De Limbocl@n: Still going slow | deel 162

Vanmiddag een frisse neus gekregen op mijn scooter, ik dacht 't zonnetje schijnt de wegen zijn droog ik ga met 't scooter naar moeders Ruim een half uur heen en ruim een half uur weer terug. Ik heb het alleen koud gehad toen ik mijn motorpak in de garage aan en uit trok BRRR. :]
 
Vandaag met zijn drieeen een rondje Theux gedaan. Kleine 90 km vanaf Gulpen. Als iemand interesse heeft in een GPX kan ik die graag sturen.
En het was warm, te veel kleding. Bij de koffie stop maar de trui uit gedaan. Tussenseizoen handschoenen zonder handvatverwarming.
 
Vandaag met zijn drieeen een rondje Theux gedaan. Kleine 90 km vanaf Gulpen. Als iemand interesse heeft in een GPX kan ik die graag sturen.
En het was warm, te veel kleding. Bij de koffie stop maar de trui uit gedaan. Tussenseizoen handschoenen zonder handvatverwarming.
Ja die wil ik wel, heb je er ook nog leuke stops bij te vermelden, dat zou helemaal top zijn.
Kan ik er eens een mooie route van maken van uit Venlo. Dan nog iets verder rijden en een nachtje overnachten met vrouwlief.
 
Het is een XML file, ik heb hem door gestuurd naar mijn telefoon, daar zit een CPX viewer op en dan krijg ik de route wel tezien.
Dat is genoeg voor mij, ik wil er toch van uit thuis een route bij plakken om naar Gulpen te rijden, en ook nog bij Theux nog iets verder de Ardennen in rijden, ergens lekker slapen en dan weer terug naar huis.

Lekker een paar dagen weg met de motoren, samen met mijn lief :]:]

bedankt @Hans6274

Iemand nog tips van een leuk cafe of hotel onderweg.
 
Het eerste ritje van het jaar zit er weer op...!

20240129_142437-01.jpeg
 
Zo eerste 180km van dit jaar zitten er weer op. Was rustig in Zuid Limburg.
Blijf die aansluiting van de buitenring bij Nuth een onding vinden.
Ontzettend onlogisch gemaakt.
Kunt nergens meer een korte route van Nuth naar bv Amstenrade maken zonder een flinke lus te maken.
 
Laatst bewerkt:
Zo eerste 180km van dit jaar zitten er weer op. Was rustig in Zuid Limburg.
Blijf die aansluiting van de buitenring bij Nuth een onding vinden.
Ontzettend onlogisch gemaakt.
Kunt nergens meer een korte route van Nuth naar bv Amstenrade maken zonder een flinke lus te maken.
Ik rij daar telkens verkeerd zonder navigatie. Kom er net te weinig om het uit het hoofd te snappen :P. Er spreekt inderdaad niks voor zich daar.
 
Zo eerste 180km van dit jaar zitten er weer op. Was rustig in Zuid Limburg.
Blijf die aansluiting van de buitenring bij Nuth een onding vinden.
Ontzettend onlogisch gemaakt.
Kunt nergens meer een korte route van Nuth naar bv Amstenrade maken zonder een flinke lus te maken.
Het fietspad gebruiken tussen de geitenweg en cafe bergrust als ome agent ff niet kijkt:X
 
Vandaag e halve dag op de motor gezeten in Limburg. Moest nog een en ander regelen. Mooi weer met vanmiddag 12 en tegen de avond 8 graden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan