Ik heb er een van Ermax. De prijs was niet erg hoog, en heb deze zelf in kleur laten spuiten. De pasvorm was ook niet echt om over naar huis te schrijven.... Heb zelf nog het een en ander aan het zitje moeten doen om het netjes te laten passen, zonder dat deze de rest van de lak beschadigd...
Hier te bestellen o.a.: Alles voor de motorrijders Ma_raboda Home page
Maar ik raad die in ieder geval niet aan...
Je kan beter een origineel Yamaha seatcover kopen, raad ik je aan.
Ik zit ook nog rond te kijken voor een tweedehandse, en dan over te laten spuiten...
Foto's:
Dank je
Sorry, maar wat is in hemelsnaam "ons pap" ? Een ons pap? Brinta? Is het een motordealer?
Haha, mijn vader dan...Sorry, maar wat is in hemelsnaam "ons pap" ? Een ons pap? Brinta? Is het een motordealer?
... maar ons pap ...
Ik doe het normaal ook zelf mee, maar door drukte op het werk i.c.m. school en een huis opknappen heb ik er zelf weinig tijd voor nu...Mijn vader doet het ook niet (meer) voor mij....maar dan doe ik het toch lekker zelf....
Ik heb intussen bijna de boel schoon en het knapt er toch wel van op. Jammer dat als alles in elkaar zit, je er weinig meer van ziet.
[afbeelding]
Ik heb de hele achterbrug eruit, maar de lagers zien er nog prima uit...hoef alleen maar schoon te maken, opnieuw in te vetten en weer in elkaar te zetten.
En natuurlijk nog de beste wensen aan iedereen, veel veilige kilometers gewenst!
hehehe. Je vergeet alleen er Kudt achter te zetten ...
Mijn vader doet het ook niet (meer) voor mij....maar dan doe ik het toch lekker zelf....
Ik heb intussen bijna de boel schoon en het knapt er toch wel van op. Jammer dat als alles in elkaar zit, je er weinig meer van ziet.
[afbeelding]
Ik heb de hele achterbrug eruit, maar de lagers zien er nog prima uit...hoef alleen maar schoon te maken, opnieuw in te vetten en weer in elkaar te zetten.
En natuurlijk nog de beste wensen aan iedereen, veel veilige kilometers gewenst!
Diesel!Doe je goed! Het lukt je niet alleen om de bagger eraf te krijgen, maar ook nog eens om de originele kleur weer naar boven te toveren. Is het een kwestie van heel veel geduld of heb je een geheim recept?
Diesel!
Ik gebruik altijd Lampenolie...te verkrijgen bij iedere blokker/xenos/verzin het maar. Zit ook mooi meteen in een fles, geen gedoe met jerrycans enzo. En natuurlijk een rol poetskatoen. Een zo'n rol is voor mij genoeg om een jaar vanalles mee te kunnen poetsen, koop ik voor een tientje bij de Motoport. Dat spul kun je mooi om een schroevendraaier wikkelen, zodat je netjes in alle hoekjes kunt komen en je vingers worden niet helemaar gaar.
Uurtje poetsen en klaar is Koen
Ik heb alleen maar schoon hoeven maken. Door die dikke laag meuk erop heeft het materiaal/verf zelf weinig te lijden gehad, dus dat is nog helemaal prima.
Ik weet niet of dit de titel 'geheim recept' mag dragen en dat is het bij deze dus ook niet meer.
Wat een intensieve poets methode.
Ik gebruik altijd deze in 5 min S100 Motortotaalreiniger
Krachtige gel – voor intensieve reiniging
Actieve vetoplossende formule: verwijdert zelfs weggeslingerd kettingvet
Dankzij de materiaalbescherming wordt het oppervlak perfect beschermd.
S100 Motortotaalreiniger is baanbrekend verbeterd. De nieuwe formule beschermt het materiaal, met name de gevoelige oppervlakken, zoals aluminium en chroom. De gelformule is extreem hechtend en voorkomt daardoor dat de reiniger van verticale oppervlakken afdruipt. Bovendien zorgt de actieve, vetoplossende formule ervoor dat weggeslingerd kettingvet wordt verwijderd. Zuurvrij.
Lees de grote vergelijkingstest van schoonmaak produkten "POETSEN ZONDER ZWETEN" in Promotor van november/ december 2009, als BESTE GETEST, beoordeling ZEER GOED !
Wat is het verschil ?Ik gebruik de blauwe fles sinds een jaar en dat bevalt kei goed!
[afbeelding]
Beetje sproeien, even wachten en vervolgens met een sopje wassen.
Het vuil valt er idd meteen mee af, zelfs ketting zooi
Daar gebruik ik gewoon Dasty voor. Heb enkele flessen staan, en de ene fles is wat meer verdund dan de andere. Voor de echte troep gebruik ik de onverdunde en was het dan meteen af, kettingvet etc. vliegt er dan ook af!Ik gebruik de blauwe fles sinds een jaar en dat bevalt kei goed!
[afbeelding]
Beetje sproeien, even wachten en vervolgens met een sopje wassen.
Het vuil valt er idd meteen mee af, zelfs ketting zooi