De 5de Fazermeeting!

Op welke datum moet de 5de Fazermeeting plaatsvinden?

• 3 april

Stemmen: 2 14,3%
  • 10 april

Stemmen: 10 71,4%
  • 17 april

Stemmen: 1 7,1%
  • 24 april

Stemmen: 0 0,0%
  • 1 mei

Stemmen: 1 7,1%

• Totaal aantal stemmers
    14
Sorry, was een filmpje aan het kijken en ben daarna lekker gaan :] heerlijk weer *D

Sorry, was een filmpje aan het kijken
Ach meid, kan gebeuren! ;) :}

en ben daarna lekker gaan :] heerlijk weer *D

full

En er kan weer gestemd worden!!!!!!

REN..... JE..... ROT!!!!!! ;)

Tsjek 10 april,

Moet ook rekening houden met de agenda van de fazerclub..... 3 april is de vlaaienrit in ons mooie Limburg daar moet ik als rechtgeaarde vlaai toch bij aanwezig zijn

Tsjek 10 april,

Moet ook rekening houden met de agenda van de fazerclub..... 3 april is de vlaaienrit in ons mooie Limburg daar moet ik als rechtgeaarde vlaai toch bij aanwezig zijn
Jaaah, dan gaan we vlaaien snaaien in Limboland ;)

iene miene mutten :P
het maakt mij eigenlijk niet uit, zolang het maar op zondag is :)

Laatst bewerkt:
Geeft wel! ;)

Schop! Kom op er zijn pas 8 stemmmen uitgebracht.... we zijn toch wel met meer Fazerrijders?

ik zie het alweer..het wordt vast en zeker 10 april :(

Silver is er voor de verandering weer es NIET bij B|

ik zie het alweer..het wordt vast en zeker 10 april :(

Silver is er voor de verandering weer es NIET bij B|
Dat zou jammer zijn.. Maar het wordt dan voor mij wel een leuk weekend...
9 april naar de ZAC races, 10 april fazertoer :P .

Zoals het er nu uit gaat zien, wordt het 10 april.

time to vote, stemmen dus als je nog niet gestemd hebt! :) ;)

na overleg met mij vriendin ook maar mij stem uitgebracht (10 april)

Ik denk dat we dan zo langzamerhand wel gevoeglijk aan kunnen nemen dat het zondag 10 april zal worden dat we de 5e Fazermeeting gaan houden. Zet deze datum dus maar vast in je agenda!

@Silver Shadow: sorry dat je dan weer niet mee kunt. :( troost je met de gedachte dat we dit jaar vast meer meetings zullen houden en dan moet het toch een keer lukken!

@Silver Shadow: sorry dat je dan weer niet mee kunt. :( troost je met de gedachte dat we dit jaar vast meer meetings zullen houden en dan moet het toch een keer lukken!
:^
Maar ik heb zo'n vermoeden dat er dit jaar nog wel een ritje wordt gereden met de fazers ;)

Ook gezelli!
Alleen..........die motor van mij staat nog steeds in de winterstalling. Nog 2 weekjes (tot 1 maart) blijft 'ie daar in ieder geval, maar zoals het weer er nu uitziet...brrrrrrrr, kou man! En dan nog die ^#$%$@pekel :(
Het moet maar gewoon lente worden met lekkere temperaturen *D

Ook gezelli!
Alleen..........die motor van mij staat nog steeds in de winterstalling. Nog 2 weekjes (tot 1 maart) blijft 'ie daar in ieder geval, maar zoals het weer er nu uitziet...brrrrrrrr, kou man! En dan nog die ^#$%$@pekel :(
Het moet maar gewoon lente worden met lekkere temperaturen *D
Vond de temperatuur vandaag anders best wel lekker :)
Redelijk droog wegdek, gewoon lekker :]

Ben alweer aan oefenen qua stunten zodat ik komend seizoen weer wat verder kan :)

Terug
Bovenaan Onderaan