De 5de Fazermeeting!

Op welke datum moet de 5de Fazermeeting plaatsvinden?

• 3 april

Stemmen: 2 14,3%
  • 10 april

Stemmen: 10 71,4%
  • 17 april

Stemmen: 1 7,1%
  • 24 april

Stemmen: 0 0,0%
  • 1 mei

Stemmen: 1 7,1%

• Totaal aantal stemmers
    14
Laatst bewerkt door een moderator:
[Edit Spider: Hier kan MF grote problemen mee krijgen dus ik heb de link verwijderd.]Euh, jij reed achteraan, heb je een keer gegroet dan? :+
Maar volgens mij waren we die tijd net aan de andere kant van Doetinchem :? Bij laag-keppel enzo, maar durf het niet zeker te zeggen.

Dank voor de link, staat te pompen....

Als niemand anders reageert, blijven we volhouden dat wij het waren (zei Cecotto die ook een keer gespot wil zijn...).

cu,
John

Laatst bewerkt door een moderator:
OMG! wren julile bij dotichem in de buurt??

ik kon dus niet mee vanwege ik met en KNMV tour mee was, maar i kwas dus zondag rond 4 uur bij Terborg, das 5 min bij doetichem vandaan :P

edit: ik lees net dat Ollie 'm ook nog moet zien, de uitslag maar ff verwijderd :X :X .

Ollie, geniet ervan.... superrace, echt fantastisch!
Nee hoor, ik hoef hem niet meer te zien. Ik had het opgenomen en direct na terugkomst gekeken. Inderdaad een superrace! :9~
Toch bedankt!

@Spider: goede actie (bescherm MF) verwijderen link (nadat ik data gepompt had).
Was dus toch pay-per-view....

Maar ik heb de laatste paar rondes bekeken, man (sorry Spider) wat een spektakel !! Ondaks dat ik ongeveer al gehoord had wat er was gebeurd, tochnog met spanning achter de PC te kijken.

cu,
John

Kon Scallie het een beetje bijbenen?? :( Mag AL 6000rpm hoor, is toch al snel 140km/h :)

Dan schakel ik nog 4 keer.......... :+ :+ :+

@wolf75: bedankt dat je de uitslag niet hebt gepost, dat zou de race een stuk minder spannend maken (maar nog wel steeds ).

Dan zou ik er zelf ook geen zak meer aan hebben gevonden. Ik denk dan post ik er nog maar wat onzinnigheid omheen. Wie interesseert het hier nu wat Nakano met zijn F*cking Kawa doet in Jerez.

Als die had gewonnen was het een andere zaak geweest. We blijven hopen.

Terug
Bovenaan Onderaan