De Limbocl@n: Still going slow | deel 162

Beste verkeersregelaars en zijspanrijders van de MA-Run,

Namens de Botte Piel, de dartvrienden van Hai en mede namens de Vrienden van Hai binnen de MA-Run,
wil ik jullie bij deze uitnodigen om met jullie solo motoren en/of zijspannen deel te nemen aan het afscheid van Hai.

De bedoeling is dat we op zaterdag 9 november a.s. verzamelen vanaf 8.30 uur bij Café Hatseflats op de Parade 68 c, te Venlo.
Van daaruit zullen we – onder begeleiding en in een colonne- rond 9.15-9.30 uur vertrekken richting de Rouwkamers bij het VieCurie Ziekenhuis, ingang Professor Gelissensingel.
Daar zullen we rond 10.00 uur weer vertrekken en de rouwwagen begeleiden richting de Nicolaaskerk, Wolweverstraat 2, in Venlo-Noord, alwaar de afscheidsdienst wordt gehouden.
Na de afscheidsdienst zullen we Hai en directe familie dan weer begeleiden naar het crematorium.

Wij hebben contact opgenomen met de Gemeente Venlo (Politie is op de hoogte) en met de logistiek rond parkeren, poller ingang Parade enz. is rekening gehouden.
Houd er ook rekening mee dat de Parade een voetgangers gebied is en niet via GPS kan worden opgezocht.
Voor de exacte locatie en plattegrond van de parade, zie Facebook via volgende link: Café Hatseflats - Venloo, Limburg, Netherlands - Kroeg | Facebook

Bij deelname graag aanmelden via mail naar dit MA-Run mailadres, zodat we vooraf ongeveer weten hoeveel mensen er met een zijspan gaan deelnemen.
Afmelden hoeft dus niet en deelname is uiteraard geheel voor eigen risico.

We rekenen op een groot aantal deelnemers om Hai op deze manier een laatste eer te bewijzen.

Tot zaterdag en rij veilig.
 
Tsja wat doe je eraan , oh ja meer posten 🤪 :+
Ben elke dag wel keer of 5 online hier op het forum dus berichten missen in de topic doe ik niet vlug
 
Ik sluit mij aan bij het bier :+
Al smaakt een droge rode wijn altijd wel heel goed bij het eten en kan ik een goede whisky ook wel waarderen(niet van die meng zooi in ieder geval)

Toevallig vorige week de Morini aan de druppel lader gehad, en deze week de Duc aan de druppel lader. Zal er voorlopig wel weer even niet meer op rijden helaas. Staan sowieso alle 2 weg met benzine 102 en fuel stabiliser, maar als het weer en de tijd het toe laat mag de Duc toch nog wel naar buiten :]
 
De mijne staat ook aan de druppel.
mijn werkterrein is veranderd dus nu moet ik met de auto naar mn werk. Dat was op jaarbasis toch rond de 10.000 km.
zodra ik tijd en n beetje weer heb zal ik hem zeker in de frisse wind sturen 😉
 
Vandaag met kouwe klauwen de Hornet nog even laten schreeuwen in het heuvelland....lekker.
 
Vandaag met kouwe klauwen de Hornet nog even laten schreeuwen in het heuvelland....lekker.
Brrr, mij te koud nu.
Al heb ik mijn eerste motorjaren(met mijn cb600s hornet) ook heel wat jaren zelfs in de winter gereden had. Wel telkens poetsen. Had toen overigens ook geen auto
 
Ik moet er niet meer aan denken. In mn jongere jaren kon ik beter tegen de koude dan nu. Misschien toch maar ns handvatverwarming op de motoren maken
 
Echt jong ben ik ook niet meer...maar regelmatig een pauze met warme chocomelk of koffie doet wonderen...
En nog ff snel dunne handschoenen aangeschaft voor onder de "gewone" handschoenen...scheelt ook een beetje
 
Heb handvatverwarming liggen maar moet alleen nog erop 🙈
Rij zelf momenteel alleen korte stukjes zodat de brommer ook een keer loopt.
Suzuki staat echter al een anderhalve maand ofzo stil
 
Terug
Bovenaan Onderaan