De 5de Fazermeeting!

Op welke datum moet de 5de Fazermeeting plaatsvinden?

• 3 april

Stemmen: 2 14,3%
  • 10 april

Stemmen: 10 71,4%
  • 17 april

Stemmen: 1 7,1%
  • 24 april

Stemmen: 0 0,0%
  • 1 mei

Stemmen: 1 7,1%

• Totaal aantal stemmers
    14
winterslaap??

ik rij elke dag hoor...zelfs in de winter :)

komen er nog fazers uit de buurt van amsterdam en omstreken?
utrecht kan ook :)

Breukelen. Volgens mij ben ik jou samen met nog een MF'er al een keer tegengekomen bij de Vvlist. daarna een heel stuk over de lekdijk gereden.

Breukelen. Volgens mij ben ik jou samen met nog een MF'er al een keer tegengekomen bij de Vvlist. daarna een heel stuk over de lekdijk gereden.

heyzzz Idd :)
nu weet ik meteen wie je op MF bent :)
kunne wij in iedergeval al afspreke bij oog in al ofzo :)

Ahum, weekend 22-23 april is uitgesloten (voor mij dan, mocht het april worden).

Hmmm het lijkt in ieder geval wel april te gaan worden.....
Ik moet zelf ook nog kijken naar de verhinderdata. Hrimgrimnir heb jij in april dagen waarop je niet kunt?

Gaan we het trouwens gewoon weer op een zondag of moet daar nog over gestemd worden?

weekend van 9 en 10 april is ook uitgesloten
dan ga ik met de knmv mee met de 2 daagse openingstour in duitsland :)

he cool ik uit loenen. als ik kan ga ik ook mee.

ps je homepage werkt niet. :?

Ahum, weekend 22-23 april is uitgesloten (voor mij dan, mocht het april worden).
weekend van 9 en 10 april is ook uitgesloten
dan ga ik met de knmv mee met de 2 daagse openingstour in duitsland :)

Hmmm het lijkt in ieder geval wel april te gaan worden.....
Ik moet zelf ook nog kijken naar de verhinderdata. Hrimgrimnir heb jij in april dagen waarop je niet kunt?

Gaan we het trouwens gewoon weer op een zondag of moet daar nog over gestemd worden?
Hmmm, ik heb de middelste 2 weken van April tentamens. Ligt er maar net aan hoe druk ik in de 2e week ben, anders kan ik 17 april niet (en dat rooster krijg is uiterlijk 6 april bekend)

En het lijkt me het meest logisch om de rit op een zondag te doen (maar op een zaterdag vind ik opzich ook niet zo'n probleem):
3 april
10 april (SilverShadow kan niet)
17 april
24 april (F@z5r kan niet op zondag?)

(1e week van mei ben ik vrij O-) )

Laatst bewerkt:
Hmmm, ik heb de middelste 2 weken van April tentamens. Ligt er maar net aan hoe druk ik in de 2e week ben, anders kan ik 17 april niet (en dat rooster krijg is uiterlijk 6 april bekend)

En het lijkt me het meest logisch om de rit op een zondag te doen (maar op een zaterdag vind ik opzich ook niet zo'n probleem):
3 april
10 april (SilverShadow kan niet)
17 april
24 april (F@z5r kan niet op zondag?)

(1e week van mei ben ik vrij O-) )
Ik kan dat hele weekend niet :( .... Verjaardag en zo *D ...
Op een zondag lijkt mij prima :P .

I'm in, na 1 april is de fazer toch echt wel uit de winterstalling. Datum maakt me verder dus niet zo.....

I'm in, na 1 april is de fazer toch echt wel uit de winterstalling. Datum maakt me verder dus niet zo.....

winterstalling?!?!!? WTF is dat whahaahaha
gewoon doorrijde joh....heb ik ook gedaan, en me motor ziet er nog steeds erug mooi uit..hier en daar beetje vies, maar das schoon te make ;)

Als het weer en de pekel een beetje meewerken, dan bij ik van de partij. Vind ik een héél goed doel!!!!!
:^

[me]Hrimgrimnir heeft een feestje zaterdags, dus dan is het niet verantwoord om op de motor te stappen O-)
[/me]

Maar goed, aan de poll te zien, wordt het april, dus moeten wij als voor- en achter(bl/r)ij(d/v)ers maar in maart ff een rondje maken :) .

:^

[me]Hrimgrimnir heeft een feestje zaterdags, dus dan is het niet verantwoord om op de motor te stappen O-)
[/me]

Maar goed, aan de poll te zien, wordt het april, dus moeten wij als voor- en achter(bl/r)ij(d/v)ers maar in maart ff een rondje maken :) .
Gewoon wat minder bier drinken op de feestje ;) :P

Ik lees toch jouw naam in de eerste post dus dan wordt het dus een andere datum :)

Ik ga ook weer mee!!
Datum maakt me niet zo veel uit, hoe sneller hoe beter.
Waarom niet elke maand een fazermeeting? O-)

ik kan alleen niet in het laatste weekend van april en 1e weekend van mei.

Ben niet aan wezig op de kouwe klauwen rit, mij schoonvader is op 25-01 overleden aan de gevolgen van kanker :(

vandaar dat ik ook nog niet had gereageerd.
verders maak het mij niet uit.

ik zou wel mee willen rijden maar nijmegen is vanuit het uiterste zuiden des landes weer echt een pokke end!! Misschien dat ik tegen die tijd wel mee wil!! maar het lijkt me echt leuk! maar eerst de 14de mijn fazer gaan invoeren! :]

Terug
Bovenaan Onderaan