Den Bosch en omstreken, part 73

Klopt sinds een maandje nu .
Is de zaak uit veghel, dat werdt te klein, dus hier heen verhuisd .

Met mij gaat het goed,zoals altijd Jos, weinig of niks te klagen .
Neem het leven zoals het komt .

Het is nu wel een grote zaak dan

Hier nemen we het leven ook zoals het komt
Druk druk druk
 
En zijn er nog mensen wezen rijden de afgelopen dagen?????

Heb trouwens laatst een mooie ZX10R gezien
Was volgens mij model 2020
Die zie je niet zo gek veel volgens mij
Is een zeer strakke fiets zeg
 
Kleine meeting met mooi weer moet wel weer gaan toch? Al zullen wij met onze bezoekers toch niet het maximaal aantal mensen overschreiden :+
 
Met een beetje geluk kan ik het ontbreken van een motor na zaterdag niet meer als smoes gebruiken...
En als het goed is, krijg ik morgen de ultrasoon gereinigde carburateurs van de Fazer van mijn vriendin ook weer terug en kan ik de Fazer ook weer rijdend maken. Dus linksom of rechtsom moet ik binnenkort wel weer kunnen rijden.
 
Oops, ik had het nog niet eens gezien. We zijn met de kinderen naar de bossen geweest vanmiddag... dat moet soms ook.
Maar beter nieuws (in ieder geval voor mij): ik ben niet meer motorloos. Gisteren heb ik een Bandit 1250 gekocht van een echte liefhebber. Leuke opties: Arrow systeem, scottoiler, speedohealer, stuurverhoger, gear indicator, handvatverwarming. Heerlijke motor, relaxed o f sportief... alles is mogelijk. Het geeft met het plezier terug wat ik vaak miste bij de BMW. Gisterenavond nog lekker een rondje gedaan en als de kinderen dadelijk in bed liggen, dan wellicht nog een keertje als het droog blijft.

Oh ja, jullie willen natuurlijk een foto (denk het rek er maar af, want dat moet er nog af)

klein.jpg
 
Oops, ik had het nog niet eens gezien. We zijn met de kinderen naar de bossen geweest vanmiddag... dat moet soms ook.
Maar beter nieuws (in ieder geval voor mij): ik ben niet meer motorloos. Gisteren heb ik een Bandit 1250 gekocht van een echte liefhebber. Leuke opties: Arrow systeem, scottoiler, speedohealer, stuurverhoger, gear indicator, handvatverwarming. Heerlijke motor, relaxed o f sportief... alles is mogelijk. Het geeft met het plezier terug wat ik vaak miste bij de BMW. Gisterenavond nog lekker een rondje gedaan en als de kinderen dadelijk in bed liggen, dan wellicht nog een keertje als het droog blijft.

Oh ja, jullie willen natuurlijk een foto (denk het rek er maar af, want dat moet er nog af)

Bekijk bijlage 1515041

Ziet er goed uit
Ga je veeeeeeeeeeeelplezier mee hebben
 
Terug
Bovenaan Onderaan