De 5de Fazermeeting!

Op welke datum moet de 5de Fazermeeting plaatsvinden?

• 3 april

Stemmen: 2 14,3%
  • 10 april

Stemmen: 10 71,4%
  • 17 april

Stemmen: 1 7,1%
  • 24 april

Stemmen: 0 0,0%
  • 1 mei

Stemmen: 1 7,1%

• Totaal aantal stemmers
    14
Stoppie op een stukje ijswegdek, altijd leuk :+
ja zoiets als stoppie ijs op de weg, dek dang op de grond :P

*het gaat trouwens nog steeds bij temperaturen onder 0... alleen durf ze nu niet echt hoog te maken, dus verder dan 10 cm laat ik hem nu niet komen :(

Stoppie op een stukje ijswegdek, altijd leuk :+
u vraagt, wij draaiien :+

athiebault1medium7vh.jpg

athiebault2medium3jl.jpg

Is er van al deze Fazerianen iemand die mij kan leren hoe ik de carburateurs moet synchroniseren? Voor ik vacuummeters aanschaf, wil ik kijken of ik voldoende handigheid in de vingers heb. Werkplaatshandboek heb ik+ motor uiteraard. Ik een 1000, mijn vrouw een 600. Liefst in de buurt van Arnhem, Nijmegen. Ben bereid indien nodig vergoeding te betalen.
wimvanderzon@hetnet.nl

Hmmm ik vrees voor je dat in de omgeving van Nijmegen geen deskundige MF-Fazerianen aanwezig zijn die je hiermee kunnen helpen. Misschien heb je meer succes op het forum van de Techniek, vragen en antwoorden. Succes!

De openingspost is inmiddels weer gewijzigd..... Ik stel voor een vertrektijd gelijk aan die van de 3e Fazermeeting (die ook vanuit Nijmegen startte): 10:30 uur vanaf de Waalkade. Laat maar weten: te vroeg, te laat, precies goed?

Mooi icoontje trouwens, F@z5r!

Mooie tijd.

Aan alle fazerrijders (die evt niet gestemd hebben): je bent alsnog welkom!!!!
Hoe meer zielen, hoe meer vreugde :) :]

De openingspost is inmiddels weer gewijzigd..... Ik stel voor een vertrektijd gelijk aan die van de 3e Fazermeeting (die ook vanuit Nijmegen startte): 10:30 uur vanaf de Waalkade. Laat maar weten: te vroeg, te laat, precies goed?

Check :} :} :}

@Ollie en Grommelbrommer: wanneer gaan we voorrijden }) ?

@Ollie en Grommelbrommer: wanneer gaan we voorrijden }) ?
Je gaat dus toch wel mee 8-)
Ollie kan 27 maart niet
Ik kan 6 maart niet

Ik stel 13 maart voor[derestkanditnietlezen-modus], als het dan geen mooi weer is O-) kunnen we het nogal altijd opschuiven O-) [/derestkanditnietlezen-modus]

Je gaat dus toch wel mee 8-)
Ollie kan 27 maart niet
Ik kan 6 maart niet

Ik stel 13 maart voor[derestkanditnietlezen-modus], als het dan geen mooi weer is O-) kunnen we het nogal altijd opschuiven O-) [/derestkanditnietlezen-modus]
Ik mot ff de agenda checken, in principe OK :P .....

Ik kreeg een vriendelijke e-mail met een quote uit de FAQ om toch vooral een resize te doen van m'n icoon ;( ... Hij was iets O-) te groot....

Nou ja, dan maar weer de oude }) .

Ik kreeg een vriendelijke e-mail met een quote uit de FAQ om toch vooral een resize te doen van m'n icoon ;( ... Hij was iets O-) te groot....

Nou ja, dan maar weer de oude }) .
DAMN! Hij was zo leuk......
Kun je niet een paar plaatjes tot een filmpie achter elkaar plakken (of de framerate verlagen) zodat het er ongeveer hetzelfde uitziet?

Terug
Bovenaan Onderaan