in casu is bv. het noodgedwongen werken met onbekwame hufters, in hetzelfde lokaal vertoeven als luidruchtige lieden, Feyenoord supporters, misselijkmakende dames parfums, oogverblindende kleurcombinaties, walgelijke uitspraken,... elke vorm van onaangename werkcondities dewelke buiten de contractuele stipulaties vallen en het onderwerp zouden kunnen zijn van een juridisch geschil (situatie dewelke de werkgever redelijkerwijs niet kon vermijden of anticiperen veroorzaakt door een derde) .Formeel is laden op het werk loon in natura waardoor je er inkomstenbelasting over moet betalen (behalve bij een leaseauto want dan zit dat al in de bijtelling).
Ja, idd Zat er bij jou ook nog een R100RT tussen ? Om het rijtje maar helemaal compleet te maken: In den beginne een Peugot 103 (of 104 ?), Zündapp KS50 (Die laatste was de reden om motorlessen te gaan nemen. 65 op fietspaden was niet meer te doen, allemaal fietsers en ik begon de bochtensnelheden per bocht bij te houden...). Daarna R45, R100RT, K100RS, R80RT monolever (Fijnste en leukst rijdende motor), Kawasaki KL650b Tengai, Honda CB400n, K75 (fantastisch !), daarna 10 jaar geen, en nu een R1100RT.1981......
Mijn 1e motor bij het behalen van mijn rbw.
Bekijk bijlage 2082783
1985
Bekijk bijlage 2082784
In België wellicht wel, in Nederland niet. Daar zou de werkgever dat wel kunnen doen via de werkkostenregeling. In de praktijk gaat dit natuurlijk ook zulke kleine bedragen dat niemand hier moeilijk over zal gaan doen.Kan ook zijn dat het laden op het werk geen voordeel (belastbaar) maar een onderhandse minnelijke schikking (altijd vrij van belasting) als wederdienst i.p.v. een financiële schadevergoeding is.
Ok, doorrijden dan! Onderstaande foto is een paar weken geleden in Duitsland.Ik zal weer eens iets ter berde brengen
Ging dit topic niet over doorrijden ongeacht het weer
Of....over oude theewijven die doorleuteren over "iets anders"
And now for something completely different ...
(Dit is een leeftijd- en smaaktest)
Altijd mooi om te zien en dit heb ik nog niet gehad een wit landschap.Ok, doorrijden dan! Onderstaande foto is een paar weken geleden in Duitsland.
Overigens rij ik in Nederland ook altijd door op de motor ongeacht het weer, dus dagelijks een kilometer of 50 woon-werkverkeer, tenzij het echt te glad is. We hebben wel een gezinsauto, maar ik ben afgelopen jaar slechts 1 keer met de auto naar werk geweest, en dat was omdat ik teveel spullen mee moest nemen.
Uiteraard wel een goed pak, een Rev't Dominator, en een setje verwarmde Macna handschoenen en verwarmde Macna binnenjas als het echt koud is.
Dat doe ik op een naked, een Honda CB1000R, die in 2025 waarschijnlijk de 100K gaat aantikken. (tenzij er een andere motor zou komen )
Bekijk bijlage 2082829
Afgelopen "boxing day" nog bij de BBC, heerlijke film!
Topauto! Eind jaren ‘90 na mijn scheiding zat ik zonder auto en vrijwel zonder geld. Ik had inmiddels een vriendin in Milaan. Vliegen was duur dus voor 500 gulden een oud pandaatje gekocht, nieuwe olie er in en drie dagen later ermee naar Italië gekacheld. Nooit enig probleem gehad.De reclame van - Fiat Panda (25) | DamenVaria
Vroeger, toen reclames nog tussen de programma’s uitgezonden en van elkaar onderscheiden werden door Loekie de Leeuw, tóen waren reclames nog te pruimen en zijn sommige zinnen onsterfelijk geworden in ons collectief geheugen of in mijn familie. Dit is deel 25 van een serie over reclameslogans...damenvaria.nl
en een
Ja, idd Zat er bij jou ook nog een R100RT tussen ? Om het rijtje maar helemaal compleet te maken: In den beginne een Peugot 103 (of 104 ?), Zündapp KS50 (Die laatste was de reden om motorlessen te gaan nemen. 65 op fietspaden was niet meer te doen, allemaal fietsers en ik begon de bochtensnelheden per bocht bij te houden...). Daarna R45, R100RT, K100RS, R80RT monolever (Fijnste en leukst rijdende motor), Kawasaki KL650b Tengai, Honda CB400n, K75 (fantastisch !), daarna 10 jaar geen, en nu een R1100RT.
In alle eerlijkheid: toen we vertrokken wisten we niet precies wat voor weer we tegen zouden komen, en als ik vooraf had geweten hoe sommige delen erbij lagen was ik waarschijnlijk niet gegaan. Dus eigenlijk maar goed dat ik wel ben gegaan, want nu ben ik ene enorm mooie ervaring rijker.Altijd mooi om te zien en dit heb ik nog niet gehad een wit landschap.
Maar ik rij ook het hele jaar door behalve met sneeuw en ijzel .
Waar ik woon wordt niets aan de sneeuw gedaan als het er ligt en de auto's rijden het dan plat en is dan mega glad , dus van mij mag het weg blijven.
Ik had in 1987 een rood/witte met een los stuurkuipje ook van Startwin. Plaatje van internet. Die van mij had geen zwart blok maar alu-kleurig. Bijna een ton mee gereden. Nu nog chronische pijn in de schouder van het gashendel.